AnonymBruker Skrevet 28. februar #1 Skrevet 28. februar Er Siren og Serina for like navn til søstre? Anonymkode: 5e9bd...64d
AnonymBruker Skrevet 28. februar #2 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er Siren og Serina for like navn til søstre? Anonymkode: 5e9bd...64d Ja. Anonymkode: 1b468...719
Irak Skrevet 28. februar #3 Skrevet 28. februar https://www.betydning-babynavn.com/c/Jentenavn som begynner med S Her er det mange jentenavn på S. Lykke til 🤞
Mim_madam Skrevet 28. februar #4 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Er Siren og Serina for like navn til søstre? Anonymkode: 5e9bd...64d Nei😊
kaleidoskop Skrevet 28. februar #5 Skrevet 28. februar Nja litt, men ikke umulig . Man sier feil uansett. Selv om navnene ikke ligner 😂🤪
AnonymBruker Skrevet 28. februar #6 Skrevet 28. februar Likte ikke de navnene.... Hørtes rart ut, ruller ikke godt på tunga- Anonymkode: cb936...290
AnonymBruker Skrevet 28. februar #7 Skrevet 28. februar Si Sirena, så kommer begge to? Navna er i utganspunktet ikke så veldig like, men litt for lett å forveksle/blande, tror jeg. Jeg ville gått for noe annet. Anonymkode: 998c6...375 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar #8 Skrevet 28. februar Jeg liker like navn på søsken så jeg synes ikke at de er for like. Anonymkode: f533b...03f
MyMichelle Skrevet 28. februar #9 Skrevet 28. februar Du er vel klar over at Serina er en julekake. Men jeg synes ikke de er for like.
Stor pike Skrevet 28. februar #10 Skrevet 28. februar Vil du kalle ungen din opp etter en julekake? Serinakake 😂
AnonymBruker Skrevet 28. februar #11 Skrevet 28. februar Stor pike skrev (46 minutter siden): Vil du kalle ungen din opp etter en julekake? Serinakake 😂 Det er 293 som heter Serina i Norge, over 400 som heter Serine, i følge SSB. Vet om ei som heter Serine. Anonymkode: 1b468...719
Ny Bruker Skrevet 28. februar #13 Skrevet 28. februar Prøv Sigrid og Serena? Selma og Serena? Iris og Siren?
AnonymBruker Skrevet 28. februar #14 Skrevet 28. februar Jeg hadde ikke valgt det 🙂 Anonymkode: a8332...61f
Stor pike Skrevet 28. februar #15 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er 293 som heter Serina i Norge, over 400 som heter Serine, i følge SSB. Vet om ei som heter Serine. Anonymkode: 1b468...719 Det er fortsatt navnet på en julekake. Og jeg forstår ikke at folk kaller ungen sin det.
AnonymBruker Skrevet 28. februar #16 Skrevet 28. februar Stor pike skrev (9 minutter siden): Det er fortsatt navnet på en julekake. Og jeg forstår ikke at folk kaller ungen sin det. Har funnet ut at navnet Serine var mye brukt på 1700 og 1800 tallet. Kommer fra mannsnavnet Severin. Så navnet er nok eldre enn kakene! Anonymkode: 1b468...719
AnonymBruker Skrevet 1. mars #17 Skrevet 1. mars Kjære folk, julekaken har jo fått navnet sitt av en dame som het Serina, å ikke motsatt. Jeg synes ikke navnene er så like, de har veldig forskjellig ending. Jeg kjenner både Serina og Siren. Helt greie, fine , vanlige navn . Anonymkode: fdcbb...2db
AnonymBruker Skrevet 1. mars #18 Skrevet 1. mars Det er for likt, ja. Blir tungekrøll. Kjenner brødrene Matheo og Theodor, bare å slå sammen begge til Matheodor. Nei, finn noe annet som ikke er fullt så likt. Anonymkode: 2d2f9...790
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå