Gå til innhold

Sambo såret fordi vi ikke ventet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette ble litt for likt "samboer som ikke fikk dessert-tråden".

Anonymkode: 0ab2e...8f6

Enig. Det ble for mange "er det så ille da..?"-tråder nå. Det bruker å skje i feriene. Gjerne med litt søkte og lettantennelige tema. Jeg lurer faktisk på om det er admins som utarbeider fake problemstillinger for å øke aktiviteten på siden.

Anonymkode: bc1a8...519

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

I romjulen var vi på hyttetur med mine to barn, som er voksne. Vi har også en hund som er ganske gammel. Den første dagen med fint vær dro vi ut for å gå på skitur. Mine bakke er veldig spreke og liker å gå fort på ski. Ganske snart, bare noen hundre meter fra hytta, ble det klart at hunden ikke kom til å orke, han sank nedi med potene og ble tydelig sliten. Min samboer bestemte seg for å gå hjem igjen med hunden, og ba oss gå sakte videre så hun kunne ta oss igjen. 
Mine barn syntes det var vanskelig å gå veldig sakte, så de økte på, og jeg hengte meg på dem. Så da gikk vi ganske langt, nesten hele den avtalte turen, uten å se noe til samboeren min. Så stoppet vi og hvilte en stiv og spiste og drakk litt. Akkurat da så vi samboeren min komme i full fres ned i lia. Hun var rød av svare, sint og med tårer i øynene. Hun syntes det var dårlig gjort, og i hvert fall at jeg burde ha latt ungdommen gå i vei og at jeg kunne ha ventet på henne, så kunne vi to ha gått sammen. 
Jeg synes det var vanskelig fordi jeg ville være med barna mine, og det var hun som ville gå tilbake med hunden. Samboer påstår at det viser at jeg ikke bryr meg om henne og ikke prioriterer å være med henne.

Hvem har rett?

Anonymkode: 1a899...6c1

Vanskelig å gå sakte. Dummeste jeg har hørt . Og ja det var slemt å ikke vente 

Anonymkode: 6dbaf...355

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her. Hun eide hunden da vi møtte hverandre.

Anonymkode: 1a899...6c1

Ja det måtte du inn å svare på 🤣🤣🤣🤣 

Anonymkode: b4878...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke venter du på samboeren din og ikke gir du samboeren din dessert. Du høres riktig så kjip ut.

Anonymkode: 13fb2...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er det mange identiske tråder med forskjellige problemstillinger her..

Regnes det ikke som spam?

Anonymkode: d13d8...32a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, igjen denne hunden. Jeg kjenner mange par der kona (eller mannen) har tvunget igjennom å skulle ha hund. Da er det IKKE partnerens ansvar å ta vare på hunden. 

Sette hunden først ? Hva med å sette barna og familien først ? Hunden er et kjæledyr, ikke et menneske. God hundeeier ? Hva med å være en god barne-eier ?

Jeg blir helt svett av dere militantfanatiske hudeeeiere. 

Anonymkode: 1e53b...1db

Altså, visst familie eller venner skulle mene jeg nedprioriterer dem ved å ivareta min hunds helse så er de problemet, ikke jeg.

Kan ikke skjønne hva som er fanatisk med å gå tilbake hjem med en hund som åpenbart ikke vil klare turen? Hva skulle hun heller gjort; slept den med seg, avlivet den på stedet så familien ikke ble forulempet med å måtte vente litt? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maleficenta skrev (9 timer siden):

Som han selv valgte å skaffe seg?

Det var en spøk. Hele dette hundeholdopphissinga fra en anonym var for dumt. Lager seg scenarioer og konklusjoner omtrent fra løse lufta for å få ut sin frustrasjon over hund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (9 timer siden):

Det skjer ikke etter noen få min

Nettopp. Så dette er omtrent like sannsynlig som at de valgte å gå videre som en straff til samboeren, grunnet de egentlig er irriterte for at hun imaginært setter hunden før alt og alle. Ingenting av dette har vært nevnt av trådstarter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...