Neslaup Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Hei! Har et dilemma som gnager litt... Fikk en match på Tinder som virket så lovende. Mange felles interesser og komplimentene haglet begge veier. Så, etter et par dager kom et spørsmål om jeg var nylig blitt singel. Jeg holder meg alltid til sannheten og svarte som sant er at "Ja, det er ikke så lenge siden mitt samlivsbrudd". Jeg satt i en middag og fikk ikke tid til å utdype nærmere, før det kom en "Lykke til videre"-melding, og jeg ble blokkert. Hadde jeg fått litt bedre tid ville jeg ha forklart at både min eks og jeg er klare for å gå videre, og at mye hadde vært oppe og avgjort før det faktiske samlivsbruddet. Men jeg er ikke så dreven på livet i dating-app'er, og formulerte meg sikkert litt klønete og ustrategisk. Jeg skulle så gjerne ha oppklart denne misforståelsen. Ikke nødvendigvis for å insistere på videre kontakt, men bare for å rette opp i et helt feil inntrykk som ble skapt. Er det innafor eller utafor å sende en melding på messenger, bare for å gi min side av versjonen? (Vi har felles venner på FB så profilen er kjent). Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Jeg tenker at det er litt overkill å sende melding om det, egentlig. Anonymkode: 5f88c...82b 6 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neslaup Skrevet 9 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenker at det er litt overkill å sende melding om det, egentlig. Anonymkode: 5f88c...82b Hva er det du mener man overkiller, egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Jeg tenker at en melding vil virke litt stalkeraktig og at en oppklaring uansett ikke vil endre inntrykket ditt, evt så endrer hun inntrykk på samlivsbruddet ditt, men at det blir overskygget av negativiteten ved at du oppsøker henne selv om hun blokkerte deg. Det er helt vanlig at et brudd lå i tankene lenge før det faktisk oppstod og at en av eller begge partene har vært klare for å gå videre lenge. Du kommer ikke til å fortelle henne noe hun ikke allerede vet. La det gå. Og neste gang lar du være å svare på meldinger i farta og venter til du får formulert deg riktig. Anonymkode: 444cd...8ba 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Det er ikke sikkert at det hadde spilt noen rolle om du hadde lagt ved en lenger forklaring. Noen av oss synes det er greit å møte single som har tatt seg tid til å reflektere og unnet seg et pusterom etter et brudd med en ex. Hvorfor jage etter en ny rett etter en har gjennomgått et brudd med den forrige kjæresten? Anonymkode: 4bd39...c9d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neslaup Skrevet 9 timer siden Forfatter #6 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er ikke sikkert at det hadde spilt noen rolle om du hadde lagt ved en lenger forklaring. Noen av oss synes det er greit å møte single som har tatt seg tid til å reflektere og unnet seg et pusterom etter et brudd med en ex. Hvorfor jage etter en ny rett etter en har gjennomgått et brudd med den forrige kjæresten? Anonymkode: 4bd39...c9d Du svarer på feil premisser, det er ikke noe jag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Hjelper ikke selv om du utbroderer nå. Du er allerede satt i bås (det gikk kjapt- sier noe om personen du hadde kontakt med). Personen tenker nok at hun/han ville endt opp som kort stopp mens du kom deg over exen og eksperimenterte med singeltilværelsen, men ikke noe mer på sikt. Bare gå videre, og ikke heng deg opp i dette. Anonymkode: 38b75...0ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Btw Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden At vedkommende blokkert deg viser at hun/han ikke er interessert å vite om utbroderingen din hvilken er litt strengt. "Ikke lenge" er jo en subjektiv beskrivelse om tidsmengde og kan variere. Brudd er et komplisert, sensitivt tema og er vanskelig å snakke om. De fleste trenger litt oppvarming for å gå dypden på temaet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden Tenker at en sånn person skal du være glad du er kvitt;) Anonymkode: c50c7...9a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden Hvorfor i all verden skal du sende melding? Vedkommende er ikke interessert! Anonymkode: 97e63...72c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Del Skrevet 9 timer siden Next… Anonymkode: f7552...661 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Del Skrevet 9 timer siden Synes jo det var i overkant drastisk å blokkere deg så kjapt, men igjen. Kan være motparten ikke opplevde en eventuell relasjon like interessant som det du gjorde og derfor hadde lav terskel for å avslutte praten. Dere hadde jo ikke møttes en gang. Sender du melding på fb virker du veldig creepy. Jeg hadde fått noia og blokkert der også. Anonymkode: 9d924...abc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #13 Del Skrevet 8 timer siden Neslaup skrev (34 minutter siden): Du svarer på feil premisser, det er ikke noe jag. Det er ikke feil, det er synspunktet til den du siterer. Anonymkode: e7b9f...6f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neslaup Skrevet 8 timer siden Forfatter #14 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Synes jo det var i overkant drastisk å blokkere deg så kjapt, men igjen. Kan være motparten ikke opplevde en eventuell relasjon like interessant som det du gjorde og derfor hadde lav terskel for å avslutte praten. Dere hadde jo ikke møttes en gang. Sender du melding på fb virker du veldig creepy. Jeg hadde fått noia og blokkert der også. Anonymkode: 9d924...abc Ut fra det som ble skrevet før blokkeringen, virket interessen for en relasjon minst like sterk fra henne. Var derfor jeg ble så overrasket. Ja, det er absolutt en risiko for å virke creepy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neslaup Skrevet 8 timer siden Forfatter #15 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er ikke feil, det er synspunktet til den du siterer. Anonymkode: e7b9f...6f5 Nå går vi over i en diskusjon om språk (og det er jo alltid gøy), men å si at noen "jager" uten å kjenne situasjonen er ikke et synspunkt, det er feil fremstilling av fakta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8 timer siden #16 Del Skrevet 8 timer siden Å søke henne opp og ta kontakt i en ny kanal når hun har blokkert deg i en annen kommer du aldri godt ut av. Hun har tatt et valg, respekter det selv om du mener det er tatt på feil grunnlag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 8 timer siden #17 Del Skrevet 8 timer siden Jeg må nok si meg enig det blir ubehagelig og creepy, hun har vist et tydelig standpunkt ved å avslutte relasjonen og da er det ikke vanlig at man ønsker kontakt. Da hadde hun ikke blokkert. Ikke gjør det vi jenter /damer blir utsatt for så mye rar adferd fra menn. La hun være i fred, respekter at du er avvist og gå videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #18 Del Skrevet 8 timer siden Det var jo veldig drastisk å ønske lykke til å blokkere på det lille der. Hørtes veldig merkelig ut. Er det noen som skal oppklare noe er det henne. Du vil bare virke desperat og klengete om du tar kontakt. Anonymkode: 4de9a...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 8 timer siden #19 Del Skrevet 8 timer siden Når vedkommende blokkerer deg pga av det så tror jeg det beste for deg er å finne noen andre som er litt mindre dramatiske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #20 Del Skrevet 8 timer siden Neslaup skrev (6 minutter siden): Ut fra det som ble skrevet før blokkeringen, virket interessen for en relasjon minst like sterk fra henne. Var derfor jeg ble så overrasket. Ja, det er absolutt en risiko for å virke creepy. Aldri send melding på andre medier enn opprinnelig kontakt uten at det er avtalt (ved f.eks. å utveksle snap). Og hva skal du oppklare? Hvis dette var et menneske som lot tvilen komme andre til gode ville du fått spørsmål videre, ikke bare blitt blokkert. Det er ingen grunner til å oppklare misforståelser, du kan ikke kontrollere hva andre tenker om deg uansett. Anonymkode: 393e3...a64 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå