AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Min voksne datter var på besøk. Samboeren og jeg skulle lage noe god middag til oss. Det ble til at samboeren skulle lage mat. Datter og jeg skulle handle. Samboer spurte meg om vi ikke skulle lage noe god dessert også, hun elsker dessert og vet at min datter også gjør det. Samboer kom med noen forslag, men vi fant ikke ned på noen bestemt dessert. Jeg foreslo å kjøpe sånne bokser med Tine ris dessert, for det liker min datter og jeg godt. Det sa samboer at hun ikke hadde lyst å på. Vi ble enige om at datter og jeg skulle se hva de hadde av ingredienser i butikken, og finne på noe. Vi bestemte oss for å kjøpe ris dessert likevel. Men bare til min datter og meg. Samboer ble skuffet og såret fordi vi bare hadde kjøpt dessert til oss og ikke til henne. Men hun liker jo ikke den desserten så godt, hadde hun sagt. Var vi kjipe eller er hun hårsår? Anonymkode: 61a52...090 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Dere er kjipe, dere burde kjøpt med noe annet til henne. 17 2 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Dere er kjipe. Du kunne kjøpt noe annet til henne. Som sjokoladepudding, iskrem, kjeks. Altså, mulighetene er mange. Hun ville jo bare bli tenkt på, og inkludert. Anonymkode: 77efc...57b 6 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Selvfølgelig var dere kjipe og det sier ganske mye om deg at du ikke skjønner det helt av deg selv. Ja, hun liker ikke risdesserten, men alle normale mennesker hadde da kjøpt noe annet til samboeren sin. Anonymkode: 89dab...d68 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Dere burde ha kjøpt med noe til henne, men ikke godt å vite hva når hun ikke engang liker Rislunsj. Jeg spiser alt av desserter. 😀 Anonymkode: 17e10...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Man ordner da dessert til alle sammen! Burde skamme dere... Anonymkode: e31eb...563 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Du er den kjiipe som tydeligvis kun tenker på deg selv ja. Anonymkode: a46b4...4a3 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Dere er ganske kjipe, ja 😂 Og når jeg tenker på dessert etter et godt måltid, tenker jeg på noe litt annet enn ferdigkjøpt risdessert i porsonsbeger; en kake, pudding, fromasj, pannekaker med is osv. Sånn Piano rislunch (hvis det er den du mener) er jo nesten mer som et lite mellommåltid. Anonymkode: e8407...2fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Er dette kødd? Om ikke, er det mulig å være så smålig?! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Dere er kjipe. Er det virkelig så fordømt vanskelig å røske med seg en liten boks med is på vei ut av butikken? Anonymkode: 5ab4a...8ae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Burde nå kjøpt noe. Da har en da fått tilbudet. Ser her så kjøper/lager vi slik at alle kan få. Da har alle fått tilbudet. Enten spiser de eller ikke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Ligner på hva besteforeldrene til barna mine gjorde. Yndlingsbarnet fikk nøyaktig det godteriet hun likte, men siden det andre barnet ikke likte det samme, så kjøpte de ikke noe annet. Så hun fikk masse godteri og broren ikke noe. For han likte det ikke, sa bestemor og bestefar. Det var første og siste gangen de gjorde sånn Anonymkode: d10f6...ebe 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Ja, det var virkelig ille. Dere er veldig kjipe, og i tillegg spør du om det her? Hun ble såret og skuffet, av en veldig åpenbar og god grunn, hun syns du var utrolig kjip (noe du var), og du skjønner ikke hvorfor og spør fremmede om du var kjip? Du har litt vondt for det, du? Anonymkode: de179...7df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Har ikke eksakt dette dillemmaet vært tatt opp her før. Det blir nok samme svaret før. Egoistisk og tankeløst av deg/dere. Rart at det er mulig å lure på. Anonymkode: 5e22b...569 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden Denne historien har jeg lest før fra den andre siden. Anonymkode: 62aec...98e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden Det var litt kjipt gjort mulig de hadde en dessert hun likte også ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Som en person med mange allergier og dermed mange begrensninger, synes jeg dette høres hinsides egoistisk ut av dere. Hver gang vi blir bedt på middag og det serveres dessert, er det alltid noe der som jeg også kan spise. De går inn for at ALLE skal få dessert. Her er det snakk om liker/liker ikke, og du vet vel hva samboeren din liker? Det er så utrolig enkelt å kjøpe noe annet til den som ikke liker ris-desserten. Snakk om latskap... Anonymkode: acd46...a69 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har ikke eksakt dette dillemmaet vært tatt opp her før. Det blir nok samme svaret før. Egoistisk og tankeløst av deg/dere. Rart at det er mulig å lure på. Anonymkode: 5e22b...569 Det andre innlegget var litt annerledes, for der var ikke samboer så veldig sulten. Her har jo samboer sagt at hun også ville ha dessert... Ellers så er dette garantert tull og laget som en "oppfølger" til den andre tråden... Anonymkode: dfdd0...232 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Min voksne datter var på besøk. Samboeren og jeg skulle lage noe god middag til oss. Det ble til at samboeren skulle lage mat. Datter og jeg skulle handle. Samboer spurte meg om vi ikke skulle lage noe god dessert også, hun elsker dessert og vet at min datter også gjør det. Samboer kom med noen forslag, men vi fant ikke ned på noen bestemt dessert. Jeg foreslo å kjøpe sånne bokser med Tine ris dessert, for det liker min datter og jeg godt. Det sa samboer at hun ikke hadde lyst å på. Vi ble enige om at datter og jeg skulle se hva de hadde av ingredienser i butikken, og finne på noe. Vi bestemte oss for å kjøpe ris dessert likevel. Men bare til min datter og meg. Samboer ble skuffet og såret fordi vi bare hadde kjøpt dessert til oss og ikke til henne. Men hun liker jo ikke den desserten så godt, hadde hun sagt. Var vi kjipe eller er hun hårsår? Anonymkode: 61a52...090 Dere er kjipe. Denne historien har jeg lest her før et sted. Anonymkode: cbd3c...d22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden Jeg vet ikke hva som er verre, å ikke klare å finne på noe til dessert til alle, eller måtte spørre her om det er ille å kjøpe til kun to av tre, eventuelt er det trolling, og alle tre vitner om mangel på sosial intelligens. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå