Gå til innhold

Respekterer kvinner andre kvinner som har hatt mange sexpartnere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Det tror jeg også. Ville bare se hvordan kvinner her inne svarer på dette spørsmålet. Jeg er mann og har irritert meg på dette med slutshaming og spesielt hvor kilden til slutshaming ligger. Jeg er av den oppfatning å det er kvinner som holder disse holdningene i live med å shame hverandre. Kanskje dette er ubevisst konkurranseinstinkt. Men i alle fall har jeg som mann ikke opplevd å høre en annen mann snakke om ei kvinne som ”løs” ment som noe negativt. Derimot har jeg hørt kvinner snakke veldig stygt om andre kvinner og fryse ut kvinner de føler seg  ”truet” av. pga. de har noe de ikke selv har. 

Ts. 

Anonymkode: 91bc9...a72

Å om du irriterer deg så voldsomt over all denne slutshaming hvorfor i alle dager lager du et innlegget som dette da? 
Veldig usunn strategi å sitte en fredagskveld å egle frem ting du ikke liker å høre om, det kan jo ikke være noe hyggelig for deg som syns det er kjipt? 

Anonymkode: 7ebe5...122

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg vet lite om mine venninners antall sexpartnere, det er ikke noe vi snakker om. Noe får man jo med seg selvfølgelig, men jeg har absolutt ikke noen god oversikt over det. Så jeg har lite grunnlag for å eventuelt dømme noen. Omtrent sånn tror jeg det er for de fleste andre damer også. 

Anonymkode: 60e98...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...