AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Altså ... Jeg dro dit i dag for å kaste søppel Hadde 4 lyse søppelsekker med forskjellige puslespill, barneleker, plastlommer til babyborn, noen blyanter, ulike ødelagte leker, diverse rett og slett, noe sminkegreier/gammelt pudder Fikk beskjed om å kaste de i restavfall.. Kasta første sekk der, før jeg ble stoppa av en dame som sa "hva er det inni der? Jeg gidder ikke sortere det for deg altså" Jeg svarte hva som var i, og at jeg fikk beskjed om å kaste det der. "Er det noen hardplast oppi?" "Det er barneleker, eller hva slags hardplast mener du?" "Vet du ikke hva hardplast er?" Før hun rev opp posen, ting falt ut og hun ba meg plukke opp og sortere. "Det var du som rev opp posen så ting falt ut, så det kan jo du plukke opp? Du trenger ikke være ufin og frekk mot meg. Jeg spør fordi jeg lurer på hvor ting skal kastes..??" Deretter himlet hun med øynene sa at om jeg trodde det bare var å kaste masse forskjellig oppi en bosspose så tok jeg feil. Altså hva f...? 😅😅 skal man sortere hver plastbit, puslespillbit , blyanter osv? Anonymkode: fca3c...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Menneh, hardplast, puslespillbiter og blyanter skal vel i rest? Eller? Hva mente hun skulle sorteres ut? Småelektronisk kan jeg eventuelt skjønne, hvis du hadde noe sånt. Anonymkode: f3c2c...582 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Gjenbruksstasjon er ikke det samme som gjenvinningsstasjon. Og ja, det forventes at man sorterer søppel selv. De skal sende ut sortert søppel. Anonymkode: 691ff...721 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Menneh, hardplast, puslespillbiter og blyanter skal vel i rest? Eller? Hva mente hun skulle sorteres ut? Småelektronisk kan jeg eventuelt skjønne, hvis du hadde noe sånt. Anonymkode: f3c2c...582 Ja det var jo det.. Hun rev opp posen, og sa "Ja du har vel ikke lighter oppi her?" Nei sa jeg. Falt ned en roush som knuste utover containeren, og hun ble sur. Anonymkode: fca3c...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gjenbruksstasjon er ikke det samme som gjenvinningsstasjon. Og ja, det forventes at man sorterer søppel selv. De skal sende ut sortert søppel. Anonymkode: 691ff...721 Men det var jo sortert? Det var ulike ting ja, men barneleker og småting Anonymkode: fca3c...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden #6 Del Skrevet 3 minutter siden Var det i Åsane? Anonymkode: 8ab86...a9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå