AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Jeg er SÅ DRIT LEI av jobben min! Jeg er 38 år, og har drevet eget selskap i 15 av de. Jeg har en fleksibel arbeidshverdag, siden jeg er egen sjef. Dette er nok det eneste jeg liker ved jobben min pr idag. Jeg har en fast gruppe med kunder, som jeg føler spiser meg opp. Jeg er et service-menneske, og det virker som jeg har "gravd min egen grav". Kundene mine har skyhøye forventninger til meg, de forventer at jeg skal jobbe ekstra for de, tar ikke et nei for et nei. Men nå er jeg altså SÅÅÅÅÅÅÅÅ lei!! I tillegg har jeg helseutfordringer som gjør at jeg ikke kan stå i jobben til jeg blir gammel, kanskje maks 3-5 år igjen… Har vært i kontakt med nav, de kan ikke hjelpe meg med noe ang å ta kurs, få stønad under ny utdanning ol. Det her er så vanskelig.. Ikke vet jeg hva jeg vil jobbe med heller.. Men eier boligen min, og er avhengig av en bruttolønn på 550k for å bo her jeg bor. I hvilke jobber kan en lande på denne lønna som ufaglært? Jeg er desperat, men grunnet ryggen, kan jeg ikke ta hva som helst dessverre. Ufør er for meg ikke et alternativ. Herre gud 😭😭😭😭😭 Anonymkode: 57bb8...a8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er SÅ DRIT LEI av jobben min! Jeg er 38 år, og har drevet eget selskap i 15 av de. Jeg har en fleksibel arbeidshverdag, siden jeg er egen sjef. Dette er nok det eneste jeg liker ved jobben min pr idag. Jeg har en fast gruppe med kunder, som jeg føler spiser meg opp. Jeg er et service-menneske, og det virker som jeg har "gravd min egen grav". Kundene mine har skyhøye forventninger til meg, de forventer at jeg skal jobbe ekstra for de, tar ikke et nei for et nei. Men nå er jeg altså SÅÅÅÅÅÅÅÅ lei!! I tillegg har jeg helseutfordringer som gjør at jeg ikke kan stå i jobben til jeg blir gammel, kanskje maks 3-5 år igjen… Har vært i kontakt med nav, de kan ikke hjelpe meg med noe ang å ta kurs, få stønad under ny utdanning ol. Det her er så vanskelig.. Ikke vet jeg hva jeg vil jobbe med heller.. Men eier boligen min, og er avhengig av en bruttolønn på 550k for å bo her jeg bor. I hvilke jobber kan en lande på denne lønna som ufaglært? Jeg er desperat, men grunnet ryggen, kan jeg ikke ta hva som helst dessverre. Ufør er for meg ikke et alternativ. Herre gud 😭😭😭😭😭 Anonymkode: 57bb8...a8d Tjener din lønn innen kundeservice. ev så tjener vel butikkansatte med rett ansiennitet det så fremt de har tariff? vet ikke hva du driver med selv men det i seg selv er jo bra tenker jeg iht CV og alt du kan! Mulig så er det nok med ett lite nettstudie for å få en stilling med god lønn. selv har jeg tatt prosjektleder på nett og tjener 710 000+ Anonymkode: 9998e...ba7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå