AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #101 Del Skrevet 3 timer siden askjiir skrev (2 timer siden): Brukerne her lever ennå i det forrige århundre 🤷♂️ Eller så gidder vi bare ikke fordype oss i incel-retorikken.. Jeg kan selv velge hvem jeg har lyst eller ikke lyst til å ha sex med. Ingen kan tvinge meg. Anonymkode: 4c5c4...d94 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 3 timer siden #102 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Chad er jo noe incel-gutta har funnet opp, ,for å få seg selv til å føle seg bedre Anonymkode: 4c5c4...d94 Da kan du like så gjerne si alle ord er "funnet opp" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #103 Del Skrevet 3 timer siden Mye av dette stemmer . Disse folka gjør feilen med å si det høyt framfor å bruke denne kunnskapen til sin fordel istedenfor å klage online Anonymkode: 83f3c...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 3 timer siden #104 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Eller så gidder vi bare ikke fordype oss i incel-retorikken.. Anonymkode: 4c5c4...d94 Okay boomer 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #105 Del Skrevet 3 timer siden Aldri hørt disse ordene før. ???? Anonymkode: 8f157...53f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 3 timer siden #106 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aldri hørt disse ordene før. ???? Anonymkode: 8f157...53f Sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #107 Del Skrevet 3 timer siden askjiir skrev (6 timer siden): De kjekke populære mennene som alle damene går etter. Ja, og alle heter Chad🤣🤣🤣 Anonymkode: 72957...ed8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 3 timer siden #108 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, og alle heter Chad🤣🤣🤣 Anonymkode: 72957...ed8 ...Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #109 Del Skrevet 3 timer siden askjiir skrev (Akkurat nå): Okay boomer 👍 Jeg er like gammel som deg Jeg vet hvor gammel du er fordi du har skrevet det her inne før. Jeg kommer til å gå ut av tråden nå, men jeg har veldig stor forståelse for at damer ikke orker deg, sånn som du oppfører deg Du ødelegger ditt eget liv sånn som du holder på, men det er du som må leve det og ta konsekvensene av det Anonymkode: 4c5c4...d94 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 3 timer siden #110 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er like gammel som deg Jeg vet hvor gammel du er fordi du har skrevet det her inne før. Jeg kommer til å gå ut av tråden nå, men jeg har veldig stor forståelse for at damer ikke orker deg, sånn som du oppfører deg Du ødelegger ditt eget liv sånn som du holder på, men det er du som må leve det og ta konsekvensene av det Anonymkode: 4c5c4...d94 "Boomer is a state of mind" sier ungdommene. Jeg er enig med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 3 timer siden #111 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): jeg er mann, godt over 30 nå da men aldri hørt disse ordene før? høres ut som slang ungdommen bruker Anonymkode: 8fe52...c25 Kanskje ikke akkurat disse ordene, men har hørt menn klager alt fra at vi norske damer er så privilegerte, og at de er Guds gave til kvinnen og at vi damer må bøye seg for han. Mange menn som klager på at det er ingen som vil ha dem , og da vil de ha de peneste av de peneste damene, også ser de som søppel selv. Disse mennene har jeg møtt , disse vil jeg ikke ha! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 3 timer siden #112 Del Skrevet 3 timer siden Charlene87 skrev (Akkurat nå): Kanskje ikke akkurat disse ordene, men har hørt menn klager alt fra at vi norske damer er så privilegerte, og at de er Guds gave til kvinnen og at vi damer må bøye seg for han. Mange menn som klager på at det er ingen som vil ha dem , og da vil de ha de peneste av de peneste damene, også ser de som søppel selv. Disse mennene har jeg møtt , disse vil jeg ikke ha! Ja du har sagt at du blir fysisk kvalm hvis "stygge" menn flørter med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #113 Del Skrevet 3 timer siden askjiir skrev (22 minutter siden): Da kan du like så gjerne si alle ord er "funnet opp" "Hot'n Juicy" "Sweet Banana" "Pineapple funk" Det er disse jeg kommer på i farta, og lista er like lang som flere vonde år 😉 Anonymkode: 88ec4...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 3 timer siden #114 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "Hot'n Juicy" "Sweet Banana" "Pineapple funk" Det er disse jeg kommer på i farta, og lista er like lang som flere vonde år 😉 Anonymkode: 88ec4...67c "Bil" "Hage" "Kalender" "Hest" De ordene er vel "funnet opp" de også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #115 Del Skrevet 3 timer siden askjiir skrev (16 minutter siden): "Bil" "Hage" "Kalender" "Hest" De ordene er vel "funnet opp" de også. Det er jo de aller beste 👌 Spesielt "Hest" 🐴 Anonymkode: 88ec4...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 2 timer siden #116 Del Skrevet 2 timer siden (endret) askjiir skrev (1 time siden): Ja du har sagt at du blir fysisk kvalm hvis "stygge" menn flørter med deg. Jaja , du tror alt handler om deg 😅 Endret 2 timer siden av Charlene87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #117 Del Skrevet 1 time siden askjiir skrev (1 time siden): ...Nei Jeg synes begrepet "Chad"er idiotisk. Det verste er at du, akkurat som HI påpeker, ødelegger for deg selv ved å bruke disse betegnelsene. Du plasserer automatisk deg selv i "incel"-kategorien. Anonymkode: 72957...ed8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 30 minutter siden #118 Del Skrevet 30 minutter siden Charlene87 skrev (2 timer siden): Jaja , du tror alt handler om deg 😅 Du snakker om de fæle mennene, men du har tidligere vist at du ikke akkurat er en engel heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå