Gå til innhold

Respekterer kvinner andre kvinner som har hatt mange sexpartnere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Om jeg respekterer andre kvinner som har hatt samtykkende sex som single? Ja

Anonymkode: 964cf...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg respekterer verken menn eller kvinner mer eller mindre basert på hvor mange de har hatt sex med.

Jeg mister generelt respekt for mennesker som dømmer andre på grunnlag av hvor mange de har hatt sex med. For meg blir det litt som den gamle nabokjerringa som lusker på andre fra bak gardinen sin.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kunne ikke brydd med mindre om hvor mange en annen kvinne har liggi med.

Jeg kjenner meg heller ikke igjen i den oppfatningen om at jenter dømmer hverandre så innmari for ligging. Jeg har til gode å snakke med ei venninne om en annen kvinnes ligge vaner (unntaket er et tilfelle hvor en annen kvinne lå med typen til en i gjengen, og ei som hadde vært utro) etter jeg ble voksen.

vi snakker jo og engasjer oss i hverandres sexliv på en positiv måte, å snakker jo bare om og med de som er til stede. Vi har jo ikke tid til å bry oss om sexlivet til andre som ikke er der.
Har man behov for å dømme eller egentlig i det hele tatt bry seg om liggevanene til en annen voksen kvinne, tenker jeg man har et ganske snevert og kjedelig liv selv.

Anonymkode: 7ebe5...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg driter i hvor mange andre damer har ligget med. Jeg bryr meg om hvordan andre folk oppfører seg mot andre.

Anonymkode: b3e36...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meg revnende likegyldig hvor mange både damer og menn har sex med. Det viktige er at de ikke sårer andre og at de lever livet som de selv vil, ikke lar seg styre av andre til å gjøre ting de egentlig ikke har lyst til.

Har i omgangskretsen alt fra damer som kun har hatt mannen sin, til damer som går på sexklubb og har sex med flere på en kveld. Kunne ikke funnet på å definere de ut fra dette, eller dømme. Lev livet du vil 👌

Ikke har jeg noen gang omtalt noen ut fra mange partnere, eller vært noe skravletema at noen er løs eller ligger rundt. De gangene jeg har opplevd at damer snakker sånn om andre damer, er de sjalu og usikre og burde helst passet på seg selv istedenfor andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det politisk korrekte svaret er nok, slik flere skriver her; At de ikke ville brydd seg og vil respekter vedkommende uavhengig av antall sexpartnere. 

Men;

Jeg tror at dersom folk er ærlige så vil de se litt mer "ned på", både kvinner og menn som knuller rundt og har et svært høyt antall sexpartnere.

Tror de fleste vil forsvare seg selv som mindre dømmende enn de i realiteten er. 

Anonymkode: 6f9f2...8fb

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor, eller for den saks skyld hvordan, skal jeg ha oversikt over hvor mange sexpartnere andre har hatt? Jeg ville sannsynligvis vært mer dømmende om de var opptatt av å fortelle om eskapadene sine enn av antallet i seg selv.

Her som ellers vil det dessuten være et spørsmål om kontekst - 30 sexpartnere er adskillig mer om man er 25 og har vært i fast forhold i flere år enn om man er 40 og stort sett har vært singel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, hun er hjernevasket til å tro at det å ligge rundt ikke har konsekvenser. 

Har ikke respekt for kvinner som ikke har respekt for seg selv. 

Anonymkode: 3fd05...8c8

"Jeg trenger ikke å være idiot, selv om andre er det" (Bamseklemmers visdomsord nr 14).. (og sitat slutt)🤭

Misunnelse og sjikanering på andres nytelse, skjer spesiellt på nettet som anonym. Mulig de skjemmes av sin egen opptreden, med sitt eget brukernavnet? Iallefall.. dette brukes det mye energi på, og har skapt mye sinne..
Dette ga jo grunnlaget for Janteloven ble skrevet.. nettopp fordi at mennesker bør tenke seg om, slik at de unngår hjerteinfarkt👍

Det første jeg prøve å finne ut om en kvinner, er om hun ikke er misunnelig på andres lykke. Da er jeg bombesikker på, at hun har en frisk hjerne og mye omsorg i seg.. Denne flotte innstillingen, har alle kåtsaraer i hele Norge🥰👏🤭

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er irrelevant for min respekt. Jeg har hverken mer eller mindre respekt for en som har hatt null, 20 eller 100 partnere, hvem bryr seg? Respekt går på andre ting.

Anonymkode: 2a4f4...c9f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det politisk korrekte svaret er nok, slik flere skriver her; At de ikke ville brydd seg og vil respekter vedkommende uavhengig av antall sexpartnere. 

Men;

Jeg tror at dersom folk er ærlige så vil de se litt mer "ned på", både kvinner og menn som knuller rundt og har et svært høyt antall sexpartnere.

Tror de fleste vil forsvare seg selv som mindre dømmende enn de i realiteten er. 

Det kan godt være jeg er mer dømende en jeg skule likt å være, MEN hva vi dømer for er selfølgelig individuelt. Så jeg synes det er veldig merkelig å tro at alle har akurat de sammen meningene og holdningene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig så driter jeg i hvor mange venninnene mine har ligget med, noen har vært veldig løse og andre har vært like pripne som meg, vi er like store i kjeften alle sammen.

Min erfaring er dog at de som har ligget med veldig mange har hatt opplevelser i ung alder som har gjort at de ikke har hatt hemninger når det kommer til seksuelle partnere. Vi er alle over 35 i dag og alle utenom 1 som har vært veldig utsvevende angrer på det i voksen alder. 

Anonymkode: 891c8...8d2

Ingen kvinner jeg kjenner angrer på at de levde slik de ønsket. Noen, inkludert meg selv, angrer litt på strenge restriksjoner man hadde for seg selv, som egentlig var fullstendig tåpelige. 

Det vesentlige er nok om man har levd slik man ønsket, eller lot seg presse/påvirke til å ikke være tro mot seg selv. Om man har hatt sex med mange av de feile årsaker er nok det like stor grunn til å angre som å ikke ha hatt sex man ønsket av påført skam/redsel. 

Jeg kjenner selvfølgelig kvinner som angrer på spesifikke partnere, men ingen som angrer på ønsket, spennende og deilig sex. Å angre på spesifikke opplevelser har lite med antall å gjøre. Det kan både dem med få og dem med mange trekke frem stort sett. Uansett vanskelig å gå gjennom livet uten å angre litt på noe, men man velger jo hvor mye plass man skal gi slik anger. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er helt likegyldig til det, har venner som går under det "promiskøse" og helt i den andre enden av skalaen.  Deres sexliv er ikke min interesse. Det er mer hvordan de er som venn som er interessant for min del. 

Anonymkode: 7fe77...730

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trolltunge skrev (3 minutter siden):

Ingen kvinner jeg kjenner angrer på at de levde slik de ønsket. Noen, inkludert meg selv, angrer litt på strenge restriksjoner man hadde for seg selv, som egentlig var fullstendig tåpelige. 

Det vesentlige er nok om man har levd slik man ønsket, eller lot seg presse/påvirke til å ikke være tro mot seg selv. Om man har hatt sex med mange av de feile årsaker er nok det like stor grunn til å angre som å ikke ha hatt sex man ønsket av påført skam/redsel. 

Jeg kjenner selvfølgelig kvinner som angrer på spesifikke partnere, men ingen som angrer på ønsket, spennende og deilig sex. Å angre på spesifikke opplevelser har lite med antall å gjøre. Det kan både dem med få og dem med mange trekke frem stort sett. Uansett vanskelig å gå gjennom livet uten å angre litt på noe, men man velger jo hvor mye plass man skal gi slik anger. 

Ja sant nok. Som godt voksen og i en alder hvor sexlivet er på vei til å parkeres for godt, rister jeg på hodet av de unge engasjement i "body count" . En dag er det for sent damer, gjelder å leve mens man kan. 

Anonymkode: 7fe77...730

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg ser opp til hun så er det et nei. Om jeg bryr meg? Nei, det gjør jeg heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men;

Det tror jeg også. Ville bare se hvordan kvinner her inne svarer på dette spørsmålet. Jeg er mann og har irritert meg på dette med slutshaming og spesielt hvor kilden til slutshaming ligger. Jeg er av den oppfatning å det er kvinner som holder disse holdningene i live med å shame hverandre. Kanskje dette er ubevisst konkurranseinstinkt. Men i alle fall har jeg som mann ikke opplevd å høre en annen mann snakke om ei kvinne som ”løs” ment som noe negativt. Derimot har jeg hørt kvinner snakke veldig stygt om andre kvinner og fryse ut kvinner de føler seg  ”truet” av. pga. de har noe de ikke selv har. 

Ts. 

Anonymkode: 91bc9...a72

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om så er temaet "antall partnere" knapt et tema, jeg vet egentlig ikke når dette med antall skulle dukke opp. Anser det som privat.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Det høres usaklig ut, men jeg er faktisk seriøs!

Hvorfor blir damer stemplet som hore, når mannfolk får status for mest mulig kjøtt på kølla? Spør for en venn 😂

Dette er kanskje grunnen til hvorfor! 🤣 

Anonymkode: 42846...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det tror jeg også. Ville bare se hvordan kvinner her inne svarer på dette spørsmålet. Jeg er mann og har irritert meg på dette med slutshaming og spesielt hvor kilden til slutshaming ligger. Jeg er av den oppfatning å det er kvinner som holder disse holdningene i live med å shame hverandre. Kanskje dette er ubevisst konkurranseinstinkt. Men i alle fall har jeg som mann ikke opplevd å høre en annen mann snakke om ei kvinne som ”løs” ment som noe negativt. Derimot har jeg hørt kvinner snakke veldig stygt om andre kvinner og fryse ut kvinner de føler seg  ”truet” av. pga. de har noe de ikke selv har. 

Ts. 

Spesielle miljøer du omgås vil jeg si. 

Jeg har hørt kvinner kalle andre kvinner løse. Ironisk nok er det kvinner som selv har livsførsel jeg ikke beundrer på noen måter. Fest, fyll, drama, konflikter med de ulike barnefedre til de ulike barna de har, og virker regelrett å like krangling og stor ståhei i livet. Ble ikke særlig overrasket over at barn i dette miljøet også innimellom kaller egen mor hore og fitte egentlig. Det er jo sjargongen i miljøer som det. 

Eventuelt svært unge og umodne, med håp om å vokse slikt av seg.  

Normalen? På ingen måte! Dette er umodne kvinner, kvinner i svært negative miljøer med mye drama, og riv ruskende gale kvinnfolk. De finnes, men pokker om de representerer kvinner flest. 

Om noen i min omgangskrets hadde kalt noen hore eller løs hadde det også blitt drama, for det hadde vært benevnelser som er helt uakseptable. Så uakseptable at jeg ikke kan forestille meg at det skulle skje på andre måter enn at noen selv hadde kalt seg løs på spøk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mister ikke respekt av antall sexpartnere folk har hatt, uavhengig av kjønn. Men å skryte av et høyt antall, blir rart for meg. Som normalt attraktiv dame, er det latterlig enkelt å få seg noe (om man ikkd har høye krav). Ikke noe jeg ville skrytt av 

Anonymkode: ba22b...b23

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Ts. 

Tror det handler mer om hvilke mennesker du omgås med. Jeg har som sagt til gode, etter jeg ble voksen, å høre en kvinne snakke ned en annen kvinne basert på antall sexpartnere. Andre ting tja det har jeg hørt, men ikke at de blir snakket ned på grunn av antallet.
for såvidt er jo heller ikke antall sexpartnere andre har noe man tilfeldigvis vet. En god venninne har man kanskje en aning om, eller vet antall, men de snakker man jo heller ikke ned, om ikke man er en dritt venninne selv da. 

Min oppfatning er at de fleste voksne kvinner har for mye annet å skravle om, at hvem en annen kvinne velger å ligge med er rivende likegyldig, så lenge det ikke påvirker en selv. 

Anonymkode: 7ebe5...122

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...