Gå til innhold

Respekterer kvinner andre kvinner som har hatt mange sexpartnere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Det tror jeg også. Ville bare se hvordan kvinner her inne svarer på dette spørsmålet. Jeg er mann og har irritert meg på dette med slutshaming og spesielt hvor kilden til slutshaming ligger. Jeg er av den oppfatning å det er kvinner som holder disse holdningene i live med å shame hverandre. Kanskje dette er ubevisst konkurranseinstinkt. Men i alle fall har jeg som mann ikke opplevd å høre en annen mann snakke om ei kvinne som ”løs” ment som noe negativt. Derimot har jeg hørt kvinner snakke veldig stygt om andre kvinner og fryse ut kvinner de føler seg  ”truet” av. pga. de har noe de ikke selv har. 

Ts. 

Anonymkode: 91bc9...a72

Å om du irriterer deg så voldsomt over all denne slutshaming hvorfor i alle dager lager du et innlegget som dette da? 
Veldig usunn strategi å sitte en fredagskveld å egle frem ting du ikke liker å høre om, det kan jo ikke være noe hyggelig for deg som syns det er kjipt? 

Anonymkode: 7ebe5...122

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg vet lite om mine venninners antall sexpartnere, det er ikke noe vi snakker om. Noe får man jo med seg selvfølgelig, men jeg har absolutt ikke noen god oversikt over det. Så jeg har lite grunnlag for å eventuelt dømme noen. Omtrent sånn tror jeg det er for de fleste andre damer også. 

Anonymkode: 60e98...1d1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

På generell basis: nei, vil jeg påstå. Om vi er aldri så liberale og frigjorte: Kvinner er kvinner verst og vi baksnakker andre kvinner som er slutty/horete, tror hun er så deilig, som puler rundt, er billig, bruktbu osv. 

Jeg har hatt mange partnere selv, men det er ikke noe "alle" vet og jeg deler heller ikke slik informasjon, hverken til venner eller evt. nye partnere. 

Anonymkode: 1be47...2d4

Så alle dine forhold er basert på løgner der altså 😘

Anonymkode: 12e3a...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei. Dette er et seriøst spørsmål. 
Det er ingen hemmelighet at menn respekterer andre menn som har hatt mange sexpartnere men er det også slik når vi snur det over på kvinner? 

Er det noen kvinner her som ser opp til kvinner som kunne blitt kategorisert som «rundbrennere»?

Har ikke noe problemer med det. 

Men jeg respekterer ikke surving fra menn eller kvinner, som da ikke tar noen av de de ligger med på alvor  og klager over at de ikke får partner  etc. 

De kan for min del ligge med hvem de vil. 

Ved valg av partner,  så trekker jeg meg unna de som ligger med mange, fordi jeg tenker de ikke er seriøse nok til  et stabilt og trygt forhold over tid. Rett og slett pga helt annet fokus enn det jeg selv har. 

Er såpass gammel at jeg  ser de som lå rundt  med  mange i 20 årene, har vært gift både to og tre  ganger og fortsatt endt opp singel. Og vimser rundt, som om de fortsatt  var i 20 årene. Dem om det, og slik de har valgt det. Men ikke det jeg ser etter

Anonymkode: 5ac57...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Nei, hun er hjernevasket til å tro at det å ligge rundt ikke har konsekvenser. 

Har ikke respekt for kvinner som ikke har respekt for seg selv. 

Anonymkode: 3fd05...8c8

Og hva er konsekvensene?

Hva er det som er SÅ ille med menn, at det å ligge med dem betyr at man ikke har respekt for seg selv?

Anonymkode: 06e27...1fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ei venninne som har pult mellom 500 og 1000 menn, har ingen problemer med å respektere henne. Artig å høre på historier da jeg er godt gift i et monogamt forhold. 

Men har en bekjent som jeg tror ikke har ligget med så veldig mange, men går konsekvent etter menn med gifte menn, gjerne venninner sine kjærester og menn. Da har jeg null respekt. 

Så det kommer ikke an på antallet, men på måten det blir gjort.

Hun første som har flere hundre har også helt sikkert ligget med opptatte menn, men da har det sannsynligvis vært fordi mennene har skjult det eller at det gikk så fort i svingene at det ikke var tid til å spørre. Men av prinsipp går hun aldri med menn med ring eller som hun vet eller får en feeling av at ikke er singel.

Anonymkode: 4cdcf...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Å om du irriterer deg så voldsomt over all denne slutshaming hvorfor i alle dager lager du et innlegget som dette da? 
Veldig usunn strategi å sitte en fredagskveld å egle frem ting du ikke liker å høre om, det kan jo ikke være noe hyggelig for deg som syns det er kjipt? 

Anonymkode: 7ebe5...122

Jeg er lei av å menn skal ta delvis/ta hele ansvaret for selvkonstruert problem (slutshaming) laget og utøvd av kvinner. Majoriteten av menn har mindre problemer med med promiskuøs adferd og er mer likegyldig til monogami. Så det er helt latterlig å se all den mentale gymnastikken som foregår i svarene fra dere som svarer her. 

Ts. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg er lei av å menn skal ta delvis/ta hele ansvaret for selvkonstruert problem (slutshaming) laget og utøvd av kvinner. Majoriteten av menn har mindre problemer med med promiskuøs adferd og er mer likegyldig til monogami. Så det er helt latterlig å se all den mentale gymnastikken som foregår i svarene fra dere som svarer her. 

Ts. 

Man ha promiskuøs adferd og likevel være monogam. Noen er glad i oppmerksomheten det gir selv om de er i et forhold. 

Anonymkode: 7015b...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det politisk korrekte svaret er nok, slik flere skriver her; At de ikke ville brydd seg og vil respekter vedkommende uavhengig av antall sexpartnere. 

Men;

Jeg tror at dersom folk er ærlige så vil de se litt mer "ned på", både kvinner og menn som knuller rundt og har et svært høyt antall sexpartnere.

Tror de fleste vil forsvare seg selv som mindre dømmende enn de i realiteten er. 

Anonymkode: 6f9f2...8fb

Det er dømmende folk som tror de selv snakker sant og alle andre juger. 

Hvis man ikke har tenkt å ta det folk sier seriøst, så finnes det ingen diskusjoner.

At få mennesker som er dømmesyke mener at de selv sier sannheten ingen andre tør å si høyt, er mer enn teit.

Anonymkode: 4bdfa...136

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er dømmende folk som tror de selv snakker sant og alle andre juger. 

Hvis man ikke har tenkt å ta det folk sier seriøst, så finnes det ingen diskusjoner.

At få mennesker som er dømmesyke mener at de selv sier sannheten ingen andre tør å si høyt, er mer enn teit.

Det som er morsomt med "dømmesyke" folk er at dem er så nysgjerrige ofte. De lever gjennom andre. Så tankene er der ofte likevel. Det er et paradoks. 

Anonymkode: 7015b...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ts. 

Ja, huff, så fælt at man går i rette med slut shaming. Mye viktigere å ta en debatt om at damer er like ille eller verre i stedet for å faktisk korrigere slut shaminga når den kommee✌Her inne på kg er det noen av de dårlige mabnfolka som som slut shamer og setter opp ulik standard av ren egotripp. Jeg ser svært lite damer som gjør det. De får selvfølgelig korreks de også. Har for øvrig aldri hørt noe slut shaming fra damer. Men nå er jeg med bra folk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sålenge de ikke går tom for single mannfolk og begynner å springe etter menn i forhold, så går det greit for meg. 

Anonymkode: 74ddf...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Ja, huff, så fælt at man går i rette med slut shaming. Mye viktigere å ta en debatt om at damer er like ille eller verre i stedet for å faktisk korrigere slut shaminga når den kommee✌Her inne på kg er det noen av de dårlige mabnfolka som som slut shamer og setter opp ulik standard av ren egotripp. Jeg ser svært lite damer som gjør det. De får selvfølgelig korreks de også. Har for øvrig aldri hørt noe slut shaming fra damer. Men nå er jeg med bra folk.

Du forstår ikke poenget mitt. 
Fortell meg, hvilken gevinst har menn av å slutshame kvinner når majoriteten av menn setter pris på promiskuøs adferd og er mindre opptatt av monogami? Jeg må tydeligvis få det inn med teskje, hva er det jeg ikke skjønner?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Definitivt ja dersom hun har integritet, er intelligent, er sosial smart og gir uttrykk for at hun er en kvinne som setter pris på sin femininitet og er glad i sex på sine premisser. 

Anonymkode: b9fcf...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og jeg tenker at de verste kvinnene er de dumme, navlebeskuende, misunnelige og etter hvert forlatte kjerringene med så små liv at de finner glede i å disse medsøstres glede av et godt sexliv.

Anonymkode: b9fcf...40e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du forstår ikke poenget mitt. 
Fortell meg, hvilken gevinst har menn av å slutshame kvinner når majoriteten av menn setter pris på promiskuøs adferd og er mindre opptatt av monogami? Jeg må tydeligvis få det inn med teskje, hva er det jeg ikke skjønner?

Det spiller da ingen rolle hvilken gevinst eller manglende gevinst de har så lenge noen av dem driver med det. Du får heller gå i rette med deres mangel på logikk, hvis det er det du mener. Logisk sans kan man jo uansett regne med de er blottet for. Det har dømmesyke folk sjeldent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En person skal ha et temmelig avvikende sexliv før det påvirker hvor mye jeg respekterer dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sålenge de ikke går tom for single mannfolk og begynner å springe etter menn i forhold, så går det greit for meg. 

Anonymkode: 74ddf...351

Å, det er de som gjør det og    😁

Anonymkode: 48d3e...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Det spiller da ingen rolle hvilken gevinst eller manglende gevinst de har så lenge noen av dem driver med det. Du får heller gå i rette med deres mangel på logikk, hvis det er det du mener. Logisk sans kan man jo uansett regne med de er blottet for. Det har dømmesyke folk sjeldent.

Selvfølgelig spiller det rolle. Trådens tema er bokstavelig om kvinner slutshamer kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1000 mannfolk på et døgn er ekkelt. 

Ellers bryr jeg meg svært lite: din kropp, ditt liv, og sex gir livsglede! 

Anonymkode: 88c4b...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...