oss-to Skrevet 28. februar #1 Del Skrevet 28. februar Har prøvd meg litt på diskusjon på rampelys tråden. Mitt inntrykk er at der sitt det faste medlemar med lynsje stemning . Om ein er positiv eller nøytral til nokon, eller prøver med konstruktiv debatt ,blir ein sarva ned med kallenavn ubehaglege ord ... Her blir mest mogeleg kritikk og latterliggjæring heia fram.Er dette ein tone for heile kvinneguiden? Det minnar meg om mobbing fra ungdomskulen. Kvifor er det ok å sitte bak brukarnavn å spy ut ubehaglighetar utan konsekvensar? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #2 Del Skrevet 28. februar Er nok best å holde seg unna den kategorien om en ikke vender kappa med vinden der, ja. Der må en nok ikke være så positiv, ei heller nøytral. Konstruktiv diskusjon er nok et fremmedord for de fleste der. Jeg er ikke aktiv i den kategorien, leser litt innimellom og sitter med samme inntrykk som deg. Anonymkode: 86981...658 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #3 Del Skrevet 28. februar Jeg bryr meg ikke om kjendiser eller influensere. Følger ingen av de og er ikke «fan» av noen av de. Men Rampelys-trådene her inne er noe av det nedrigste jeg har sett. Kvinner er kvinner verst. Anonymkode: 32fe0...11c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 28. februar Forfatter #4 Del Skrevet 28. februar Burde truleg vore nedlagt heile tråden. Er fyld av ondskap og ingen reelle diskusjonar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #5 Del Skrevet 28. februar Det er dessverre alltid noen som ødelegger for alle. Det er sånn over hele linja i ett samfunn. Kvinneguiden er intet unntak. Anonymkode: b0243...63a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nudeldama Skrevet 28. februar #6 Del Skrevet 28. februar Jeg har lenge latt meg overraske over at KG tillater den gjennomførte mobbingen og uthengingen av influensere som skjer på Rampelys. Jeg har konkludert med at de lar det skje fordi det fører til økt aktivitet som gir mer penger i kassa. Men at voksne mennesker kan drive på som mange gjør der, det forstår jeg ikke. Dette er den digitale versjonen av sladrekonene bak blondegardinene, som føler seg vel med å rakke ned på andre. Og som ikke tåler noe som helst kritikk av egen oppførsel - som er ironisk når man ser hvor mye kritikk de mener influensere skal tåle. At voksne folk oppfører seg slik er bare trist. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #7 Del Skrevet 28. februar Det er mange brukere som bruker store deler av tiden sin i Rampelyset-delen av forumet så det blir mye krangling og stygge bemerkninger. Enkelte ser nesten ut som de bruker hele dagen der. Så det er noe folk er opptatt av. Tror det er viktig at det finnes steder man kan kritisere de som velger å søke eksponering og produktene/tjenestene de selger selvsagt. Men hadde ikke giddet å bruke så innmari mye tid som jeg ser enkelte av dem gjør der inne. Anonymkode: 9e61c...7b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 28. februar Forfatter #8 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er mange brukere som bruker store deler av tiden sin i Rampelyset-delen av forumet så det blir mye krangling og stygge bemerkninger. Enkelte ser nesten ut som de bruker hele dagen der. Så det er noe folk er opptatt av. Tror det er viktig at det finnes steder man kan kritisere de som velger å søke eksponering og produktene/tjenestene de selger selvsagt. Men hadde ikke giddet å bruke så innmari mye tid som jeg ser enkelte av dem gjør der inne. Anonymkode: 9e61c...7b8 Er enig det bør finnast forum der en kan ha opene diskusjonar. Men her er det jo snakk om forum der alt blir kritisert berre fordi en kan. Ein sitter skadefro for å finne mest mogelg gale eller henge ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #9 Del Skrevet 28. februar oss-to skrev (5 minutter siden): Er enig det bør finnast forum der en kan ha opene diskusjonar. Men her er det jo snakk om forum der alt blir kritisert berre fordi en kan. Ein sitter skadefro for å finne mest mogelg gale eller henge ut. Sikkert. Har ikke sett så mye på det fordi det ikke interesserer meg. Pleier å holde meg unna ting som er helt uinteressant eller som gir meg avsmak. Anonymkode: 9e61c...7b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå