AnonymBruker Skrevet 28. februar #1 Del Skrevet 28. februar Skal du gå i tog? Anonymkode: d423d...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #2 Del Skrevet 28. februar Nei, går aldri i demonstrasjonstog. Vi har det godt her i landet og vi har ingen grunn til å demonstrere. Anonymkode: 7e1de...1f7 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 28. februar #3 Del Skrevet 28. februar I år så skal jeg besøke en nær venn som har fått kreft og kommer nok ikke til å delta offentlig på kvinnedagen, men pleier å markere kvinnedagen Men med tanke på partnerdrap hvor "Hvert fjerde drap i Norge begås av offerets nåværende eller tidligere partner. I fjor lå prosentandelen på hele 24%. Der Ni av ti drepte er kvinner" https://www.vg.no/spesial/drap-norge/partnerdrap/statistikk/ 192 kvinner har blitt drept av sine partnere eller x partnere siden 2000, 53% hadde en norskfødt gjerningsmann som sto bak. og for ekstemt mange kvinner er den farligst plassen sine egne hjem kunne jeg gått under hovedparolen -Stopp vold mot kvinner. Er nok også mange andre paroler jeg kunne støttet også som f.eks - Mer forskning på kvinnehelse -Feministiske stemmer mot Trumptisme og nynazime! Eller under parolen om generell feminisme -Jeg er din mor, din søster, din kjæreste, din kone, din kollega, jeg er din bestemor" 8. mars er svært viktig og kanskje nå mer enn noen gang før iallefall i min levetid slik verden fortoner seg. Det er så forbanna mye rart og uhyggelig som skjer og det er viktig å ha en stemme, ytre sin stemme og demonstrere med det en kan der en kan. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #4 Del Skrevet 28. februar Nei, går ikke i tog, hater å gå i tog, Anonymkode: a6c60...2e2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #5 Del Skrevet 28. februar Går ikke i tog, men kunne gått under paroler for utvidelse av selvbestemt abort, og generelt rett til abort internasjonalt. Og paroler om kvinnehelse, og partner-overgrep. Anonymkode: 76191...f4b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #6 Del Skrevet 28. februar Jeg feirer ikke den, kvinnedagen har bare gitt meg dobbelt opp med oppgaver. Anonymkode: 2a4c0...fe8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 28. februar #7 Del Skrevet 28. februar Går aldri i tog, feirer heller ikke kvinnedagen. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lothlorien- Skrevet 1. mars #8 Del Skrevet 1. mars Pleier ikke å gå i tog på kvinnedagen. Enda mindre fristende når rasistiske pro-palestinere har hijacket denne demonstrasjonen (de gjorde det i alle fall i fjor). 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 1. mars #9 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nei, går aldri i demonstrasjonstog. Vi har det godt her i landet og vi har ingen grunn til å demonstrere. Anonymkode: 7e1de...1f7 Vi har kommet dit fordi noen har stått på barrikadene, du fremstår som veldig uvitende med din uttalelse. Vi har mye å protestere mot enda, både her i Norge og for kvinner ellers i verden. Nei til æreskultur, evt. Likelønn er parolene jeg går under. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #10 Del Skrevet 1. mars "Jeg er ikke en hore fordi jeg ikke vil ha sex med deg. " Anonymkode: dc05f...19d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #11 Del Skrevet 1. mars Driter i kvinnedagen. En hel haug med ekstrem feminister som roper og skriker. Anonymkode: 39247...8b3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #12 Del Skrevet 1. mars Jeg går jevnlig i tog. Ja, til samtykkeloven ville jeg valgt nå. Anonymkode: d5f81...8de 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #13 Del Skrevet 1. mars Jeg går ikke i tog, men ville uansett ikke gått i et tog der kun venstresidens paroler er godtatt. Anonymkode: 27ded...cda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #14 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Driter i kvinnedagen. En hel haug med ekstrem feminister som roper og skriker. Anonymkode: 39247...8b3 Så lenge det finnes menn med slike holdninger, ville det være et stort feiltrinn å drite i kvinnedagen. Anonymkode: 8c562...3f3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #15 Del Skrevet 1. mars Abortnemdene tenker jeg, kunne gått bak samtykkelov og kvinnehelse og, og sikkert fler. I år skal jeg ikke gå i tog fordi jeg er på treningsevent, men ungene skal gå med mormor. Anonymkode: ae9c8...05f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #16 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så lenge det finnes menn med slike holdninger, ville det være et stort feiltrinn å drite i kvinnedagen. Anonymkode: 8c562...3f3 Nå er ikke jeg mann, så idiotisk av deg å antyde at alle som mener det jeg mener er mann. Anonymkode: 39247...8b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frivis Skrevet 2. mars #17 Del Skrevet 2. mars Kvinner og menn er ulike, og vi bør heller feire ulikhetene som gjør at vi utfyller hverandre. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 2. mars #18 Del Skrevet 2. mars Er ingen overentuasiastisk toggjenger, men som lagsleder i Rødt er jeg på en måte programforpliktet til å ta en tur. Står over paroleverksted i år da, men finnes vel sikkert noe det er relativt greit å støtte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #19 Del Skrevet 2. mars La kvinner bestemme hva de går kledd i...ja det er inkludert religiøse plagg. Anonymkode: d6451...50d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #20 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (På 1.3.2025 den 14.09): Jeg går ikke i tog, men ville uansett ikke gått i et tog der kun venstresidens paroler er godtatt. Anonymkode: 27ded...cda Hva er et eksempel på paroler fra høyresiden som ikke er godtatt? Anonymkode: 9a7ec...3c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå