Neslaup Skrevet 28. februar Forfatter #21 Del Skrevet 28. februar -Missi- skrev (11 minutter siden): Ikke gjør det vi jenter /damer blir utsatt for så mye rar adferd fra menn. Er nettopp det jeg er redd for, er ikke en "sånn". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neslaup Skrevet 28. februar Forfatter #22 Del Skrevet 28. februar (endret) -Missi- skrev (18 minutter siden): Ikke gjør det vi jenter /damer blir utsatt for så mye rar adferd fra menn. Endret 28. februar av Neslaup Ble flere dubletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neslaup Skrevet 28. februar Forfatter #23 Del Skrevet 28. februar (endret) -Missi- skrev (17 minutter siden): Ikke gjør det vi jenter /damer blir utsatt for så mye rar adferd fra menn. Endret 28. februar av Neslaup Ble mange dubletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 28. februar #24 Del Skrevet 28. februar Neslaup skrev (1 time siden): Hei! Har et dilemma som gnager litt... Fikk en match på Tinder som virket så lovende. Mange felles interesser og komplimentene haglet begge veier. Så, etter et par dager kom et spørsmål om jeg var nylig blitt singel. Jeg holder meg alltid til sannheten og svarte som sant er at "Ja, det er ikke så lenge siden mitt samlivsbrudd". Jeg satt i en middag og fikk ikke tid til å utdype nærmere, før det kom en "Lykke til videre"-melding, og jeg ble blokkert. Hadde jeg fått litt bedre tid ville jeg ha forklart at både min eks og jeg er klare for å gå videre, og at mye hadde vært oppe og avgjort før det faktiske samlivsbruddet. Men jeg er ikke så dreven på livet i dating-app'er, og formulerte meg sikkert litt klønete og ustrategisk. Jeg skulle så gjerne ha oppklart denne misforståelsen. Ikke nødvendigvis for å insistere på videre kontakt, men bare for å rette opp i et helt feil inntrykk som ble skapt. Er det innafor eller utafor å sende en melding på messenger, bare for å gi min side av versjonen? (Vi har felles venner på FB så profilen er kjent). Takk for svar! Ikke gidd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #25 Del Skrevet 28. februar Hun har nok bare unmatcha, noe som er fair, det er ikke alle som har lyst til å involvere seg i noen som er nysingel. Anonymkode: 5c94d...42a 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #26 Del Skrevet 1. mars Hun har ikke blokkert deg. Hun har bare fjernet deg som match fra tinder fordi hun ikke er interessert. Da forsvinner hun fra din liste også. Det er helt greitt å ikke ha et ønske om å møte noen som er nysingel - uavhengig av hvor lenge det har "vært slutt lenge mentalt". Det er ikke npe misforståelse å rette opp i her. Anonymkode: ca20c...ddd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #27 Del Skrevet 1. mars Neslaup skrev (22 timer siden): Hei! Har et dilemma som gnager litt... Fikk en match på Tinder som virket så lovende. Mange felles interesser og komplimentene haglet begge veier. Så, etter et par dager kom et spørsmål om jeg var nylig blitt singel. Jeg holder meg alltid til sannheten og svarte som sant er at "Ja, det er ikke så lenge siden mitt samlivsbrudd". Jeg satt i en middag og fikk ikke tid til å utdype nærmere, før det kom en "Lykke til videre"-melding, og jeg ble blokkert. Hadde jeg fått litt bedre tid ville jeg ha forklart at både min eks og jeg er klare for å gå videre, og at mye hadde vært oppe og avgjort før det faktiske samlivsbruddet. Men jeg er ikke så dreven på livet i dating-app'er, og formulerte meg sikkert litt klønete og ustrategisk. Jeg skulle så gjerne ha oppklart denne misforståelsen. Ikke nødvendigvis for å insistere på videre kontakt, men bare for å rette opp i et helt feil inntrykk som ble skapt. Er det innafor eller utafor å sende en melding på messenger, bare for å gi min side av versjonen? (Vi har felles venner på FB så profilen er kjent). Takk for svar! Nei. Og vil du egentlig bli mer kjent med noen som blokkerer deg fordi du svarte «feil» på et spørsmål? Anonymkode: 8a856...107 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 1. mars #28 Del Skrevet 1. mars (endret) Neslaup skrev (22 timer siden): Hei! Har et dilemma som gnager litt... Fikk en match på Tinder som virket så lovende. Mange felles interesser og komplimentene haglet begge veier. Så, etter et par dager kom et spørsmål om jeg var nylig blitt singel. Jeg holder meg alltid til sannheten og svarte som sant er at "Ja, det er ikke så lenge siden mitt samlivsbrudd". Jeg satt i en middag og fikk ikke tid til å utdype nærmere, før det kom en "Lykke til videre"-melding, og jeg ble blokkert. Hadde jeg fått litt bedre tid ville jeg ha forklart at både min eks og jeg er klare for å gå videre, og at mye hadde vært oppe og avgjort før det faktiske samlivsbruddet. Men jeg er ikke så dreven på livet i dating-app'er, og formulerte meg sikkert litt klønete og ustrategisk. Jeg skulle så gjerne ha oppklart denne misforståelsen. Ikke nødvendigvis for å insistere på videre kontakt, men bare for å rette opp i et helt feil inntrykk som ble skapt. Er det innafor eller utafor å sende en melding på messenger, bare for å gi min side av versjonen? (Vi har felles venner på FB så profilen er kjent). Takk for svar! Ikke gjør det Det er synd med at det er en lovende og god match som forsvant, men samtidig ta med deg erfaring til neste gang med hvordan du skal formulere deg. Du må også vurdere og reflektere over om du tror hun faktisk er interessert i å høre din versjon av saken? Om hun hadde vært det, så hadde hun jo spurt deg mer om saken og tenk mer over det istedenfor å blokkere deg? Det som skjer om du tar kontakt er jo at du kan fremstå som veldig ubehagelig. Endret 1. mars av Blått 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #29 Del Skrevet 1. mars Hvorfor er det viktig for deg å rette opp ett mulig feil inntrykk en fremmed har av deg? Anonymkode: 19b4a...5f8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #30 Del Skrevet 1. mars Hun er på jakt etter noe seriøst og vil ha en på samme sted i livet, hun vil ikke være noens rebound. Forstår henne godt faktisk. Ikke ta kontakt, det kommer detikke noe bra ut av, det er bare creepy. Anonymkode: 7d2e3...9db 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #31 Del Skrevet 1. mars Du er jo nysingel selv om bruddet har ligget i kortene lenge og ting er avklart mellom deg og eksen? Det er jo ikke (bare) av frykt for at folk går tilbake til eksen at mange ikke vil date nysingle, men også at du nå "endelig" er blitt fri, og at mange da ikke er klare til å binde seg eller bare ser etter en midlertidig oppgradering av eksen heller enn en ny livspartner. Så de fleste ønsker nok at nysingle dater litt mer useriøst (og er ærlige om det) først slik at man slipper å kaste bort masse tid på en som ille er klar for å gå inn i nytt forpliktende forhold. For det er det veldig mange nysingle som ikke er, selv om de tror de er det. (Har vært der selv og sett uendelig med eksempler). Dette, i tillegg til at man ikke skal kontakte en potensiell date som unmatcher deg, gjør at jeg ville latt henne være. Anonymkode: 63668...f76 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 1. mars #32 Del Skrevet 1. mars Er ikke noe å oppklare om han ga deg opp så lett. Folk skjønner ikke at det forrige forholdet kan ha vært ganske dødt i en periode før man gjorde det slutt. Det er greit å være litt skeptisk, men å bare gi opp så fort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #33 Del Skrevet 1. mars Forstår ikke hvorfor det er viktig for deg å forklare noe for en fremmed som blokkerte deg så kjapt. Kanskje du heller skal jobbe med det med deg selv. Hvorfor dette føles så viktig for deg. For det burde ikke det. Anonymkode: a1802...d43 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #34 Del Skrevet 1. mars Hadde ikke orket å jage etter å bevise noe for et fremmed menneske på den måten. Anonymkode: 2642a...bb6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 1. mars #35 Del Skrevet 1. mars Neslaup skrev (På 28.2.2025 den 12.46): Ut fra det som ble skrevet før blokkeringen, virket interessen for en relasjon minst like sterk fra henne. Var derfor jeg ble så overrasket. Ja, det er absolutt en risiko for å virke creepy. Hadde IKKE tatt kontakt med noen som har blokkert . Ta det som et signal på at vedkommende har mistet interessen , å gå videre . Ny-single er ikke så veldig attraktive . 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #36 Del Skrevet 2. mars Merkelig å blokkere på grunnlag av dette. Good riddance. Finn en annen. Anonymkode: d0717...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #37 Del Skrevet 2. mars Neslaup skrev (På 28.2.2025 den 11.49): Hei! Har et dilemma som gnager litt... Fikk en match på Tinder som virket så lovende. Mange felles interesser og komplimentene haglet begge veier. Så, etter et par dager kom et spørsmål om jeg var nylig blitt singel. Jeg holder meg alltid til sannheten og svarte som sant er at "Ja, det er ikke så lenge siden mitt samlivsbrudd". Jeg satt i en middag og fikk ikke tid til å utdype nærmere, før det kom en "Lykke til videre"-melding, og jeg ble blokkert. Hadde jeg fått litt bedre tid ville jeg ha forklart at både min eks og jeg er klare for å gå videre, og at mye hadde vært oppe og avgjort før det faktiske samlivsbruddet. Men jeg er ikke så dreven på livet i dating-app'er, og formulerte meg sikkert litt klønete og ustrategisk. Jeg skulle så gjerne ha oppklart denne misforståelsen. Ikke nødvendigvis for å insistere på videre kontakt, men bare for å rette opp i et helt feil inntrykk som ble skapt. Er det innafor eller utafor å sende en melding på messenger, bare for å gi min side av versjonen? (Vi har felles venner på FB så profilen er kjent). Takk for svar! Svaret du fikk var vel at vedkommende ikke er interessert i å være reboud. Så øa det ligge Anonymkode: d1c1e...e72 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 2. mars #38 Del Skrevet 2. mars Hannabanna skrev (På 28.2.2025 den 12.54): Når vedkommende blokkerer deg pga av det så tror jeg det beste for deg er å finne noen andre som er litt mindre dramatiske. Det tenker jeg og. Har DU innerst inne lyst til å videre ha denne kontakten når han/hun blokkerte deg så raskt bare etter et kort utsagn fra deg som egentlig ikke sier noe om hvor lenge eller hvor kort tid det er siden? Nei, det er hans/hennes tap. Reagerer han så fort med blokkering på noe, ville jeg ikke tro han var noe å satse på. Selv blokkerer jeg aldri utenom hvis personen er ufyselig i kommentarer og bare er pågående etter å ha fått beskjed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #39 Del Skrevet 2. mars Neslaup skrev (På 28.2.2025 den 13.06): Er nettopp det jeg er redd for, er ikke en "sånn". Ved å ikke "gi deg" og insistere på å forklare deg, blir du også en "sånn" Anonymkode: 1ac34...a1e 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #40 Del Skrevet 2. mars Ville ikke sendt melding iallfall. Hadde han ønsket å høre mer om samlivsbruddet, så hadde han spurt. Anonymkode: 06846...a10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå