AnonymBruker Skrevet 1. mars #161 Del Skrevet 1. mars askjiir skrev (1 time siden): Slutt med avsporingen. Det var en fyr her inne som "slut shamet", ikke meg, så ikke ta hele tråden i den retningen. Jeg svarte ikke deg, nevnte ikke deg, tråden handler ikke om deg og ble ikke startet av deg. Alt handler ikke om deg. Anonymkode: ad5a9...5f0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #162 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ja riktig, og du «er forholdsmateriale» igjen og igjen … og igjen og igjen … 🤣 Anonymkode: 30c99...325 5 forhold, hvor jeg avsluttet alle, så ja, tydeligvis . Jeg kan ha sex utenom forhold også. Bare fordi du er så usikker på deg selv, er ikke menn flest det, så jeg har aldri blitt spurt om antall Anonymkode: be202...5f4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #163 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare fordi du er så usikker på deg selv, er ikke menn flest det, så jeg har aldri blitt spurt om antall Anonymkode: be202...5f4 Kunne ikke falt meg inn å spurt noen om det. Har aldri fått spørsmålet av noen heller. Tror ikke det er en vanlig ting å spørre om, så sant man ikke er en veldig usikker person eller bare har noen fryktelig sære holdninger til sex. Anonymkode: 3a637...20c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #164 Del Skrevet 1. mars Så et lite tips til dere damer. Hvordan kan jeg finne ut om en mann har "slutshaming" holdninger? Bare gi han det han vil ha, så forsvinner han fortere enn svint. Angrep er det beste forsvar. Sexy bilder feks. Slår aldri feil. Han "backer" fullstendig ut som regel. Jeg vil ikke ha en mann som har slike holdninger, eller legger skam på kvinner på det viset der. Det synes jeg er en uting. Anonymkode: 88ec4...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 1. mars #165 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Så et lite tips til dere damer. Hvordan kan jeg finne ut om en mann har "slutshaming" holdninger? Bare gi han det han vil ha, så forsvinner han fortere enn svint. Angrep er det beste forsvar. Sexy bilder feks. Slår aldri feil. Han "backer" fullstendig ut som regel. Jeg vil ikke ha en mann som har slike holdninger, eller legger skam på kvinner på det viset der. Det synes jeg er en uting. Anonymkode: 88ec4...67c Damer er ikke store fans av menn som har ligget med veldig mange heller 🤷♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #166 Del Skrevet 1. mars askjiir skrev (9 minutter siden): Damer er ikke store fans av menn som har ligget med veldig mange heller 🤷♂️ Jeg bryr meg ikke om hvor mange han har ligget med så lenge han er trofast. Det er det viktigste for meg. Akkurat det tror jeg kommer an på dama akkurat som med menn. De fleste damer her på KG protesterer ihvertfall mot å oppgi antall sexpartnere uavhengig om det tallet er høyt eller lavt. Det er mitt inntrykk. Så menn er nok mer konservative enn kvinner, i det store og det hele tror jeg. Miljø har en del og si. Sosial aksept. Kvinner som ikke er på KG derimot, de vet vi ikke så mye om. Er mange mennesker som kaster stein i glasshus har jeg inntrykk av. Vær deg selv fullt og helt, ikke stykkevis eller delt. Anonymkode: 88ec4...67c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 1. mars #167 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg bryr meg ikke om hvor mange han har ligget med så lenge han er trofast. Det er det viktigste for meg. Akkurat det tror jeg kommer an på dama akkurat som med menn. De fleste damer her på KG protesterer ihvertfall mot å oppgi antall sexpartnere uavhengig om det tallet er høyt eller lavt. Det er mitt inntrykk. Så menn er nok mer konservative enn kvinner, i det store og det hele tror jeg. Miljø har en del og si. Sosial aksept. Kvinner som ikke er på KG derimot, de vet vi ikke så mye om. Er mange mennesker som kaster stein i glasshus har jeg inntrykk av. Vær deg selv fullt og helt, ikke stykkevis eller delt. Anonymkode: 88ec4...67c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #168 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ingen som begynner på det stadiet (tror det er veldig får som bruker de ordene i Norge, men enkelte har den innstillingen) det er etter årevis med avvisninger samtidig som de er plassert i vennesonen. Naturlig seleksjon i områder med flere menne enn kvinner kan man ikke gjøre så mye med, foruten å åpne grensene for kun kvinner. Anonymkode: 589cf...285 Her er det mange ting som man kan snakke om, men la oss da begynne på først er at mange menn opplever avvisninger av kvinner som de vil ha. De skal gjerne være yngre, pene, ha god utdanning og ikke ha barn. De på samme alder, litt mer pene, som har barn er ikke gode nok. Det er helt greit å ha krav til hva du vil ha, men å begynne og lage sånn incel-retorikk med ditten og datten fordi at hun pene dame som er 20 år yngre ikke vil ligge med deg. For som han ene her, som blant annet har latterliggjort kvinner som har blitt voldtatt, så er det kun tilfeldigvis sex som gjelder og ikke forhold. Dagens menn skal ikke binde seg, men de skal ligge rundt, med flest mulig. Så da blir det vel avvisning på avvisning på avvisning da fordi at du ikke får hore rundt som mann som han ene populære fyren på ungdomsskolen? Vi hadde to populære på vår skole. Møtte begge to igjen for to år siden, etter ikke å ha sett dem på 20 år. Han ene hadde tatt utdannelse, i et langvarig forhold, fått barn og hadde det fint. Han andre satt i en liten kjellerleilighet, var singel og var RASENDE over vanskelig damer var. Han forventet at de skulle slå salto i hans nærvær, for han hadde jo vært populær. Han savnet glanstiden. Han hadde ikke fått seg utdannelse, ikke fått seg jobb. Han ville møtte meg igjen, og forventet at skulle være utro fordi - igjen - han var jo populær for 20 år siden. For det andre så er jeg så lei av den evige kaklingen fra menn om at det er bare menn som det er sånn på, stakkars menn, stakkars menn, bare stakkars menn. Det er mange som opplever datingmarkedet som vanskelig og vondt. Er du litt mindre attraktiv kvinne så blir du lett oversett av alle menn. Men da er det gjerne "ja, men hun er for kravstor, må senke kravene, må senke forventningene." mens med menn er det "ja, han må få ha krav, må finne seg noen han liker, det er kvinners skyld". Sånne tråder som dette får meg bare til å himle av menn, og heldigvis så er sønnen min såpass ordentlig og oppegående at jeg trenger ikke bekymre meg. Anonymkode: 4c5c4...d94 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #169 Del Skrevet 1. mars askjiir skrev (3 timer siden): Slutt med avsporingen. Det var en fyr her inne som "slut shamet", ikke meg, så ikke ta hele tråden i den retningen. Tråden handler ikke om deg Anonymkode: 4c5c4...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #170 Del Skrevet 1. mars askjiir skrev (5 minutter siden): Interessant. Da er det vel en grense for alt slik jeg tolker det. Lurer på hva den grensa for kvinner egentlig er? Som jeg skrev. Jeg hadde ikke brydd meg så lenge han var trofast. Anonymkode: 88ec4...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #171 Del Skrevet 1. mars askjiir skrev (7 minutter siden): Mange av kommentarene jeg har lest her inne, bygger på at kvinner ikke vil oppgi antallet sitt, så da er dette et paradoks. Anonymkode: 88ec4...67c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 1. mars #172 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tråden handler ikke om deg Anonymkode: 4c5c4...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 1. mars #173 Del Skrevet 1. mars askjiir skrev (2 minutter siden): Fint selvportrett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #174 Del Skrevet 1. mars askjiir skrev (16 minutter siden): Men hvor mange er det egentlig som har ligget med over 100 stk, da? Det finnes jo et hav av mellomting mellom å ha ligget med 2-3 stk og over 100, snittet for menn i Norge er vel 11 eller noe sånt, så å bruke et såpass ekstremt tall som 100+, beviser i grunnen ikke noe særlig. Anonymkode: 72957...ed8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 1. mars #175 Del Skrevet 1. mars Katten.2.0 skrev (3 minutter siden): Fint selvportrett. Veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #176 Del Skrevet 1. mars askjiir skrev (7 minutter siden): 🤣 Godt å se at du har litt humor! Anonymkode: 4c5c4...d94 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #177 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Her er det mange ting som man kan snakke om, men la oss da begynne på først er at mange menn opplever avvisninger av kvinner som de vil ha. De skal gjerne være yngre, pene, ha god utdanning og ikke ha barn. De på samme alder, litt mer pene, som har barn er ikke gode nok. Det er helt greit å ha krav til hva du vil ha, men å begynne og lage sånn incel-retorikk med ditten og datten fordi at hun pene dame som er 20 år yngre ikke vil ligge med deg. For som han ene her, som blant annet har latterliggjort kvinner som har blitt voldtatt, så er det kun tilfeldigvis sex som gjelder og ikke forhold. Dagens menn skal ikke binde seg, men de skal ligge rundt, med flest mulig. Så da blir det vel avvisning på avvisning på avvisning da fordi at du ikke får hore rundt som mann som han ene populære fyren på ungdomsskolen? Vi hadde to populære på vår skole. Møtte begge to igjen for to år siden, etter ikke å ha sett dem på 20 år. Han ene hadde tatt utdannelse, i et langvarig forhold, fått barn og hadde det fint. Han andre satt i en liten kjellerleilighet, var singel og var RASENDE over vanskelig damer var. Han forventet at de skulle slå salto i hans nærvær, for han hadde jo vært populær. Han savnet glanstiden. Han hadde ikke fått seg utdannelse, ikke fått seg jobb. Han ville møtte meg igjen, og forventet at skulle være utro fordi - igjen - han var jo populær for 20 år siden. For det andre så er jeg så lei av den evige kaklingen fra menn om at det er bare menn som det er sånn på, stakkars menn, stakkars menn, bare stakkars menn. Det er mange som opplever datingmarkedet som vanskelig og vondt. Er du litt mindre attraktiv kvinne så blir du lett oversett av alle menn. Men da er det gjerne "ja, men hun er for kravstor, må senke kravene, må senke forventningene." mens med menn er det "ja, han må få ha krav, må finne seg noen han liker, det er kvinners skyld". Sånne tråder som dette får meg bare til å himle av menn, og heldigvis så er sønnen min såpass ordentlig og oppegående at jeg trenger ikke bekymre meg. Anonymkode: 4c5c4...d94 Jeg tror ikke det har noen hensikt å prøve å få noen fornuft inn i disse mennene. De er så fastlåst i sine egne meninger og holdninger at de er fullstendig blinde og døve for ethvert innspill som prøver å antyde noe annet enn det de selv mener. Jeg tror de er på KG fordi de vet at de får motbør, og så tar de denne motbøren som "bevis" på at de har rett. Anonymkode: 72957...ed8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #178 Del Skrevet 1. mars Ikke bare det. I det hele tatt, menn du merker har kjønn som et interesseområde og som er opptatt av at menn og kvinner er så ulike, ha det bra. Man vet allerede alt av hva som skal komme ut av kjeften deres. Takke meg til en vanlig dude som ikke er rikssynser med en sunn hobby og som ikke har kulturkrig på hjernen. Anonymkode: 2f7ff...fd9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 1. mars #179 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mange av kommentarene jeg har lest her inne, bygger på at kvinner ikke vil oppgi antallet sitt, så da er dette et paradoks. Anonymkode: 88ec4...67c Jepp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #180 Del Skrevet 1. mars Jeg har levd i 40 år, og aldri i hele mitt liv har jeg hørt noen kompiser bruke disse ordene, så hvor vanlig er det egentlig å gå rundt å kalle folk for chad? Møter en kvinne voldsomt mange av de TS beskriver, så bør en kanskje se seg litt i speilet Anonymkode: b95f5...34d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå