Blåsippa Skrevet 1. mars #21 Del Skrevet 1. mars "Jøss, jeg visste ikke at Weight Watchers var på jobb i dag! Får du betalt mye pr. time?" hadde jeg svart. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #22 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Godteripolitiet er jo nesten verre enn mammapolitiet. Hun projiserer bare egne følelser over å aldri kunne kose seg med måte over på deg. Jeg hadde vist at jeg ikke brydde meg og sagt wow, det var kjempegodt, og smilt STORT Anonymkode: 4880e...3b8 Med tennene fulle av sjokolade! ✌️ Anonymkode: e667b...772 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 1. mars #23 Del Skrevet 1. mars Hvorfor forsvarer du deg så mye? Jeg har alltid vært tynn. Kunne spist hva jeg vil… De siste par årene har jeg gått opp i vekt… Derfor spiser jeg aldri søtsaker. Det kan gå ukeavis uten at jeg tar en eneste bit. Jeg synes jeg er flink. I dag tok jeg en eneste bit.. ..Spesielt med tanke på at jeg aldri spiser søtsaker, brus, chips eller usunn mat. Jeg tror sjokoldebiten jeg spiste i dag er første i februar. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #24 Del Skrevet 1. mars Det er bare å ignorere. Ikke la andre få så stor makt over livet ditt. Anonymkode: b0207...d33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 1. mars #25 Del Skrevet 1. mars Jeg hadde heller ikke likt dette, og det har som andre her sier ikke noe med hvor mye eller lite godteri du spiser, men kommentaren i seg selv. Jeg hadde mest sannsynlig blitt litt satt ut, også erget meg senere over alt jeg kunne sagt. Litt typisk meg er å snu det i retur, og spør hva de mener, så folk selv må svare for dumheten sin, uten at jeg er frekk i retur. Prøv å rist det av deg, og kos deg med noe neste fredag (eller annen dag for den del) om du ønsker det. Hun skal ikke diktere det. 💚 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 1. mars #26 Del Skrevet 1. mars (endret) Ref forrige kommentar, så lurer jeg jo på hvor mye du snakker om dette på jobben, selv? Altså, kollegaen din har ingen rett til å kommentere, uansett, men om du snakker så mye om dette, som du fremstiller det i hi, så ligger det muligens en provokasjon der fra før? Tenker det kan være greit å reflektere over. Endret 1. mars av Rotemor 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #27 Del Skrevet 1. mars Kan det vært ment som ironi? Anonymkode: 3b689...5b1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 1. mars #28 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har alltid vært tynn. Kunne spist hva jeg vil uten å legge på meg. De siste par årene har jeg gått opp i vekt. Mulig pga tidlig overgangsalder. Derfor spiser jeg aldri søtsaker. Vi setter frem nøye ting på fredager på jobb. Det kan gå ukeavis uten at jeg tar en eneste bit. Jeg synes jeg er flink. I dag tok jeg en eneste bit, og ville spre ordet til mine kollegaer at nå er det satt ut et flott fat med godteri. Som pleier å spre glede og smil. Da setter en kollega blikket hardt i meg og sier: Nei! Det trenger du ikke. Spis noe annet. Men ikke det der!! Jeg bryter ikke akkurat sammen. Men jeg synes det er rimelig frekt. Spesielt med tanke på at jeg aldri spiser søtsaker, brus, chips eller usunn mat. Jeg tror sjokoldebiten jeg spiste i dag er første i februar. Anonymkode: 6564a...0b0 Det spiller ingrn rolle om du ersmellfeit eller radmager. Dette har din kollega ikke noe med og gen gikk langt over streken! Det er ikke relevant om det er første biten i februar, det er ikke greit å snakke slik til kolleger. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #29 Del Skrevet 1. mars Frekk og unødvendig kommentar? Ja. Men ærlig talt, man må ta ansvar selv for hvor mye man lar sånne småting påvirke seg. Gå videre. Bruk energien din på andre ting. Ingenting å la seg fyre opp over. Anonymkode: 27661...cbf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 1. mars #30 Del Skrevet 1. mars (endret) Det er overhodet ikke greit av kollegaen din å sletre ut en kommentar som det der mot deg. Det er frekt, respektløst og ufint. Det er herskete. Det er en form for fat-shaming - selv om du kanskje ikke er direkte tjukk, så går kommentaren mot din vektoppgang. Slike kommentarer har du lov til å reagere akkurat som du vil mot og føle akkurat det du vil føle, uten at våre meninger er relevant. Man reagerer og føler ulikt når andre mennesker er frekk og bedriver fat-shaming, så dine følelser i din situasjon er legitime. Det er for øvrig lett å være etterpåklok rundt hvordan man bør reagere i slike situasjoner. Men i situasjonen så blir man så tatt på senga og fri for ord at reaksjonen uteblir ofte. Endret 1. mars av Bombasi 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåleputa Skrevet 1. mars #31 Del Skrevet 1. mars Jeg tror mest at kollegaen snakka til seg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #32 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det står ikke noe om alderen på kollegaen, så svaret er kanskje ikke like nyttig om kollegaen er 35 Anonymkode: 4278c...1af De er en del under 65 som får sykdommen. Den yngste jeg har lest om, var 31. Anonymkode: 1ad25...f83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #33 Del Skrevet 1. mars Fordrar ikke når folk skal alltid fortelle meg hva jeg kan, og ikke kan gjøre eller spise. Jeg kuttet ut de som gjorde det og livet ble så mye bedre. Anonymkode: 28784...c70 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #34 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): De er en del under 65 som får sykdommen. Den yngste jeg har lest om, var 31. Anonymkode: 1ad25...f83 Det er ikke så mange som får det når de er under 65, og i 30 årene er det hvertfall ikke vanlig. Anonymkode: c6d1f...4e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #35 Del Skrevet 1. mars Helt sykt at dere har godteri på jobb, er dere ungdom? Hva skjedde med fruktfat? Anonymkode: 3ee59...8c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #36 Del Skrevet 2. mars Men alvorlig talt...hun tullet jo sikkert bare😂 Det hadde jeg i hvert fall tenkt. Jeg hadde bare ledd. Anonymkode: 6a37e...e7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #37 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (På 28.2.2025 den 16.47): Jeg har alltid vært tynn. Kunne spist hva jeg vil uten å legge på meg. De siste par årene har jeg gått opp i vekt. Mulig pga tidlig overgangsalder. Derfor spiser jeg aldri søtsaker. Vi setter frem nøye ting på fredager på jobb. Det kan gå ukeavis uten at jeg tar en eneste bit. Jeg synes jeg er flink. I dag tok jeg en eneste bit, og ville spre ordet til mine kollegaer at nå er det satt ut et flott fat med godteri. Som pleier å spre glede og smil. Da setter en kollega blikket hardt i meg og sier: Nei! Det trenger du ikke. Spis noe annet. Men ikke det der!! Jeg bryter ikke akkurat sammen. Men jeg synes det er rimelig frekt. Spesielt med tanke på at jeg aldri spiser søtsaker, brus, chips eller usunn mat. Jeg tror sjokoldebiten jeg spiste i dag er første i februar. Anonymkode: 6564a...0b0 Du må slutte å jobbe i vernet bedrift. Anonymkode: feee6...b2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #38 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg hadde demonstrativt glefset og ledd mot vedkommende. Men de eneste jeg kjenner som ville sagt det er folk jeg allerede har den type humor med, så det er kanskje ikke så relevant. Fra noen andre ville jeg tatt det som et dårlig forsøk på en spøk. Anonymkode: e667b...772 Reaksjonen med å glefse tilbake er jo at du tar deg nær av at du holder på å bli tykk. Du er fullt klar over at andre ser dette å. Anonymkode: 94505...5b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #39 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Men alvorlig talt...hun tullet jo sikkert bare😂 Det hadde jeg i hvert fall tenkt. Jeg hadde bare ledd. Anonymkode: 6a37e...e7d Jeg ville også sett på det som et dårlig forsøk på en spøk. Anonymkode: 68d5d...2ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #40 Del Skrevet 2. mars Var det et forsøk på en spøk? Om det var dønn alvor så hadde jeg faktisk svart tilbake at sånne kommentarer og kommandoer kan hen gjerne gi sine barn, men ingen andre!! I tillegg hadde jeg nok satt et skikkelig hardt blikk i hen! Anonymkode: e2049...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå