AnonymBruker Skrevet 2. mars #41 Del Skrevet 2. mars Svar «Synes du jeg er feit?» og løp gråtende inn på do… Anonymkode: 5b3ce...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #42 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (20 timer siden): Reaksjonen med å glefse tilbake er jo at du tar deg nær av at du holder på å bli tykk. Du er fullt klar over at andre ser dette å. Anonymkode: 94505...5b6 Nei, reaksjonen hennes har ikke noe å si for det er ikke der fokuset bør være, men på den som sier det. Geez, hva er greien med å holde folk ansvarlige for reaksjonene de får når noen ut av det blå oppfører seg retard. Hvis jeg hadde smurt bæsj på deg så kunne jeg tenkt at du har noe issues i forbindelse med bæsj liksom? Må det være så jævla dypt? Bæsj er drit. At noen sier slike ting som hun i hovedinnlegget, er drit, det betyr ikke nødvendigvis at det er nøyaktig den forklaringen du tror det er. Bare generelt sånn, snakk ordentlig. Anonymkode: feee6...b2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 3. mars #43 Del Skrevet 3. mars Da hadde jeg bare tatt en bit til. Og en til. Det jeg spiser er mitt problem, ikke andres. Er hun en kollega du sjelden snakker med eller noen du omgås med hver dag? Jeg hadde bare ledd hvis det var noen av mine «job-buddies» og blitt satt ut hvis det var noen som ellers aldri snakker med meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #44 Del Skrevet 3. mars Opplevde noe lignende. Fikk høre at jeg kan ikke spise det der, og når jeg ignorerte kommentaren så tok personen å fjernet maten og sa jeg kunne finne noe annet🙄 Får da være grenser for hvor mye man skal blande seg inn 😡 Og jeg jobber et helt vanlig sted. Anonymkode: c6d1f...4e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #45 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (På 28.2.2025 den 17.27): Da ler du henne hardt opp i trynet og slenger hodet bak som en galing Anonymkode: 80682...e0d Denne her fikk meg til å le så jeg gråter, bare ser for meg f.eks. Linn Skåber i den "rollen" 🤣 Anonymkode: 12ad8...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #46 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Opplevde noe lignende. Fikk høre at jeg kan ikke spise det der, og når jeg ignorerte kommentaren så tok personen å fjernet maten og sa jeg kunne finne noe annet🙄 Får da være grenser for hvor mye man skal blande seg inn 😡 Og jeg jobber et helt vanlig sted. Anonymkode: c6d1f...4e9 Hva. Faen. Anonymkode: db835...652 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå