AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hei! Jeg startet en liten nettbutikk i august 2024 hvor jeg selger litt diverse smykker. Og lurte på om det er flere her som enten driver nettbutikk eller driver noe annet for seg selv? Vil dere dele hvor mye dere selger for i nettbutikkene dere osv? Kan fortelle litt om hvordan det har gått med meg: Jeg selger for ca 70-100k i mnd. Og sitter igjen med kanskje 1/3 av dette etter kostnader osv. Så det går greit, men er en liten vei igjen til jeg kan leve av dette. Mye av pengen går til markedsføring, materiale, frakt osv og momsen selvfølgelig. Dere som driver noe eget vet vel selv hvor mye kostnader som ligger bak å drive noe eget som mange ikke tenker over. Anonymkode: 36e89...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden 30% overskudd, det er jo veldig bra, det. Kan ikke forvente mer enn det ved varesalg, tror jeg. Da gjelder det for deg å øke omsetningen for å øke fortjenesten. Jeg har drevet flere firmaer innen ulike bransjer og har nå to firmaer som driver med veldig ulike ting. Begge omsetter for drøyt 5 mill i året hver seg. Det ene har jeg et overskudd jeg kan leve av, og det andre gir lite eller ingen overskudd, så det er mest et firma jeg har fordi jeg liker bransjen. Anonymkode: e1887...068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå