Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har 1 barn, begge jobber 100% 8-16. Siste året har jeg kjent på at jeg blir veldig fort irritert og sint på samboer. Får ofte dårlig samvittighet men samtidig føler jeg meg utslitt av fordeling hjemme. Har prøvd å snakke med han flere ganger.

Det som irriterer meg er at han lager ekstra arbeid for meg hjemme. Eksempel hiver skitne klær rundt, setter tomme ting inn igjen i kjøleskapet, søler ting på gulvet og lar det bare ligge til jeg tar det, tømmer søppel men gidder ikke gå ut med det, gidder ikke skylle av ting slik at jeg må stå å skrubbe. Mange slike eksempler, der jeg hele tiden må gjøre ekstra for han bare gjør ting halvveis.

Har prøvd strategi om å ikke ta noen ting, men da blir det bare stående. Er svært kjedelig å være en partner som går å hakker og er sur men jeg er så sliten. Tar i tillegg mye mer husarbeid, vil si fordeling er 30-70 her. Hvordan kan jeg nå inn til han så jeg slipper være denne sure personen?  

Anonymkode: f3794...fc9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"jeg er på felgen, og trenger at vi prøver noe nytt, for definisjonen på galskap er å gjøre det samme men å forvente forskjellige resultat. Vi må gjøre noe nytt."

Begynn der.

Eller reis bort for en liten uke, også får samboer ta seg av barn og hjem

Anonymkode: c872b...6b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...