Gå til innhold

Flere med butikker i nærheten som har ødelagt hele systemet med selvbetjente kasser?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Går alltid i selvbetjente kasser. Foretrekker det da det går fortere for min del. Jeg syns også det er fint å kunne handle uten at folk ser hva jeg skal ha. Blir sjeldent kontrollert. Blir jeg kontrollert går det ganske kjapt. Jeg dropper stort sett å gå i butikker som ikke har selvbetjent. 

Anonymkode: 943ac...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Skjønner ikke hva TS mener med at selvbetjente kasser har "ødelagt hele systemet".... 

Anonymkode: 0a25b...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Skjønner ikke hva TS mener med at selvbetjente kasser har "ødelagt hele systemet".... 

Anonymkode: 0a25b...609

Jeg mener med at enkelte BUTIKKER har ødelagt hele systemet med selvbetjente kasser ved å ha kontroll på over halvparten av kundene som bruker disse kassene. I går var jeg igjen på butikken. Mens jeg sto i kø i den betjente kassen, var det to stykker i selvbetjent, og BEGGE pep for "tilfeldig kontroll" samtidig. De ventet på hjelp, særlig den ene var veldig stresset. Det sto en ansatt ved siden av, men han kunne ikke hjelpe, fordi han bare var ekstrahjelp, og ikke hadde kort å scanne for å bekrefte kontrollen (han var under 18 år). Så da ble disse to stående også etter at jeg ble ferdig i den betjente kassa. Kaos.

TS

Anonymkode: 01ef2...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja og kjøttdisken måtte ha kø lapp fordi tilreisende ikke skjønte gammeldags stå i kø system. 🤣

Anonymkode: 2999a...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg mener med at enkelte BUTIKKER har ødelagt hele systemet med selvbetjente kasser ved å ha kontroll på over halvparten av kundene som bruker disse kassene.

Dessverre er det kundene som ødelegger systemet, ved å stjele. Dermed blir butikkene nødt til å øke antall kontroller, som igjen går utover alle oss som setter pris på selvbetjente kasser. Litt på samme måte som vi som betaler for oss på kollektivtrafikken, får høyere priser og dårligere tilbud pga alle snikerne. 

Anonymkode: 85aad...64c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg mener med at enkelte BUTIKKER har ødelagt hele systemet med selvbetjente kasser ved å ha kontroll på over halvparten av kundene som bruker disse kassene. I går var jeg igjen på butikken. Mens jeg sto i kø i den betjente kassen, var det to stykker i selvbetjent, og BEGGE pep for "tilfeldig kontroll" samtidig. De ventet på hjelp, særlig den ene var veldig stresset. Det sto en ansatt ved siden av, men han kunne ikke hjelpe, fordi han bare var ekstrahjelp, og ikke hadde kort å scanne for å bekrefte kontrollen (han var under 18 år). Så da ble disse to stående også etter at jeg ble ferdig i den betjente kassa. Kaos.

TS

Du vet det varsles om en feks kjøper øl,.røyk og snus?

Anonymkode: 00d61...e67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Du vet det varsles om en feks kjøper øl,.røyk og snus?

Anonymkode: 00d61...e67

De hadde ikke røyk, snus eller øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...