Neslaup Skrevet 11 timer siden Forfatter #21 Del Skrevet 11 timer siden -Missi- skrev (11 minutter siden): Ikke gjør det vi jenter /damer blir utsatt for så mye rar adferd fra menn. Er nettopp det jeg er redd for, er ikke en "sånn". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neslaup Skrevet 11 timer siden Forfatter #22 Del Skrevet 11 timer siden (endret) -Missi- skrev (18 minutter siden): Ikke gjør det vi jenter /damer blir utsatt for så mye rar adferd fra menn. Endret 11 timer siden av Neslaup Ble flere dubletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neslaup Skrevet 11 timer siden Forfatter #23 Del Skrevet 11 timer siden (endret) -Missi- skrev (17 minutter siden): Ikke gjør det vi jenter /damer blir utsatt for så mye rar adferd fra menn. Endret 11 timer siden av Neslaup Ble mange dubletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 11 timer siden #24 Del Skrevet 11 timer siden Neslaup skrev (1 time siden): Hei! Har et dilemma som gnager litt... Fikk en match på Tinder som virket så lovende. Mange felles interesser og komplimentene haglet begge veier. Så, etter et par dager kom et spørsmål om jeg var nylig blitt singel. Jeg holder meg alltid til sannheten og svarte som sant er at "Ja, det er ikke så lenge siden mitt samlivsbrudd". Jeg satt i en middag og fikk ikke tid til å utdype nærmere, før det kom en "Lykke til videre"-melding, og jeg ble blokkert. Hadde jeg fått litt bedre tid ville jeg ha forklart at både min eks og jeg er klare for å gå videre, og at mye hadde vært oppe og avgjort før det faktiske samlivsbruddet. Men jeg er ikke så dreven på livet i dating-app'er, og formulerte meg sikkert litt klønete og ustrategisk. Jeg skulle så gjerne ha oppklart denne misforståelsen. Ikke nødvendigvis for å insistere på videre kontakt, men bare for å rette opp i et helt feil inntrykk som ble skapt. Er det innafor eller utafor å sende en melding på messenger, bare for å gi min side av versjonen? (Vi har felles venner på FB så profilen er kjent). Takk for svar! Ikke gidd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #25 Del Skrevet 8 timer siden Hun har nok bare unmatcha, noe som er fair, det er ikke alle som har lyst til å involvere seg i noen som er nysingel. Anonymkode: 5c94d...42a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå