AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:15 #101 Del Skrevet søndag kl 12:15 Jeg lever et godt liv med en bra mann jeg har truffet i voksen alder, men jeg tenker at hvis det blir slutt med ham, tror jeg ikke jeg gidder flere menn i livet mitt. Har med tiden begynt å føle på at menn er mer egoistiske og mindre omsorgsfulle enn kvinner, og det tror jeg ikke jeg hadde giddet å bruke mer tid på om jeg blir singel igjen. Også de forferdelige mennene vi ser i nyhetene fra USA om dagen, påvirker innstillingen min til menn generelt. Samme med figurer som Tate og mannosfærekjendinser, de får meg til å føle ...null lyst til å forholde meg til menn. Kjæresten min er et unntak, og han er heldigvis en ganske utradisjonell mann. Anonymkode: fe9a1...ba6 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:20 #102 Del Skrevet søndag kl 17:20 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Enig! Feel u! Jeg blir 43 i år. Jeg googlet i går kveld «jeg kan ikke fordra menn» og «Men really irritates me, will it pass»? Hatt det slik veldig lenge nå. Kjenner at jeg har null tålmodighet med menn. Jobber som butikksjef i butikk og kjenner at det byr meg helt imot å hjelpe menn, så jeg må sikkert faktisk tenke på å skaffe meg en annen type jobb. Hjelpe de kjapt med å finne noe, går greit, men med en gang de smiler, begynner å prate og bruker tid, så koker det i hodet mitt. Anonymkode: 9d1a4...e5f Du kan ikke dømme menn ut fra at du har noen dårlige erfaringer og ihvertfall ikke kunder som kommer inn i butikken. Hva har de gjort deg? Det er det verste jeg har hørt. Du må søke hjelp. Anonymkode: a016e...a3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:20 #103 Del Skrevet søndag kl 18:20 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kilde? Anonymkode: eff22...94d Studie gjort av Harvard universitet . Google det Trodde de fleste hadde fått dette med seg. Anonymkode: de221...26f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #104 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 10.38): Så utrolig stusslig 😢. Jeg håper du finner deg en partner i livet ❤️ Anonymkode: d5188...05c Så utrolig sterkt!! 💪❤️ Anonymkode: 662cd...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå