Gå til innhold

Mistet interessen for menn totalt ! Noen flere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Lurer på hvorfor du ble såpass trigget, jeg 😇

Anonymkode: d07be...914

Han sitter på KG og slenger dritt til kvinner på en fredag! Fin type 🤣

Anonymkode: de221...26f

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han sitter på KG og slenger dritt til kvinner på en fredag! Fin type 🤣

Du og jeg. Sitter her ensomme begge to.

Anonymkode: 74a07...294

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TS her. Skal ikke ha barn. Aldri hatt lyst på . Aldri hatt en drøm om å bli gift. Begynner å tro vi har blitt lurt. Kjærlighet på film og som man leser om . Finnes den virkelig ? Har ett lite håp innerst inne.
 Jeg var ofte forelsket i 20 årene men mistenker jeg ble lurt av hormoner for at jeg skulle formere meg😅

Lurt av hormoner for at jeg skulle formere meg, lol! Du forstår hvordan menneskeheten overlever?

Anonymkode: 2558d...661

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du og jeg. Sitter her ensomme begge to.

Anonymkode: 74a07...294

Nei, jeg er på jobb :) Har masse gode venner , familie og kolleger 🥰Elskere noen ganger også - hvis jeg har lyst! 😁

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lurt av hormoner for at jeg skulle formere meg, lol! Du forstår hvordan menneskeheten overlever?

Ja, med hormoner som lurer man til å tro man er forelsket 😆

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er 48, ble singel da jeg var 39 og har ikke truffet en eneste mann siden som har fattet interesse for meg eller som jeg har tenkt var en aktuell partner. Jeg har har møtt menn som utelukkende har vært på tilbudssiden for å "hjelpe meg ut". Av en eller annen grunn så trigger det noe i menn at jeg er alene og trenger å ha et sexliv. Som regel gifte menn da og ofte kollegaer. 

For meg finnes det ikke noe mer avtennende enn en gift mann. Det har vært såpass mange tilfeller at jeg nesten mister troen på at det finnes redelige menn der ute og tror nesten jeg er blitt immun. Jeg har et komfortabelt liv nå og kjenner ikke direkte på at jeg savner sex nå som det utilgjengelig. Men jeg savner tosomheten og felleskapet, gleden med å lage mat og nyte sammen og ellers dele opplevelser med. Elller reise på ferie med. En armkrok og ikke minst, en som kan hjelpe meg med de tyngste takene. 

Anonymkode: ff663...31c

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Haha ! Feil de lykkeligste er damer , singel og uten barn. Google det du!!! :) 

Å være single og barneløs kvinne i 40 åra med god jobb, god helse og god lønn. Klart det er bra, ikke noe problem med å se det. Derimot om 25 år og du sklir på isen og brekker noe og sitter der alene uten NOEN. Da er det nemlig kun familie som betyr noe, da er det langt mellom kollegaer og venner som kommer løpende. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg har mistet interessen for folk flest 😂 Årsaken til alle mine "problemer" gjennom livet, er grunnet andres dårlige oppførsel. Jeg er lei, og skal gå solo ❤️ Aldri følt meg mer komplett og happy 🥰 Og jeg ser frem til alt jeg skal gjøre og glede meg over, alene. Sært men sant 😉 K41

Anonymkode: 662cd...a79

Jeg har også mistet interessen for folk flest, føler bullshit-filteret mitt er fullt. OM jeg skulle blitt kjent med noen nye nå, så hadde jeg likevel satset på kvinner foran menn. Rett og slett veldig lei av å oppleve svært mange menn som trumfer gjennom meningene sine, tråkker over kvinner, grafser til seg makt og gjør seg til mer enn hva de er. 

Jeg er forøvrig gift med en flott mann, men om jeg hadde mistet ham, hadde jeg neppe klart å finne noen som ham igjen.

K40

Anonymkode: 6d14d...2b4

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Å være single og barneløs kvinne i 40 åra med god jobb, god helse og god lønn. Klart det er bra, ikke noe problem med å se det. Derimot om 25 år og du sklir på isen og brekker noe og sitter der alene uten NOEN. Da er det nemlig kun familie som betyr noe, da er det langt mellom kollegaer og venner som kommer løpende. 

Så du mener man bør ha en mann fordi man kan skli på isen om 25 år ? 😄 Det finnes brodder. Og venner ja! Kvinner har ofte mye dypere vennskap når man er singel. Det betyr mer og man har mer tid til de. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Dette gjelder menn. Ikke kvinner. Google noe annet enn nrk Trøndelag du 🤣! Ny studie gjort. Single menn og gifte damer ble taperene. Single kvinner og gifte menn de lykkeligste !

En hel haug med hemorider!!! Men det burde kanskje bli en diskusjon i en annen tråd eller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hel haug med hemorider!!! Men det burde kanskje bli en diskusjon i en annen tråd eller...

Hvorfor nevner du det ekle her? Hva har det med saken å gjøre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor nevner du det ekle her? Hva har det med saken å gjøre ?

Jeg svarte på en annen kommentar. Det ble tydeligvis feil 🤣 Sorry!!😚

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har også mistet interessen for folk flest, føler bullshit-filteret mitt er fullt. OM jeg skulle blitt kjent med noen nye nå, så hadde jeg likevel satset på kvinner foran menn. Rett og slett veldig lei av å oppleve svært mange menn som trumfer gjennom meningene sine, tråkker over kvinner, grafser til seg makt og gjør seg til mer enn hva de er. 

Jeg er forøvrig gift med en flott mann, men om jeg hadde mistet ham, hadde jeg neppe klart å finne noen som ham igjen.

K40

Anonymkode: 6d14d...2b4

Jeg satser verken på kvinner eller menn 😅 Det er umulig å omgåes mennesker uten at det skal "oppstå noe"! Vi er flokkdyr, men jeg skiller meg gladelig ut 😉 Her blir det hus på landet, dyrking av grønnsaker og dyr jeg skal omgåes. Og jeg gleder meg sinnsykt ❤️

Ta vare på den flotte mannen din ❤️Vi har alle tilgode og se hverandre. Jeg opplever en verden med mennesker som kun er ute etter å snakke om seg selv eller gjøre ting for egen vinning. Jeg ønsker virkelig ikke være en del av det felleskapet 💔

• Liker 3
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle gjerne hatt en kjæreste, en å reise på tur med, sitte i armkroken med, snakke med om alt og ingenting. Men, jeg har barn og ønsker en som ville vært interessert i å også være en del av familien. (Jeg er ikke på jakt etter en pappa til ungene, men at han også ønsker å involvere seg i livet til ungene som en trygg voksen) 

Og, etter å ha vært i et ekteskap der jeg fungerte som hushjelp, så er det et krav at mannen er selvgående på husarbeid og at han ser på det som naturlig at han også skal ta et tak. Og den komboen der tror jeg ikke jeg finner, og jeg r ikke villig til å leve som hushjelp igjen, for det var for vondt å stå i. Så ser for meg at jeg ble ensom resten av livet dessverre. 

Anonymkode: c4a62...84e

• Liker 3
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Å ha familie er ikke noen garanti for noe som helst. Spør noen som jobber i eldreomsorgen om hvem av de eldre som er mest ensomme av de som har barn/familie som sjelden eller aldri kommer på besøk (for det er dessverre ikke særlig uvanlig), eller de som har vært vant til å klare seg på egenhånd og har knekt koden på hvordan man etablerer nye vennskap i godt voksen alder 

Anonymkode: bced7...964

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Mista interessen. Og jeg er i samboerskap!

Jeg trenger ingen mann. Jeg forsørger meg selv, klarer meg selv osv. Nærhet og kos er godt, men det følger mye ekstra jobb og styr og kompromisser og triggere og konflikter med en mann. 

spent på hvordan jeg skal løse dette🤣 er jo glad i mannen.

Anonymkode: 8b98b...450

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skulle gjerne hatt en kjæreste, en å reise på tur med, sitte i armkroken med, snakke med om alt og ingenting. Men, jeg har barn og ønsker en som ville vært interessert i å også være en del av familien. (Jeg er ikke på jakt etter en pappa til ungene, men at han også ønsker å involvere seg i livet til ungene som en trygg voksen) 

Og, etter å ha vært i et ekteskap der jeg fungerte som hushjelp, så er det et krav at mannen er selvgående på husarbeid og at han ser på det som naturlig at han også skal ta et tak. Og den komboen der tror jeg ikke jeg finner, og jeg r ikke villig til å leve som hushjelp igjen, for det var for vondt å stå i. Så ser for meg at jeg ble ensom resten av livet dessverre. 

Anonymkode: c4a62...84e

Jeg har vært i samme båt og føler virkelig med deg!💔 Man føler seg ensom.... uten tvil! Det er vondt og vanskelig... og man går litt i kjeller'n.

Men etter mange år som singel føler jeg at jeg endelig klarer snu det. Lev livet som om du hadde en partner. Forskjellen er at du ikke trenger bli enige med noen 😉 Gjør det du har lyst til. Ikke bry deg om hva andre tenker. Gjør det du har lyst til!! Ikke søk, bare gjør det 💪

"Det er bedre å være ensom alene, enn sammen med andre"

Tenk over det, og start livet ditt ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Og venner ja! Kvinner har ofte mye dypere vennskap når man er singel.

Så lite samhold mellom de single kvinnene som bodde i mitt nabolag før jeg flytta. De hadde heller ingen skam når det kom til å spørre om hjelp til alt mellom himmel og jord. 

Anonymkode: 2b2a6...d6f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Mista interessen. Og jeg er i samboerskap!

Jeg trenger ingen mann. Jeg forsørger meg selv, klarer meg selv osv. Nærhet og kos er godt, men det følger mye ekstra jobb og styr og kompromisser og triggere og konflikter med en mann. 

spent på hvordan jeg skal løse dette🤣 er jo glad i mannen.

Anonymkode: 8b98b...450

Den DER er vanskelig 😂 Du må virkelig gå i deg selv, og kanskje være en smule ego. 

Jeg var i et samboerskap og vi fikk to barn. Jeg elsket virkelig denne fyren, men dynamikken var ræv 🤣

Jeg skal egentlig ikke le, for det var forferdelig vondt. Enden på visa var at det ble slutt. Vi var ikke bra sammen. Siden har vi hatt en super kommunikasjon (Seff pga barna). 

Jeg ønsker heller å leve alene, enn å være i et forhold som ikke gir meg det jeg ønsker. 

Man må faktisk reflekter over hva man ønsker i et forhold, og her har jeg kommet langt....selv om det blir enda vanskeligere å finne "den rette" 😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

De siste 5 årene har jeg vært singel. Noen flørter innimellom men blir ikke forelsket. Samtidig må jeg si at jeg har det virkelig godt uten . Er mye mer ro i sinnet på en måte . Jeg føler jeg bør prøve å date men samtidig innerst inne har jeg ikke lyst. Noen andre son har det slik? 

Dame 43

Men make me crazy, lykkelig single ❤️

Anonymkode: abff5...6a6

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...