AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg skulle «lette litt på trykket» og merket at etter orgasme så svir det oppover i magen og i skjeden. Orgasmen føltes også annerledes. Har ikke hatt sexpartner på 5 år, men har hpv. HPV blir kontrollert hvert år, senest i september uten celleforandringer. Hva kan dette være? Anonymkode: fb3e6...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden UVI? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Uvi eller herpes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Er det noe som trenger behandling? BobbySocks skrev (2 minutter siden): UVI? Anonymkode: fb3e6...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Enni skrev (1 minutt siden): Uvi eller herpes? Har aldri hatt herpes, og er som sagt 5 år siden sist jeg hadde sex 🙈 Anonymkode: fb3e6...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Jeg kan få litt vondt om jeg har eggløsning da jeg har en cyste på en eggstokk. Den er ikke så glad i orgasmer. Etter jeg kom i perimenopausen så er jeg av og til veldig tørr og sår nedentil, dette blir også ekstra merkbart med onani og orgasme. Er du bekymret og det vedvarer så er det bare å ta en ekstra tur til gynekologen. Anonymkode: c409c...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kan få litt vondt om jeg har eggløsning da jeg har en cyste på en eggstokk. Den er ikke så glad i orgasmer. Etter jeg kom i perimenopausen så er jeg av og til veldig tørr og sår nedentil, dette blir også ekstra merkbart med onani og orgasme. Er du bekymret og det vedvarer så er det bare å ta en ekstra tur til gynekologen. Anonymkode: c409c...f9d Kan dette vente til over helgen? Bør jeg se det an til da? Eller bør jeg reise på legevakta? Har ikke opplevd noe sånt før 🙈 Anonymkode: fb3e6...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden BobbySocks skrev (10 minutter siden): UVI? Påvirker UVI skjeden også? Og sammentrekninger under orgasme? Anonymkode: fb3e6...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden HIV Anonymkode: b0d9e...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): HIV Anonymkode: b0d9e...77e …Og hoi Anonymkode: fb3e6...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden DU KAN SIKKERT VENTE TIL MANDAG TRÅDSTARTER - om du fortsatt føler på ubehag, så tar du å bestiller deg en legetime. Det kan være noe så enkelt som at skjeden til bare reagerte litt på at det ble annen PH balanse. Om du hadde sex med en mann, så kan sæden eller såperester skape en ubalanse hos deg. Det er ikke sikkert smertene i skjeden og at orgasmen føltes annerledes har en sammenheng - just a little fyi Anonymkode: 32e6d...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): DU KAN SIKKERT VENTE TIL MANDAG TRÅDSTARTER - om du fortsatt føler på ubehag, så tar du å bestiller deg en legetime. Det kan være noe så enkelt som at skjeden til bare reagerte litt på at det ble annen PH balanse. Om du hadde sex med en mann, så kan sæden eller såperester skape en ubalanse hos deg. Det er ikke sikkert smertene i skjeden og at orgasmen føltes annerledes har en sammenheng - just a little fyi Anonymkode: 32e6d...3be Som sagt, har ikke hatt sex. Men kan jo være at jeg bruker såpe nedentil. Anonymkode: fb3e6...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Som sagt, har ikke hatt sex. Men kan jo være at jeg bruker såpe nedentil. Anonymkode: fb3e6...a98 Nei okei, beklager for at jeg har lest innlegget ditt flere ganger, men ikke fått med meg at du ikke har hatt sex i det hele tatt. Tolket "ikke hatt sex på 5 år" som at du har hatt sex nå, men beklager. Men om det er HPV eller bare at underlivet ditt er i ubalanse, eller at dine indre organer bare gjør livet litt vanskelig idag, er vanskelig å svare på. Anonymkode: 32e6d...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Er det noe som trenger behandling? Anonymkode: fb3e6...a98 Det kan det være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei okei, beklager for at jeg har lest innlegget ditt flere ganger, men ikke fått med meg at du ikke har hatt sex i det hele tatt. Tolket "ikke hatt sex på 5 år" som at du har hatt sex nå, men beklager. Men om det er HPV eller bare at underlivet ditt er i ubalanse, eller at dine indre organer bare gjør livet litt vanskelig idag, er vanskelig å svare på. Anonymkode: 32e6d...3be Er jeg som skal beklage som ikke presiserte godt nok. Satt forresten ute i finværet en times tid i går, så kan jo være UVI sånn sett, men virker rart at det skulle påvirke på den måten. Har også merket en svie etter jeg byttet til en annen såpe i det siste. Blir å kutte helt ut såpe fremover 🙈 T.S Anonymkode: fb3e6...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden Kan hende du lå iitt skjevt, at muskulatur i bekkenbunn har låst seg eller har fått en støkk. Anonymkode: 2d8c8...8fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan hende du lå iitt skjevt, at muskulatur i bekkenbunn har låst seg eller har fått en støkk. Anonymkode: 2d8c8...8fe Håper det er noe forbigående ja … ☺️ T.S Anonymkode: fb3e6...a98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Håper det er noe forbigående ja … ☺️ T.S Anonymkode: fb3e6...a98 Håper jeg også ❤️ Anonymkode: 2d8c8...8fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå