AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #81 Del Skrevet 6 timer siden askjiir skrev (7 minutter siden): Forstå mer. Joda, jeg er så interessert i å forstå mer om hvorfor menn er sure fordi at de må oppføre seg som anstendige mennesker. Det er virkelig favoritten min. Nei takk.. Jeg har familie, jobb, og venner. Har bedre ting å gjøre enn å bruke tiden min til å høre på noen menn sutre over at de ikke får servert masse heite damer på døra. Anonymkode: 4c5c4...d94 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #82 Del Skrevet 6 timer siden Trolltunge skrev (13 minutter siden): Helt enig! Dessuten kjenner jeg knapt noen som har opplevd hele livet som lett hele veien. Det er helt normalt å ha opplevd ting i barndommen, ungdomstiden og i voksenlivet som har vært vondt og vanskelig, selv om man har fått familie, flotte unger, nettverk, jobb og alt. Man må takle mye i livet, og å sette seg ned og la dritt på internett og diverse utrykk for å ha det dritt være hovedfokus i livet er bare dumt og destruktivt. Det ødelegger eget liv. Ikke andres liv, selv om det kan være smålig irriterende å lese slikt gugge igjen og igjen. For oss som skjønner at man må stå på for det livet man ønsker seg er det ganske ufattelig at noen velger å ødelegge eget liv på den måten. Ble ikke valgt på ungdomsskolen er ikke engang på lista over hva som virkelig har vært tøft i livet for de fleste. Det er jo helt vanlig, også for jenter. Det er de færreste av oss som var superkule på ungdomsskolen. Jeg var det ikke. Min ene venninne var det. Akkurat det har ikke skilt livet vårt videre nevneverdig. Jepp. Jente som ikke ble valgt her. Mobbet og venneløs også. Livet går videre og man vokser opp. Anonymkode: 4c5c4...d94 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 6 timer siden #83 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har familie, flotte unger. Vi har venner, rikt nettverk. Anonymkode: 4c5c4...d94 Du har det. Snakk for deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #84 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nåja, det er nå ikke slik at flere en ti sexpartnere er normalt da vettu men du må gjerne tro det. Ikke bli så sjokkert når du finner ut at du ikke er forholdsmateriale lengre da. https://www.sv.uio.no/psi/forskning/prosjekter/seksualvaneundersokelsen/antall-partnere/ Anonymkode: 30c99...325 Forskning viser også at kvinner underrapporterer hvor mange sexpartnere de har hatt i forskningsstudier. Menn overrapporterer. Anonymkode: afff6...69e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 6 timer siden #85 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Aldri hørt noen av disse ordene heller, er det noen musliminspirerte språkgloser? Anonymkode: 26de5...20e Wikipedia: "Virtue signalling is the act of expressing opinions or stances that align with popular moral values, often through social media, with the intent of demonstrating one's good character. The term virtue signalling is frequently used pejoratively to suggest that the person is more concerned with appearing virtuous than with actually supporting the cause or belief in question" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #86 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): De som bruker ordene "chads", "beta", "hypergamy" og alt det andre mannosfæriske pisset? De sitter der og er sint på alle kvinner fordi ingen kvinner velger dem. Men de forstår ikke at 100 prosent av kvinnene snur i døra med en gang de hører ordet "chad". Er de virkelig så dumme? Anonymkode: 3e632...df6 Hvis du skal starte en slik tråd må det sies at dette kun gjelder den unge generasjonen som må finne sin partner på datingapper. Det er heller ikke så aktuelt i Norge sammenlignet med en del andre vestlige land. Først og fremst fordi Norge har en veldig stor middelklasse og derfor ikke så store statusforskjeller. Anonymkode: 4847d...0aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #87 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Forskning viser også at kvinner underrapporterer hvor mange sexpartnere de har hatt i forskningsstudier. Menn overrapporterer. Anonymkode: afff6...69e Ja hvorfor tror du det. Kan det ha noe med at kvinner kan ha sex med hvem som helst når som helst? Anonymkode: 4847d...0aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #88 Del Skrevet 5 timer siden askjiir skrev (3 timer siden): Skal man bare glemme fortiden? Litt vanskelig å ignorere hva som skjedde. Det er forståelig at chad teorien er såpass utbredt som den er. Ikke glemme. Bearbeide. Forsone seg. Tilgi. Det er viktig. Gi slipp på det som har gjort vondt og voldt smerte. Gjør man ikke det så får man det veldig vanskelig med seg selv. Ofte kan det være slik. Det er min erfaring. Anonymkode: 88ec4...67c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #89 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvem er Chad? Anonymkode: 2ed5c...1a7 Chad og Tyron er fellesbetegnelsen for de unge gutta på toppen med kropp, ansikt og penger. De eksisterer så absolutt i USA, de er kyniske som F og ligger med nye damer hver eneste dag. Jentene løper etter dem, alle som en. Anonymkode: 4847d...0aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #90 Del Skrevet 5 timer siden askjiir skrev (21 minutter siden): Wikipedia: "Virtue signalling is the act of expressing opinions or stances that align with popular moral values, often through social media, with the intent of demonstrating one's good character. The term virtue signalling is frequently used pejoratively to suggest that the person is more concerned with appearing virtuous than with actually supporting the cause or belief in question" And your point and meaning to all of this is?... A persons true heart can never be questioned. It follows the soul of belief. To believe is to seek the truth within yourself. Only your heart can tell you the answer to that. Good luck. Anonymkode: 88ec4...67c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #91 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): De som bruker ordene "chads", "beta", "hypergamy" og alt det andre mannosfæriske pisset? De sitter der og er sint på alle kvinner fordi ingen kvinner velger dem. Men de forstår ikke at 100 prosent av kvinnene snur i døra med en gang de hører ordet "chad". Er de virkelig så dumme? Anonymkode: 3e632...df6 Jeg trenger litt mer forklaring her 😂har aldri hørt disse uttrykkene før. Hva er betydningen og i hvilken kontekst brukes disse ordene?? Hilsen kvinne 38 år 🙈 Anonymkode: 18697...8cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 5 timer siden #92 Del Skrevet 5 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg trenger litt mer forklaring her 😂har aldri hørt disse uttrykkene før. Hva er betydningen og i hvilken kontekst brukes disse ordene?? Hilsen kvinne 38 år 🙈 Anonymkode: 18697...8cd Brukerne her lever ennå i det forrige århundre 🤷♂️ Endret 5 timer siden av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 5 timer siden #93 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Trolltunge skrev (2 timer siden): Bedre å henge etter angående slike utrykk enn å henge så fullstendig fast i livet at man blir som deg. Norsk oversettelse: Dydssignalering er å uttrykke meninger eller holdninger som er i tråd med populære moralske verdier, med den hensikt å demonstrere ens egne gode karakter. Begrepet dydssignalering brukes ofte pejorativt for å antyde at personen er mer opptatt av å fremstå som dydig enn å faktisk støtte den aktuelle saken eller virkelig mene det han/hun sier. Endret 5 timer siden av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 5 timer siden #94 Del Skrevet 5 timer siden askjiir skrev (15 minutter siden): Norsk oversettelse: Dydssignalering er å uttrykke meninger eller holdninger som er i tråd med populære moralske verdier, med den hensikt å demonstrere ens egne gode karakter. Begrepet dydssignalering brukes ofte pejorativt for å antyde at personen er mer opptatt av å fremstå som dydig enn å faktisk støtte den aktuelle saken eller virkelig mene det han/hun sier. Om det skulle være myntet på meg er det fryktelig feil. Jeg er ikke dydig (og har ingen ønsker om å være det), og jeg sier nøyaktig det jeg mener, om det enn ikke er særlig populært. Min karakter er både god og dårlig, alt ettersom. Det er greit for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #95 Del Skrevet 5 timer siden Katten.2.0 skrev (2 timer siden): Handler mest om at jeg fullstendig zoner ut når folk begynner med incel-retorikk. Chad og Tyrone er så langt unna incel du kan komme. Incel eller simp gutta er de som sitter hjemme og putter penger på only fools jentene. Anonymkode: 4847d...0aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #96 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nåja, det er nå ikke slik at flere en ti sexpartnere er normalt da vettu men du må gjerne tro det. Ikke bli så sjokkert når du finner ut at du ikke er forholdsmateriale lengre da. https://www.sv.uio.no/psi/forskning/prosjekter/seksualvaneundersokelsen/antall-partnere/ Anonymkode: 30c99...325 Selvfølgelig er det normalt, det er så vidt over snittet. Men jeg med mine 4 ganger så mange, sliter fortsatt ikke med å være «forholdsmateriale» Kan du si det samme? Anonymkode: be202...5f4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 3 timer siden #97 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Altså, ingen av dere var akkurat etter meg eller liknende jenter på skolen. Jeg klarte det kuntstykket å gå ukysset gjennom hele skolen. Fordi guttene ville ha de populære, pene jentene. Det er altså slik for alle. Anonymkode: 3e632...df6 Setter pris på kommentarer som gjør det lettere å relatere til damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #98 Del Skrevet 3 timer siden askjiir skrev (2 timer siden): Du har det. Snakk for deg selv Og vet du hvorfor du ikke har det? Fordi du sitter og sutrer over at du ikke vasset i damer da du gikk på ungdomsskolen, som da hendte for over 20 år siden. Det er patetisk. Anonymkode: 4c5c4...d94 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #99 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Chad og Tyrone er så langt unna incel du kan komme. Incel eller simp gutta er de som sitter hjemme og putter penger på only fools jentene. Anonymkode: 4847d...0aa Chad er jo noe incel-gutta har funnet opp, ,for å få seg selv til å føle seg bedre Anonymkode: 4c5c4...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 3 timer siden #100 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og vet du hvorfor du ikke har det? Fordi du sitter og sutrer over at du ikke vasset i damer da du gikk på ungdomsskolen, som da hendte for over 20 år siden. Det er patetisk. Anonymkode: 4c5c4...d94 Patetisk er en dårlig beskrivelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå