GÃ¥ til innhold

Brunt "slim" fra brystknoppen 😩

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I dag oppdaget jeg at det var noe brunt i BHen min. Det kom fra brystknoppen, og når jeg klemte på den så kom det sekret ut, ikke hvitt eller blankt, men brunt, tykt og litt slimete 🤮 

Det tok ikke slutt heller, og var bare på ene siden. 

Jeg har ikke lagt merke til noen kuler i brystet eller under armen, men ble overrasket og litt bekymret likevel. Har bestilt time til fastlegen, som selvfølgelig ikke hadde ledig før i slutten av neste måned. 

Hvor høy sannsynlighet for kreft når dette slimete greiene er det eneste "symptomet"? 

Anonymkode: f6aa7...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Slutt å spørre her inne! Dette er en sak for legen og kun legen!

Anonymkode: b669c...d02

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har villa dratt til legen uansett. Men jeg har det. Har vært slik i mange år. Kommer ikke ut av seg selv lenger. Men klemmer jeg så kommer det en dråpe. Dem finner ingenting galt. Men det var godt å se hvor nøye dem var. Og at dem tok meg på alvor. Jeg har hatt det slik i sikkert 10 år. Jeg er over 40 år no. 

Anonymkode: fa40d...4c9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Slutt å spørre her inne! Dette er en sak for legen og kun legen!

Anonymkode: b669c...d02

Hvorfor er det kun legen dette er en sak for? Jeg kan vel ta det opp med dere i tillegg til legen?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har villa dratt til legen uansett. Men jeg har det. Har vært slik i mange år. Kommer ikke ut av seg selv lenger. Men klemmer jeg så kommer det en dråpe. Dem finner ingenting galt. Men det var godt å se hvor nøye dem var. Og at dem tok meg på alvor. Jeg har hatt det slik i sikkert 10 år. Jeg er over 40 år no. 

Tusen takk for dette svaret! Nå ble jeg litt roligere mens jeg venter på legetimen 🩷🌸

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ammer du?

Anonymkode: d7d6e...13c

Nei, jeg ammer ikke. Yngste her er 6 år, og jeg har ikke hatt melk på flere år! tror du det har sammenheng med at jeg tidligere har ammet? 

Da ville jeg nok hatt litt mer hastverk med å komme meg til legen og insistert på en akutt-time 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, jeg ammer ikke. Yngste her er 6 år, og jeg har ikke hatt melk på flere år! tror du det har sammenheng med at jeg tidligere har ammet? 

Da ville jeg nok hatt litt mer hastverk med å komme meg til legen og insistert på en akutt-time 🙈

Det hadde gått nesten 10 år fra jeg ammet til at jeg så det i bh min. Men bare slapp helt av. Så får du sjekket det opp. Ikke ta sorgen på forskudd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hatt både blod ut og hvite melkerester. Det er veldig greit å sjekke det ut hos legen, men her har det ikke vært noe galt. Har hatt melkerester i brystene i alle år etter at jeg ammet for første gang for 20 år siden.

Anonymkode: bbe78...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde dette i høst, og fikk full sjekk. De tok det veldig på alvor og var nøye med å undersøke alt. 

De fant ingenting etter mammografiundersøkelsen, og sa at dette var ganske vanlig. Men at det var veldig lurt å sjekke, i tilfelle. 

De sa også at det kunne væske fra kanalene i flere år etter amming. Det var helt normalt. De tok sekretprøve av det som kom ut, men fant ikke noe galt med det heller. 

Masse lykke til, ts! Mest sannsynlig går dette helt fint, og det er flott at du får det sjekket🌸 

Anonymkode: 190eb...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sjekk det ut hos lege, men for å berolige deg, så har jeg hatt det samme i over 30 år. Var hos lege med dette på 90-tallet, og han sa at det ikke var uvanlig 😊

Anonymkode: 9c036...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...