AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hei. Dette er et seriøst spørsmål. Det er ingen hemmelighet at menn respekterer andre menn som har hatt mange sexpartnere men er det også slik når vi snur det over på kvinner? Er det noen kvinner her som ser opp til kvinner som kunne blitt kategorisert som «rundbrennere»? Anonymkode: 91bc9...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Ja det gjør jeg. Hun er et godt menneske. Har lært masse av henne. Av de damene jeg kjenner så er det henne jeg har størst respekt for. Anonymkode: 7015b...cc9 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Jeg skal ikke svare på vegne av andre kvinner. Men er det en ting jeg virkelig ikke har en mening om, så er det andre sitt antall seksualpartnere. Hverken kvinner eller menn. Anonymkode: 00a5f...9d9 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden På generell basis: nei, vil jeg påstå. Om vi er aldri så liberale og frigjorte: Kvinner er kvinner verst og vi baksnakker andre kvinner som er slutty/horete, tror hun er så deilig, som puler rundt, er billig, bruktbu osv. Jeg har hatt mange partnere selv, men det er ikke noe "alle" vet og jeg deler heller ikke slik informasjon, hverken til venner eller evt. nye partnere. Anonymkode: 1be47...2d4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden jeg tenker aldri på det Anonymkode: 39465...171 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har som utgangspunkt at jeg respekterer alle mennesker. Å ha respekt for andre er ikke det samme som å se opp til noen. Anonymkode: b63e0...f15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Ikke på grund av mange eller få partnere. Det er ikke det som påvirker om jeg liker eller respekterer noen, så der er verken posetivt eller negativt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Jeg er absolutt likegyldig til hvor mange andre har valgt å ha sex med, og absolutt opptatt av hvordan de er som person. Hvilket ikke har sammenheng i mine øyne, siden man er ok som menneske eller ikke uavhengig av hvor mye sex man har hatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Nei, hun er hjernevasket til å tro at det å ligge rundt ikke har konsekvenser. Har ikke respekt for kvinner som ikke har respekt for seg selv. Anonymkode: 3fd05...8c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Hvorfor skal jeg bry meg om hvor mange ei har hatt sex med? Min respekt baserer seg ikke på hennes sengeaktivet! Jeg er meget liberal av meg, så selv om hun om så jobber som prostituert har det også null å si! Anonymkode: 5e63b...949 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, hun er hjernevasket til å tro at det å ligge rundt ikke har konsekvenser. Har ikke respekt for kvinner som ikke har respekt for seg selv. Anonymkode: 3fd05...8c8 Jeg vil få svar fra kvinner. Ikke en low life incel. Ts. Anonymkode: 91bc9...a72 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, hun er hjernevasket til å tro at det å ligge rundt ikke har konsekvenser. Har ikke respekt for kvinner som ikke har respekt for seg selv. Anonymkode: 3fd05...8c8 Å ha sex man ønsker kan fint være å ha mer respekt for seg selv enn å ha avslått fra sex man ønsker på grunn av skam og hva andre skulle mene om det. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Hvorfor er det noe jeg skal bry meg om? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Trolltunge skrev (3 minutter siden): Jeg er absolutt likegyldig til hvor mange andre har valgt å ha sex med, og absolutt opptatt av hvordan de er som person. Hvilket ikke har sammenheng i mine øyne, siden man er ok som menneske eller ikke uavhengig av hvor mye sex man har hatt. Ville du sagt å majoriteten av kvinner har den samme holdningen som du har, Trolltunga? Anonymkode: 91bc9...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ville du sagt å majoriteten av kvinner har den samme holdningen som du har, Trolltunga? Anonymkode: 91bc9...a72 Majoriteten av kvinner jeg omgås iallefall. Jeg skal vedkjenne at kvinner som er opptatt av hvordan mange andre kvinner har hatt sex med, og fordømmer andre (og seg selv?) på bakgrunn av slikt, ikke hadde vært kvinner jeg anså som gode nok mennesker til å ønske dem i livet mitt. Min omgangskrets er svært variert angående antall. Det er uvesentlig for samtlige. Bare til diskusjon av åpen nysgjerrighet om det diskuteres, aldri fordømmelse. Trolltunga er en annen bruker enn meg. Endret 4 timer siden av Trolltunge 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden MarianneE skrev (1 minutt siden): Hvorfor er det noe jeg skal bry meg om? Vet ikke helt. Dette er BARE den rosa elefanten i stova som har vært ganske så tydelig men samtidig skult i samfunnet vårt i lang tid. Er du likegyldig når det kommer til slutshaming? Anonymkode: 91bc9...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet ikke helt. Dette er BARE den rosa elefanten i stova som har vært ganske så tydelig men samtidig skult i samfunnet vårt i lang tid. Er du likegyldig når det kommer til slutshaming? Anonymkode: 91bc9...a72 Nei, det er jeg ikke likegyldig til. Jeg mener bare at hvor mange sexpartnere en kvinne har ikke er av betydning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Nei. Anonymkode: 7f637...57b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): På generell basis: nei, vil jeg påstå. Om vi er aldri så liberale og frigjorte: Kvinner er kvinner verst og vi baksnakker andre kvinner som er slutty/horete, tror hun er så deilig, som puler rundt, er billig, bruktbu osv. Dette er mitt inntrykk også. Jeg er åpen med hva jeg liker, og har blitt kalt både det ene og andre her inne. Riktignok av noen menn også, men det er stort sett de som jeg avviser etter dm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden For å være helt ærlig så driter jeg i hvor mange venninnene mine har ligget med, noen har vært veldig løse og andre har vært like pripne som meg, vi er like store i kjeften alle sammen. Min erfaring er dog at de som har ligget med veldig mange har hatt opplevelser i ung alder som har gjort at de ikke har hatt hemninger når det kommer til seksuelle partnere. Vi er alle over 35 i dag og alle utenom 1 som har vært veldig utsvevende angrer på det i voksen alder. Anonymkode: 891c8...8d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå