Gå til innhold

Kan noen klarsynte hjelpe?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har noen nye helseutfordringer som jeg skal utredes for nå fremover. Jeg bekymrer meg mye, og tenker det verste. Jeg vet at klarsynte ikke skal si noe om diagnoser, og det er ikke det jeg ber om. Men er det noen klarsynte her som får opp om denne utredningen og svarene jeg får vil gå bedre og lettere enn jeg frykter? Går jeg fram mot en fin vår, eller en vår med store utfordringer i forbindelse med dette? 

Anonymkode: 605a0...0a1

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hei. Jeg ser at det viktigste, og dette må du ta på alvor, er å kunne formidle akkurat hva som plager, hvor det gjør vondt, hva du sliter med, hele historien, ingenting for lite og ingenting for stort, du må få frem alle detaljer for at de skal kunne se hele bildet. Det vil bli tøft og du må nok mange ganger sette deg ned og trøste deg selv, ta deg sammen og bruke din indre styrke til å holde motet oppe. Jeg ser en brå slutt noe vondt (nei ikke død), men det ligger et stykke frem, litt mer utpå vår/nærmere sommer. Hold ut, det ser ikke svart ut. God bedring. 

Anonymkode: ee421...51a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hei. Jeg ser at det viktigste, og dette må du ta på alvor, er å kunne formidle akkurat hva som plager, hvor det gjør vondt, hva du sliter med, hele historien, ingenting for lite og ingenting for stort, du må få frem alle detaljer for at de skal kunne se hele bildet. Det vil bli tøft og du må nok mange ganger sette deg ned og trøste deg selv, ta deg sammen og bruke din indre styrke til å holde motet oppe. Jeg ser en brå slutt noe vondt (nei ikke død), men det ligger et stykke frem, litt mer utpå vår/nærmere sommer. Hold ut, det ser ikke svart ut. God bedring. 

Anonymkode: ee421...51a

Tusen takk for svar❤️ Jeg har flere gamle helseutfordringer som allerede er diagnostisert, noe er under behandling og andre ting er det ikke så mye å gjøre noe med. Har siste året hatt mye rare symptomer, noe har kommet og gått, noe kommer og går, og noe vedvarer. Jeg har sagt alt til fastlegen, og har blitt henvist både hit og dit. Har ikke vært hos alle distanser enda (alle spesialister jeg er henvist til), og har ikke fått alle svar fra de testene som er gjort enda. Har så mange skumle tanker, som bl.a kreft, men hvis du ser en brå slutt på noe vondt, så kan det sikkert ikke være det? Har også tenkt på long covid, men isåfall gjelder det bare de siste symptomene som har dukket opp siste 3 månedene. Jeg vet du ikke kan nevne potensiell diagnose, men er det lov å spørre om jeg kan slappe av i forhold til kreft-tanken (i hals evt)? Og hvis du ser long covid (dette pga langvarig vond hals i 12 uker, og smakssans som omtrent er borte), så hadde det vært supert å få vite. Altfor sent å ta test nå😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har noen nye helseutfordringer som jeg skal utredes for nå fremover. Jeg bekymrer meg mye, og tenker det verste. Jeg vet at klarsynte ikke skal si noe om diagnoser, og det er ikke det jeg ber om. Men er det noen klarsynte her som får opp om denne utredningen og svarene jeg får vil gå bedre og lettere enn jeg frykter? Går jeg fram mot en fin vår, eller en vår med store utfordringer i forbindelse med dette? 

Det er ikke lovlig å besvare av den norske lov 

Anonymkode: b5c76...733

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke lovlig å besvare av den norske lov 

Personen som svarte meg kan svare på en måte som føles innafor for han/henne. Jeg skal uansett sjekkes av leger og spesialister, men spør etter supplerende hjelp her. Det kan være til god hjelp. Så slapp helt av😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tar ikke lang tid før den norske versjonen av Belle Gibson gir deg råd om å spise en spesiell sort grønnsaker så går problemet bort. 

Ts, slutt med dette tøvet å søke råd hos klarsynte og alternative. 

Anonymkode: bde77...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tar ikke lang tid før den norske versjonen av Belle Gibson gir deg råd om å spise en spesiell sort grønnsaker så går problemet bort. 

Ts, slutt med dette tøvet å søke råd hos klarsynte og alternative. 

Anonymkode: bde77...f71

Jeg har hatt fantastisk hjelp av klarsynte flere ganger, både her inne og ved fysiske møter. Helt greit at du ikke tror på dette, men jeg er overbevist om at noen av oss har evner som gjør at man får opp bilder eller beskjeder osv. Kan dere som ikke tror på dette holde dere unna denne tråden? Dette skal ikke være en tråd der vi diskuterer hvorvidt det finnes klarsynte eller ei.

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Personen som svarte meg kan svare på en måte som føles innafor for han/henne. Jeg skal uansett sjekkes av leger og spesialister, men spør etter supplerende hjelp her. Det kan være til god hjelp. Så slapp helt av😊

Hahahah er fremdels ikke lovlig å besvare noe ang helse/død osv, det er ikke noe jeg finner på 🤣

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hahahah er fremdels ikke lovlig å besvare noe ang helse/død osv, det er ikke noe jeg finner på 🤣

Så fint for deg at du fikk latterkrampe da..

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjære deg ❤️

Jeg forstår at du er desperat og fortvilet ettersom du spør om dette. Men hver snill, her inne er det mye rart... og ikke la deg gå lenger ned i kjellerne pga dårlige kommentarer.

Men hver snill, du må prøve ikke ta sorgene på forskudd. LEV NÅ!!❤️ Men selvsagt, lettere sagt enn gjort!

Tro flytter fjell, og jeg tenker at du burde ta en titt på "Norge bak fasaden"  - Biohack! Kanskje du kan få noen råd og finne din vei for å forbedre helsen din, som best du kan! 🤞

Ønsker deg alt godt og at du klarer stable deg videre❤️ Dette er vanskelig, men ha troa på deg selv og at dette går bra ❤️

Anonymkode: db0c6...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...