Gå til innhold

Dere som faster og har fast spisevindu, hva gjør dere når det må brytes?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fortsetter som vanlig. Det er viktig at faste ikke skaper usunt forhold til mat. Å ha det hyggelig med venner betyr mer, og det er uansett ikke et problem at man dropper fasten nå og da. Blir man for rigid blir livet bare stress og da er det ingen helsefordeler lengre. Så jeg er fleksibel. 

Anonymkode: 46ea7...a42

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

bryter det jevnlig i helgene. Lar det ikke gå ut over det sosiale livet mitt. Kan gå ut og drikke øl/vin tilogmed utenfor spisevinduet mitt i helger/ferier. Det viktige er å klare å nullstille igjen og være mere nøye i hverdagen. (noen ganger brytes det der og om det skjer noe spesielt)
Henter inn så mye jeg klarer dagen etter (men klarer ikke alt) også starter jeg på nytt påfølgende dag der igjen. ) har funket veldig fint. Holdt på i snart 2 år.

Anonymkode: 1969f...928

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her!

Takk for tips og tilbakemeldinger!! Jeg vet ikke hva jeg var så spent på, det var vel fordi det va nytt og ukjent. Trodde jeg skulle rote til alt. 

Det ble jo også veldig mye senere i går og var ikke helt forberedt på hvor lenge jeg skulle sove. Nå er det straks bare en halvtime igjen til 16 timer har gått siden forrige måltid og jeg er ikke sulten, så fasten har gått veldig fint. Så sånn sett er jeg nesten back on track og kan fortsette som normalt i dag😃 

Takk igjen for svar!

Anonymkode: 5f02e...021

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...