Maleficenta Skrevet 12 timer siden #21 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Min voksne datter var på besøk. Samboeren og jeg skulle lage noe god middag til oss. Det ble til at samboeren skulle lage mat. Datter og jeg skulle handle. Samboer spurte meg om vi ikke skulle lage noe god dessert også, hun elsker dessert og vet at min datter også gjør det. Samboer kom med noen forslag, men vi fant ikke ned på noen bestemt dessert. Jeg foreslo å kjøpe sånne bokser med Tine ris dessert, for det liker min datter og jeg godt. Det sa samboer at hun ikke hadde lyst å på. Vi ble enige om at datter og jeg skulle se hva de hadde av ingredienser i butikken, og finne på noe. Vi bestemte oss for å kjøpe ris dessert likevel. Men bare til min datter og meg. Samboer ble skuffet og såret fordi vi bare hadde kjøpt dessert til oss og ikke til henne. Men hun liker jo ikke den desserten så godt, hadde hun sagt. Var vi kjipe eller er hun hårsår? Anonymkode: 61a52...090 Klart dere er kjipe. Og spesielt siden din samboer var den som foreslo dessert først. Dere kunne jo bare kjøpt med noe annet til henne da eller lagd noe som alle liker 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #22 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ikke eksakt dette dillemmaet vært tatt opp her før. Det blir nok samme svaret før. Egoistisk og tankeløst av deg/dere. Rart at det er mulig å lure på. Anonymkode: 5e22b...569 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere er kjipe. Denne historien har jeg lest her før et sted. Anonymkode: cbd3c...d22 Jeg tenkte akkurat det samme; denne historien har jeg lest her en gang tidligere. Anonymkode: 3e71b...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 10 timer siden #23 Del Skrevet 10 timer siden (endret) Hvis dere hadde kjøpt inn risdessert til alle på forhånd, og ikke visste at hun ikke likte det, så hadde det vært noe annet. Men har sa hun ifra på forhånd at hun ikke likte risdessert, også velger dere likevell etter dette (helt bevisst) å kjøpe det. Når dere vet at gjesten ikke liker det, så kunne dere kjøpt alt mulig annet. Noe så egoistisk og lite omtenksomt. Det er rett og slett jævlig gjort. Punktum. Endret 10 timer siden av Blueberrymuffin 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #24 Del Skrevet 10 timer siden Har du ikke telefon? Du tar den opp av lomma (eller, du har den jo trolig i hånden, ikke sant? Med handlelista på?) og så ringer du vedkommende som ikke liker rislunsj (og jeg holder med henne, det er noe høgg) og så spør du «hva vil du ha?» og så (sjokk og vanntro) kjøper du det med deg. Det går ikke an å fungere så dårlig i hverdagen som du beskriver deg og din datter, ts, uten at man tenker at det er noe man må gjøre noe med - og at det haster noe så salig. Scenarioet ditt er kun relevant om du og hele din omgangskrets lever i samfunnet som fantes før mobiler ble en ting. Og selv da evnet normalt fungerende mennesker å huske 10-20 typer godteri eller snack eller frukt venner eller slektninger liker, og ta med en av dem. Anonymkode: bdd5b...300 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #25 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg tenkte akkurat det samme; denne historien har jeg lest her en gang tidligere. Anonymkode: 3e71b...1dc Enig. Skal man Trolle Må det vel gå an å skrive originale historier, ikke resirkulere gamle Anonymkode: d0ede...4c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 9 timer siden #26 Del Skrevet 9 timer siden Vil du si at du ikke vet noe annet som din samboer liker som du kunne kjøpt? Jeg må si at jeg også hadde reagert veldig negativt om noen kom hjem uten å ha tatt med noe til meg. Hadde blitt såret. Om ikke noe av det dere hadde vært innom av forslag var mulig så BØR du kjenne henne såpass at du kan kjøpe noe annet, i verstefall favorittsjokoladen e.l. Eller du kunne ringt henne og spurt hva hun ville ha når dere bestemte dere for rislunsj. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #27 Del Skrevet 9 timer siden Bare meg som sitter med følelsen av at det diktes opp tullete scenario, som postes for å få opp engasjementsraten på forumet……..? Ville ikke blitt overrasket om noen ble betalt for å poste tråder her. Anonymkode: b446e...266 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #28 Del Skrevet 9 timer siden Har lest samme historie før her. Anonymkode: 12f05...0ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #29 Del Skrevet 9 timer siden Tenk at slike ting er en problemstilling en gang, glad jeg er singel. Bare surr om totalt uviktige ting Anonymkode: 82086...019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #30 Del Skrevet 9 timer siden Hvor gammel er samboeren din? Høres ille ut å bli skuffet over å ikke få dessert! 🤭 Anonymkode: a7260...b6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #31 Del Skrevet 9 timer siden Alrså hæ? Dette må være kødd?! Så dårlige sosiale antenner dere har! Var jo også hun som spurte om dere kunne kjøpe med dessert også kjøpte dere ikke til henne? Kjipe folk ass, nesten så jeg tenker det må være tull. Ingen er vel såå kjipe?! Anonymkode: 47b33...2b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #32 Del Skrevet 9 timer siden #tingsomaldriharskjedd Anonymkode: 782de...f0e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 9 timer siden #33 Del Skrevet 9 timer siden Du igjen? Kan du ikke finner på noe bedre å foreta deg? 🧌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #34 Del Skrevet 9 timer siden Dere kjøper selvsagt noe som samboeren din liker. Men denne historia har vært posta her før... Anonymkode: 7990b...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #35 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Bare meg som sitter med følelsen av at det diktes opp tullete scenario, som postes for å få opp engasjementsraten på forumet……..? Ville ikke blitt overrasket om noen ble betalt for å poste tråder her. Anonymkode: b446e...266 Det er vanskelig å ikke få den følelsen når overskriftene er delvis like også. Måten ts skriver på ligner også veldig på den om skituren og den om middagslaging. Hvis dette er reelle ting som har hendt og skrevet av samme person så er det ikke overraskende om vedkommende snart er singel.... Anonymkode: f8c30...d40 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #36 Del Skrevet 8 timer siden Phoenix Heart skrev (4 timer siden): Er dette kødd? Om ikke, er det mulig å være så smålig?! Det er en kopi av dn gammel tråd. Fatter ikke poenget 🙄 Anonymkode: f4e4a...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #37 Del Skrevet 6 timer siden 🧌 Anonymkode: 80387...cdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #38 Del Skrevet 6 timer siden Hva er greia med disse fake trådene om menn som gjør helt soleklare idiotiske ting, og spør om de har driti seg ut? Anonymkode: 51909...729 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #39 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Min voksne datter var på besøk. Samboeren og jeg skulle lage noe god middag til oss. Det ble til at samboeren skulle lage mat. Datter og jeg skulle handle. Samboer spurte meg om vi ikke skulle lage noe god dessert også, hun elsker dessert og vet at min datter også gjør det. Samboer kom med noen forslag, men vi fant ikke ned på noen bestemt dessert. Jeg foreslo å kjøpe sånne bokser med Tine ris dessert, for det liker min datter og jeg godt. Det sa samboer at hun ikke hadde lyst å på. Vi ble enige om at datter og jeg skulle se hva de hadde av ingredienser i butikken, og finne på noe. Vi bestemte oss for å kjøpe ris dessert likevel. Men bare til min datter og meg. Samboer ble skuffet og såret fordi vi bare hadde kjøpt dessert til oss og ikke til henne. Men hun liker jo ikke den desserten så godt, hadde hun sagt. Var vi kjipe eller er hun hårsår? Anonymkode: 61a52...090 Dere er _ekstremt_ kjipe. Det tar 1 minutt å plukke opp telefonen i butikken og si «vi kjøper rislunsj til oss, hva vil du ha? I hylla ser jeg x, y og z, eller vil du ha noe annet som kan spises uten tilberedning, evt skal vi kjøpe noe du kan lage selv?» At voksne folk kan få seg til å gjøre noe sånt er utenfor min fatteevne. Jeg er ikke nærtakende og blir ikke lett fornærmet, men jeg skjønner din samvoer godt! Jeg ville blitt forbannet om du gjorde noe sånt mot meg eller andre rundt mitt bord. Anonymkode: c7ec2...cc8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #40 Del Skrevet 6 timer siden Hvorfor postes det flere tråder som bare er variasjon over samme tema? I går en tråd om manglende middagsporsjon til samboer, i dag dessert. Det må da være samme person som dikter opp disse trådene, hva er hensikten? Anonymkode: 95c53...ea0 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå