Gå til innhold

Forstår ikke disse single mennene at de graver sin egen grav?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

askjiir skrev (6 timer siden):

Så hvorfor himler du ikke med øynene når hun gjør det? 👇

Screenshot_20250301_014502_Chrome.jpg

Hadde du likt hvis en dame som kunne vært bestemoren din som prøvde seg på deg? Og i tillegg er sextrakkasserende i tillegg? For det er mange menn ! 

Så ja, man blir faktisk dårlig av det. ! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og samboer diskuterte denne tråden i går. Hans kommentar: "Jeg skjønner ikke tankegangen med at de som ikke får pult ser ut til å mene at samfunnet skylder dem noe!"

Det er bare å ta seg en tur på IKEA en lørdag; det er ikke mange par som ser ut som filmstjerner. Noen ser til og med litt sjuskete ut, men de har nå funnet sin make.

Det hele koker ned til holdningen hos den enkelte. INGEN vil ha en bitterfitte som snakker ned det motsatte kjønn! Å være bitter er som å spise gift og håpe at noen andre dauer av det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Charlene87 skrev (1 time siden):

Fint at du innrømmer at du ikke er så flott du heller. Skjønner at alle damer blir kvalm av deg!

Veldig så du går i forsvar da 😆. Spørs om ikke du føler deg angrepet her, og har kanskje ligget litt vel mye rundt sånn innerst inne … sånn som ingen vet om vet du 🤭

Anonymkode: 30c99...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trolltunge skrev (8 timer siden):

Mot menn? Hat? 

Oppgitthet over NOEN menn- et absolutt mindretall menn heldigvis- som bare furter, klager, skylder alt vanskelig i livet på andre (helst kvinner) og er ufine er vel riktigere. 

Det er et godt poeng. Hvis man ser på den tråden om hvor mange prosent menn som er "gode nok", og de fleste svarer at det ikke handler om det, men at man kanskje kan falle for ca 1%. Men hvis man hadde snudd på det og spurt hvor mange menn i det virkelige liv som oppfører seg som kg-incels, så ville jeg ikke en gang svart 1%. Jeg har faktisk aldri møtt en mann i det virkelige liv som oppfører seg sånn eller viser sånne holdninger. Det kan selvsagt være at de er flinkere til å oppføre seg i virkeligheten enn når de taster, men mitt inntrykk er at det finnes svært få sånne menn der ute. De fleste oppfører seg faktisk ganske normalt. 

Anonymkode: ad5a9...5f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Veldig så du går i forsvar da 😆. Spørs om ikke du føler deg angrepet her, og har kanskje ligget litt vel mye rundt sånn innerst inne … sånn som ingen vet om vet du 🤭

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og hvorfor angriper du meg, med å si at jeg ligger rundt? Er det snilt? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlene87 skrev (2 minutter siden):

Ikke tar deg nær av det. De er bare smågutter som ikke får seg noe, så da slutshamer de over en lav sko....

Anonymkode: 88ec4...67c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke tar deg nær av det. De er bare smågutter som ikke får seg noe, så da slutshamer de over en lav sko....

Tusen takk 🥰 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlene87 skrev (50 minutter siden):

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Det er en av morsomhetene med menn som ikke får seg noe, at de beskylder damene for å ligge rundt eller enda verre. Det må jo være det bitreste av alt for en incel om han ikke en gang får napp hos noen som (de tror) ligger rundt. 

Anonymkode: ad5a9...5f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...