AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden I romjulen var vi på hyttetur med mine to barn, som er voksne. Vi har også en hund som er ganske gammel. Den første dagen med fint vær dro vi ut for å gå på skitur. Mine bakke er veldig spreke og liker å gå fort på ski. Ganske snart, bare noen hundre meter fra hytta, ble det klart at hunden ikke kom til å orke, han sank nedi med potene og ble tydelig sliten. Min samboer bestemte seg for å gå hjem igjen med hunden, og ba oss gå sakte videre så hun kunne ta oss igjen. Mine barn syntes det var vanskelig å gå veldig sakte, så de økte på, og jeg hengte meg på dem. Så da gikk vi ganske langt, nesten hele den avtalte turen, uten å se noe til samboeren min. Så stoppet vi og hvilte en stiv og spiste og drakk litt. Akkurat da så vi samboeren min komme i full fres ned i lia. Hun var rød av svare, sint og med tårer i øynene. Hun syntes det var dårlig gjort, og i hvert fall at jeg burde ha latt ungdommen gå i vei og at jeg kunne ha ventet på henne, så kunne vi to ha gått sammen. Jeg synes det var vanskelig fordi jeg ville være med barna mine, og det var hun som ville gå tilbake med hunden. Samboer påstår at det viser at jeg ikke bryr meg om henne og ikke prioriterer å være med henne. Hvem har rett? Anonymkode: 1a899...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Populært innlegg #2 Del Skrevet 8 timer siden Din samboer. Du og ungene kunne satt dere ned for å vente en stund før dere gikk, hvis dere ikke klarte å følge avtalen (som var å gå sakte). Ekstremt lite sympatisk gjort. Hun tok vare på hunden og gjorde det eneste riktige, og så ble hun straffet for det og garantert fått føle seg svært uviktig for deg og ungene. Anonymkode: 78677...f7d 54 3 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Ja dette synes jeg var skikkelig dårlig gjort av dere alle tre. Dere burde ha ventet på samboeren din, noe som ikke hadde tatt mange minuttene, men i stedetfor la dere i vei og ekskluderte henne fra skituren. Det er forståelig at du vil være sammen med barna dine, men da får dere gå en tur alene. 27 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dame8 Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Din samboer. Du og ungene kunne satt dere ned for å vente en stund før dere gikk, hvis dere ikke klarte å følge avtalen (som var å gå sakte). Ekstremt lite sympatisk gjort. Hun tok vare på hunden og gjorde det eneste riktige, og så ble hun straffet for det og garantert fått føle seg svært uviktig for deg og ungene. Anonymkode: 78677...f7d Helt enig med alt som ble skrevet her. 11 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Skjønner godt at hun ble skuffet og lei seg. Urimelig av deg å si at "det var hun som ville gå tilbake med hunden" - noen måtte jo ta vare på hunden som ikke kunne bli med lenger og det var hyggelig av henne å ta seg av det så du fikk mer tid med barna dine. Det høres jo ut som avtalen var at dere da skulle gå sakte så hun kunne ta dere igjen, men dere gjorde det motsatte og gikk fort. Dårlig gjort og kjipt. Anonymkode: f6ba2...bc6 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Jeg kan ikke skjønne at samboeren din gidder det her. Du og barna dine er egoister! Først dette, så null dessert. Dere er tankeløse og idioter... Anonymkode: 1aee8...df7 10 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Du har som har to voksne er ikke i stand til å sette ned foten og be « barna» dine ta hensyn og vente på samboeren din? 🙈😵💫 Hun gjorde jo deg tross alt en tjeneste ved å ta vare på hunden DIN , og så er du så steike ego at du behandler henne som slave? Fy flate for en oppførsel , og det verste er at du viser de voksne barna dine at dårlige oppførsel er gode greier. Du bør krype heile veien hjem om du ønsker å beholde henne ! Du tenger et realt kakk i hodet ! Anonymkode: 53146...e5d 17 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden For en råtten oppførsel av dere. Selvfølgelig burde dere ventet på henne. Dere var på en kosetur, ikke et race. At du ikke ser det selv hadde bekymret meg hadde jeg vært henne, hva er neste egotripp du kjører. Anonymkode: 7ef7a...133 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden Ingen middag, ingen dessert og tur alene. Du må skjerpe opplegget. Anonymkode: 4c7ef...465 2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden Dette ble litt for likt "samboer som ikke fikk dessert-tråden". Anonymkode: 0ab2e...8f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden Enig med de andre her. Du og barna dine er hensynsløse og egoistiske. Du, som alle andre, bør lære barna dine å ta hensyn OG å holde avtaler Anonymkode: 7d0d9...b30 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden Hun som valgte å gå tilbake med hunden? Hva skulle hun gjort da? Og nei. Voksne mennesker syns ikke det er vanskelig å gå sakte en liten stund, eller stå å vente. Skikkelig kjipt av dere. Anonymkode: 9e01e...cf2 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #13 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette ble litt for likt "samboer som ikke fikk dessert-tråden". Anonymkode: 0ab2e...8f6 I grunn enig med deg 🤣🤣 Forfatterspire som står bak ? Anonymkode: 53146...e5d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #14 Del Skrevet 8 timer siden Din samboer har rett . Skikkelig rævhåloppførsel av dere alle alle mann. Du skriver at barna dine er voksne, da burde de hatt vett nok i skallen til å skjønne at dere alle måtte ventet og SPESIELT du. Skjønner henne godt om hun er skuffet, såret og sint på deg/dere. Anonymkode: 7faf0...f24 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firetoen Skrevet 8 timer siden #15 Del Skrevet 8 timer siden Herregud for noen kjipinger dere er, og mest av alt du som er kjæresten! Alvorlig talt, dette lurer du oppriktig på!? Mangler du sjelsevner sånn i det daglige også eller? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 8 timer siden #16 Del Skrevet 8 timer siden For noen råtne mennesker dere er, forstår ikke at hun holder ut. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 8 timer siden #17 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): I romjulen var vi på hyttetur med mine to barn, som er voksne. Vi har også en hund som er ganske gammel. Den første dagen med fint vær dro vi ut for å gå på skitur. Mine bakke er veldig spreke og liker å gå fort på ski. Ganske snart, bare noen hundre meter fra hytta, ble det klart at hunden ikke kom til å orke, han sank nedi med potene og ble tydelig sliten. Min samboer bestemte seg for å gå hjem igjen med hunden, og ba oss gå sakte videre så hun kunne ta oss igjen. Mine barn syntes det var vanskelig å gå veldig sakte, så de økte på, og jeg hengte meg på dem. Så da gikk vi ganske langt, nesten hele den avtalte turen, uten å se noe til samboeren min. Så stoppet vi og hvilte en stiv og spiste og drakk litt. Akkurat da så vi samboeren min komme i full fres ned i lia. Hun var rød av svare, sint og med tårer i øynene. Hun syntes det var dårlig gjort, og i hvert fall at jeg burde ha latt ungdommen gå i vei og at jeg kunne ha ventet på henne, så kunne vi to ha gått sammen. Jeg synes det var vanskelig fordi jeg ville være med barna mine, og det var hun som ville gå tilbake med hunden. Samboer påstår at det viser at jeg ikke bryr meg om henne og ikke prioriterer å være med henne. Hvem har rett? Anonymkode: 1a899...6c1 Dårlig gjort av dere. Og barna dine er voksne. Ikke små barn på seks år som ikke har tålmodighet til å vente eller gå saktere 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogtusssa Skrevet 7 timer siden #18 Del Skrevet 7 timer siden Du har feil. Hun har rett. Tviler ikke litt en gang. Det var skikkelig dårlig gjort. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7 timer siden #19 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): For en råtten oppførsel av dere. Selvfølgelig burde dere ventet på henne. Dere var på en kosetur, ikke et race. At du ikke ser det selv hadde bekymret meg hadde jeg vært henne, hva er neste egotripp du kjører. Anonymkode: 7ef7a...133 Enig og verste av alt de ventet ikke med å spise turmaten heller. Bare satte seg ned og spiste uten henne 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #20 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): I romjulen var vi på hyttetur med mine to barn, som er voksne. Vi har også en hund som er ganske gammel. Den første dagen med fint vær dro vi ut for å gå på skitur. Mine bakke er veldig spreke og liker å gå fort på ski. Ganske snart, bare noen hundre meter fra hytta, ble det klart at hunden ikke kom til å orke, han sank nedi med potene og ble tydelig sliten. Min samboer bestemte seg for å gå hjem igjen med hunden, og ba oss gå sakte videre så hun kunne ta oss igjen. Mine barn syntes det var vanskelig å gå veldig sakte, så de økte på, og jeg hengte meg på dem. Så da gikk vi ganske langt, nesten hele den avtalte turen, uten å se noe til samboeren min. Så stoppet vi og hvilte en stiv og spiste og drakk litt. Akkurat da så vi samboeren min komme i full fres ned i lia. Hun var rød av svare, sint og med tårer i øynene. Hun syntes det var dårlig gjort, og i hvert fall at jeg burde ha latt ungdommen gå i vei og at jeg kunne ha ventet på henne, så kunne vi to ha gått sammen. Jeg synes det var vanskelig fordi jeg ville være med barna mine, og det var hun som ville gå tilbake med hunden. Samboer påstår at det viser at jeg ikke bryr meg om henne og ikke prioriterer å være med henne. Hvem har rett? Anonymkode: 1a899...6c1 Din samboer har rett. Barn tar ikke skade av å lære seg normal folkeskikk - hvorfor trodde du det? Hva var risikoen? At de kunne blitt hyggelige mennesker som voksne? Dersom dere ikke kunne stå stille, fordi det var for kaldt? Da kunne dere gått i ring. Anonymkode: f4158...68d 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå