AnonymBruker Skrevet 28. februar #1 Skrevet 28. februar De siste 5 årene har jeg vært singel. Noen flørter innimellom men blir ikke forelsket. Samtidig må jeg si at jeg har det virkelig godt uten . Er mye mer ro i sinnet på en måte . Jeg føler jeg bør prøve å date men samtidig innerst inne har jeg ikke lyst. Noen andre son har det slik? Dame 43 Anonymkode: de221...26f 11 10 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar #2 Skrevet 28. februar Jepp! Jeg har det på samme måte. Skal ikke ha barn, ikke samboer og finnes ikke interessert i situationships og sånt tull. Menn interesserer meg ikke det grann lengre. - K44 Anonymkode: d07be...914 9 7
AnonymBruker Skrevet 28. februar #3 Skrevet 28. februar K30. Kjenner meg veldig igjen. Det er noen ganger jeg kan kjenne på savn etter nærhet, typ ligge i en armkrok, få kos og trøst, men så vet jeg hvor mye dette "koster" og hvor krevende et forhold er for meg, så da demper savnet seg litt. Jeg har det mye bedre som singel og ønsker å være singel også. Anonymkode: 4d8a7...e6b 14 5 4
Ubulu Skrevet 28. februar #4 Skrevet 28. februar Likt her og, men savner et forhold. Problemet er at jeg virkelig ikke kan se for meg å være sammen med noen av de jeg møter. Interessen er virkelig ikke der lenger. Koser meg alt for mye som singel 1 4 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar #5 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jepp! Jeg har det på samme måte. Skal ikke ha barn, ikke samboer og finnes ikke interessert i situationships og sånt tull. Menn interesserer meg ikke det grann lengre. - K44 Anonymkode: d07be...914 TS her. Skal ikke ha barn. Aldri hatt lyst på . Aldri hatt en drøm om å bli gift. Begynner å tro vi har blitt lurt. Kjærlighet på film og som man leser om . Finnes den virkelig ? Har ett lite håp innerst inne. Jeg var ofte forelsket i 20 årene men mistenker jeg ble lurt av hormoner for at jeg skulle formere meg😅 Anonymkode: de221...26f 11 3 5
AnonymBruker Skrevet 28. februar #6 Skrevet 28. februar Samme her. Etter at jeg gikk i fra min livs kjærlighet for 6 år siden, så har interessen for en partner vært null. Har det alt for godt som singel til å ønske noe forhold 😅 Anonymkode: 4cad5...bde 8 1 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar #7 Skrevet 28. februar Ja. Jeg skilte meg da jeg var 49. Har ikke vært på en eneste date eller noe siden. Ikke interessert. Fikk nok av menn under ekteskapet. Anonymkode: fad3b...85a 8 2 4
Enni Skrevet 28. februar #8 Skrevet 28. februar Fikk nok av menn i 20åra. Har vært singel i tosifret antall år. 4 3 2
exictence Skrevet 28. februar #9 Skrevet 28. februar Forstår det godt. Behovet for kos og nærhet er utrolig stort for meg. Koselig også å være to mange ganger med en jeg har gode følelser for. Men å bo sammen; tror aldri jeg gjør det igjen. 4 1 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar #10 Skrevet 28. februar exictence skrev (8 minutter siden): Forstår det godt. Behovet for kos og nærhet er utrolig stort for meg. Koselig også å være to mange ganger med en jeg har gode følelser for. Men å bo sammen; tror aldri jeg gjør det igjen. Jeg har ikke det behovet for Kos og nærhet heller. Jeg pleide å like sex før men ikke det heller. Savner kanskje det båndet man får. En som støtter deg og er på din side osv. Bryr seg om hvilken dag du har. Men så får jeg det dekket via venner. Anonymkode: de221...26f 2 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar #11 Skrevet 28. februar hehe, ja. jeg vil heller ha en hobby. Anonymkode: 3b424...09a 1 3 5
AnonymBruker Skrevet 28. februar #12 Skrevet 28. februar Lurer på hvorfor det opprettes nesten likelydende tråder om samme tema. Er det en liten runkering av bitre kvinner på KG som trenger bekreftelse på at de har et godt liv alene i en leilighet? Hvis vi ser på studier så er aleneboende mindre tilfreds, oftere ensomme og har høyere andel mentale helseutfordringer enn de som er i et velfungerende parforhold. Men, slå dere til ro med deres valg, kan jeg bare spørre om dere kan heller bumpe en av de x antall trådene om samme tema? Anonymkode: 74a07...294 6 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar #13 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Lurer på hvorfor det opprettes nesten likelydende tråder om samme tema. Er det en liten runkering av bitre kvinner på KG som trenger bekreftelse på at de har et godt liv alene i en leilighet? Hvis vi ser på studier så er aleneboende mindre tilfreds, oftere ensomme og har høyere andel mentale helseutfordringer enn de som er i et velfungerende parforhold. Men, slå dere til ro med deres valg, kan jeg bare spørre om dere kan heller bumpe en av de x antall trådene om samme tema? Anonymkode: 74a07...294 La meg gjette ? Bitter mann? Hold kjeft. Denne tråden var ikke ment for deg. Anonymkode: de221...26f 14 2 7
AnonymBruker Skrevet 28. februar #14 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Lurer på hvorfor det opprettes nesten likelydende tråder om samme tema. Er det en liten runkering av bitre kvinner på KG som trenger bekreftelse på at de har et godt liv alene i en leilighet? Hvis vi ser på studier så er aleneboende mindre tilfreds, oftere ensomme og har høyere andel mentale helseutfordringer enn de som er i et velfungerende parforhold. Men, slå dere til ro med deres valg, kan jeg bare spørre om dere kan heller bumpe en av de x antall trådene om samme tema? Anonymkode: 74a07...294 Haha ! Feil de lykkeligste er damer , singel og uten barn. Google det du!!! Anonymkode: de221...26f 22 2 7
AnonymBruker Skrevet 28. februar #15 Skrevet 28. februar Jeg har mistet interessen for folk flest 😂 Årsaken til alle mine "problemer" gjennom livet, er grunnet andres dårlige oppførsel. Jeg er lei, og skal gå solo ❤️ Aldri følt meg mer komplett og happy 🥰 Og jeg ser frem til alt jeg skal gjøre og glede meg over, alene. Sært men sant 😉 K41 Anonymkode: 662cd...a79 6 8 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar #16 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Lurer på hvorfor det opprettes nesten likelydende tråder om samme tema. Er det en liten runkering av bitre kvinner på KG som trenger bekreftelse på at de har et godt liv alene i en leilighet? Hvis vi ser på studier så er aleneboende mindre tilfreds, oftere ensomme og har høyere andel mentale helseutfordringer enn de som er i et velfungerende parforhold. Men, slå dere til ro med deres valg, kan jeg bare spørre om dere kan heller bumpe en av de x antall trådene om samme tema? Anonymkode: 74a07...294 Lurer på hvorfor du ble såpass trigget, jeg 😇 Anonymkode: d07be...914 6 6
AnonymBruker Skrevet 28. februar #17 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Lurer på hvorfor det opprettes nesten likelydende tråder om samme tema. Er det en liten runkering av bitre kvinner på KG som trenger bekreftelse på at de har et godt liv alene i en leilighet? Hvis vi ser på studier så er aleneboende mindre tilfreds, oftere ensomme og har høyere andel mentale helseutfordringer enn de som er i et velfungerende parforhold. Men, slå dere til ro med deres valg, kan jeg bare spørre om dere kan heller bumpe en av de x antall trådene om samme tema? Anonymkode: 74a07...294 Dropp studier. Alle er ikke like. Man må gjøre det som er best for seg selv ❤️ Kall det runkering eller hva du vil. Men det er veldig digg å bare få en slags bekreftelse. Selv om jeg må si at folks etikkete her inne er rimelig dårlig 🤣 Mitt råd! Hver singel en stund, bli kjent med deg selv og føl på hva DU ønsker. "Forskning meg i rævva 😂" Anonymkode: 662cd...a79 7 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar #18 Skrevet 28. februar Jepp. Mistenker jeg fikk antimenn vaksine i stede for covid! 😅 Få en mann i hus igjen som skal holdes mett og fornøyd oppleves som å få nyfødte tvillinger i fanget når det kommer til energikrav😄 Anonymkode: 2a722...e72 4 2 5
AnonymBruker Skrevet 28. februar #19 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): "Forskning meg i rævva 😂" Har du hemorider? AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Haha ! Feil de lykkeligste er damer , singel og uten barn. Google det du!!! Sitat Resultatene viste at personer som aldri har vært i et seriøst forhold, skåret lavere på ekstraversjon, åpenhet og tilfredshet i livet. Alle single skåret lavere på disse punktene enn personer i nåværende forhold. Tidligere forskning har vist at både tilfredshet med livet og spesielle personlighetstrekk kan påvirke helse og dødelighet. https://www.nrk.no/trondelag/om-du-er-singel-over-lang-tid_-kan-det-ha-negative-konsekvenser-for-livsgleden-din-1.17189594 Anonymkode: 74a07...294 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar #20 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du hemorider? https://www.nrk.no/trondelag/om-du-er-singel-over-lang-tid_-kan-det-ha-negative-konsekvenser-for-livsgleden-din-1.17189594 Anonymkode: 74a07...294 Dette gjelder menn. Ikke kvinner. Google noe annet enn nrk Trøndelag du 🤣! Ny studie gjort. Single menn og gifte damer ble taperene. Single kvinner og gifte menn de lykkeligste ! Anonymkode: de221...26f 5 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå