Gå til innhold

Trenger rengjøringstips

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg har nylig flyttet til en leilighet med utrolig dårlig standard. Blant annet er taket på kjøkkenet gult over utslippet til kullfilter viften. Veggene er generelt skitne osv. Hvordan kan jeg få vekk fett fra kjøkken taket? Jeg bryr meg ikke om malingen går vekk. Ønsker bare at ting skal se rent ut. 

Anonymkode: f21b1...cbb

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1827463-trenger-rengj%C3%B8ringstips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Leier du eller eier? Uansett så skulle leiligheten vært ren når du tok over.

Taket ville jeg vasket med salmiakk, samme med viften. Veggene ville jeg vasket med grønnsåpe + litt salmiakk i vannet. Ja, jeg sverger til salmiakk, men det er eneste som hjelper på fettflekker.

Anonymkode: 23fda...b41

• Liker 3
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Leier du eller eier? Uansett så skulle leiligheten vært ren når du tok over.

Taket ville jeg vasket med salmiakk, samme med viften. Veggene ville jeg vasket med grønnsåpe + litt salmiakk i vannet. Ja, jeg sverger til salmiakk, men det er eneste som hjelper på fettflekker.

Anonymkode: 23fda...b41

Jeg leier. Leiligheten var stort sett ren. Men den skitten jeg la merke til var mer inngrodd skitt. Vet ikke om det går vekk engang. Det var ikke en god overtakelse. Har egentlig lyst å bare si fra meg hele leiligheten ved første mulighet. Men jeg kan prøve å vaske ned først. Tusen takk for tips forresten.

Anonymkode: f21b1...cbb

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...