AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Du som er ferdig med menstruasjon på grunn av overgangsalder, hvor gammel var du når den forsvant? Jeg er 52 år, og mensen er fortsatt helt regelmessig. Er det unormalt lenge, eller er det flere andre her som fortsatt har mensen i den alderen eller høyere? Anonymkode: 59577...b30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Jeg er 54, og mensen kommer like regelmessig som den har gjort siden jeg var 14. Har heller ingen andre tegn på overgangsalder. Anonymkode: aee37...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Jeg var 52.5.Da var det brått slutt.Hadde ingen plager bortsett fra hetetokter. Anonymkode: f576b...ad0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Jeg er 47, og har den veldig sjelden, kanskje to ganger i året. Slik har det vært de siste årene. Anonymkode: caced...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden 51 eller var det 52 år? Anonymkode: ba72c...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Du som er ferdig med menstruasjon på grunn av overgangsalder, hvor gammel var du når den forsvant? Jeg er 52 år, og mensen er fortsatt helt regelmessig. Er det unormalt lenge, eller er det flere andre her som fortsatt har mensen i den alderen eller høyere? Anonymkode: 59577...b30 Gjennomsnittsalderen for det er 52, men det betyr jo at en del har den mye lenger enn 52, og en del mister mensen mye tidligere. Noen har mensen til slutten av femtiårene, noen mister den i førtiårene. Anonymkode: ba72c...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden 49. Var hos gynekolog som sa det var lenge til ennå, og noen få måneder senere var det slutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden Var 51 el 52.... Er man overvektig tror jeg man oftest mister den litt senere enn om man er slank - pga østrogen som lagres i magefettet.. Anonymkode: 7a8ba...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden Jeg er 52 og har fortsatt regelmessig mens. Moren min var 52 da hennes forsvant, så jeg håper jeg går i hennes fotspor. Skal bli godt å bli ferdig med det der Anonymkode: 8edcb...e30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Du som er ferdig med menstruasjon på grunn av overgangsalder, hvor gammel var du når den forsvant? Jeg er 52 år, og mensen er fortsatt helt regelmessig. Er det unormalt lenge, eller er det flere andre her som fortsatt har mensen i den alderen eller høyere? Anonymkode: 59577...b30 nei, ikke unormalt. Var 55 omtrent når det starta, kansje litt eldre, husker ikke helt Spør din mor på hvilken alder hun fikk overgansalder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden min forsvant helt på 51 men var litt uregelmessig ett års tid før etter at jeg tok ut hormonspiralen jeg hadde hatt og byttet regelmessig de siste 14 årene før dette så vanskelig å si.. Anonymkode: 2b3cb...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden 51, eller 52. Hadde mensen to ggr i året et par år, så hadde jeg to på rappen før det var slutt… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #13 Del Skrevet 8 timer siden Er 52 og har hatt blødningsforstyrrelser i fire år. Håper inderlig det snart er over! Anonymkode: dbbb8...1f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #14 Del Skrevet 8 timer siden 44 år. Anonymkode: 16a1b...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Del Skrevet 7 timer siden Rundt 50 her... Anonymkode: bd3b2...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #16 Del Skrevet 7 timer siden 50. Plutselig bare slutta jeg å menstruere. 55 nå, og den kom ikke tilbake. Veldig deilig i grunnen. Anonymkode: 2c043...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7 timer siden #17 Del Skrevet 7 timer siden Akkurat fylt 40. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #18 Del Skrevet 7 timer siden Gikk for tidlig inn i overgangsalder (måtte medisineres pga av dette). Var 38. Anonymkode: 3452d...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet 7 timer siden #19 Del Skrevet 7 timer siden Begynte å få sjeldnere og sjeldnere blødninger fra jeg var 40 omtrent. Helt slutt på mensen da jeg var 45. Ingen problemer bortsett fra noen hetetokter innimellom. Tidlig overgangsalder er arvelig, min mor var på samme alder. (Minner meg på at jeg må be døtrene mine om ikke å vente for lenge med å få barn..) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden Hva mener egentlig kvinner når de snakker om overgangsalder ? Kroppen er i kontinuerlig endring både hos kvinner og menn fra vi ble født. Livsstilen er ofte heilt avgjørende for aldringsprosessen hos dei aller fleste, Forskere har vel forlengst funnet ut at aldringsprossen hos dei flest begynner allerede i 30 årsalderen. Anonymkode: 40b97...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå