Gå til innhold

Forstår ikke disse single mennene at de graver sin egen grav?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

jeg er mann, godt over 30 nå da men aldri hørt disse ordene før? 

Anonymkode: 8fe52...c25

Da er du ikke mye på sosiale medier.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De som bruker ordene "chads", "beta", "hypergamy" og alt det andre mannosfæriske pisset? De sitter der og er sint på alle kvinner fordi ingen kvinner velger dem. Men de forstår ikke at 100 prosent av kvinnene snur i døra med en gang de hører ordet "chad". Er de virkelig så dumme?

Anonymkode: 3e632...df6

For å si det rett ut; Ja, menn er dumme! De som styrer verden. Så hvor jævlig bra det går 😒

Anonymkode: b1b11...660

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Og der har vi enda en, ja.

Du kan gaslighte og koste det under teppet, men opplevelsene til millioner av unge menn blir ikke mindre reelle fordet. Klart det er mange flere nyanser, men som jeg sier, det er ingen røyk uten ild.

Endret av askjiir
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (1 minutt siden):

Du kan gaslighte og koste det under teppet, men opplevelsene til millioner av unge menn blir ikke mindre reelle fordet. Klart det er mange flere nyanser, men som jeg sier, det er ingen røyk uten ild.

Du er ikke ung.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså, et fantasifoster.

Jo det er kjekke populære menn på skolen som alle damene går etter. Det er pene og populære damer også. Det er ofte et Ken og Barbie opplegg der. 

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du er ikke ung.

Nei, men jeg vet hva unge driver med og hva de snakker om. 

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nåja, det er nå ikke slik at flere en ti sexpartnere er normalt da vettu ;)  men du må gjerne tro det. Ikke bli så sjokkert når du finner ut at du ikke er forholdsmateriale lengre da. 

https://www.sv.uio.no/psi/forskning/prosjekter/seksualvaneundersokelsen/antall-partnere/

Anonymkode: 30c99...325

Og du må ikke bli sjokkert over at ingen damer vil ha deg når du har snåle holdninger. Sånn er det jo bare. 

Anonymkode: af574...c8b

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De som bruker ordene "chads", "beta", "hypergamy" og alt det andre mannosfæriske pisset? De sitter der og er sint på alle kvinner fordi ingen kvinner velger dem. Men de forstår ikke at 100 prosent av kvinnene snur i døra med en gang de hører ordet "chad". Er de virkelig så dumme?

Jeg er en godt voksen mann, barnefar og i en langvarig relasjon. Jeg søker ingenting.

Hver gang jeg leser en kvinne si «mannosfære» så slår det meg at det etterpå kommer dumt pisspreik. Er dere virkelig så dumme eller har dere ramlet inn i et ekkokammer?

Anonymkode: 64976...ac5

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (2 minutter siden):

Jo det er kjekke populære menn på skolen som alle damene går etter. Det er pene og populære kvinner også. Det er ofte et Ken og Barbie opplegg der. 

De fleste av oss slutter på skolen, og svært mange av oss ler videre i livet av hvor tåpelige man var i den alderen. Den alderen bør virkelig ikke være mal for hvordan ting er i rl. Maksimalt mal for hvordan ting er på skolen. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er en godt voksen mann, barnefar og i en langvarig relasjon. Jeg søker ingenting.

Hver gang jeg leser en kvinne si «mannosfære» så slår det meg at det etterpå kommer dumt pisspreik. Er dere virkelig så dumme eller har dere ramlet inn i et ekkokammer?

Anonymkode: 64976...ac5

Det er lett for kvinner langt på venstresiden, som faktisk blir avvist av menn, å sitte på nett og starte tråder der de lager fiendebilder av menn. De kunne jobbet med seg selv eller innsett at toget er kjørt siden de er "ran through" og ingenting kan gjøres med det. Alle kvinner jeg har snakket med som har vært innom her, mener holdningene er ganske ekstreme. Å kjefte på andre anonymt er heller ingen kunst. 

Anonymkode: e463b...135

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg til alle de usikre taperne som ikke tåler at dama har hatt sex med flere enn 10 stk. Også er de sjokkert over at ingen vil ha de 

Anonymkode: be202...5f4

Tror det er få som setter grensen så lavt som 10. Om 20-30 blir for mange, så er det mer forståelig. 10 er egentlig ganske få, hvis man har passert 30 år og ikke har vært i forhold i årevis mtp at det er mulig å ligge med et par ålreite menn i måneden, om man ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (37 minutter siden):

De fleste av oss slutter på skolen, og svært mange av oss ler videre i livet av hvor tåpelige man var i den alderen. Den alderen bør virkelig ikke være mal for hvordan ting er i rl. Maksimalt mal for hvordan ting er på skolen. 

Hva tror du mennene skal tro. "Nåå er de plutselig ikke interessert i chads lenger.." Hva blir den naturlige antagelsen? Damene hadde sex med chadsene, fant ut at de var drittsekker og nå er de klar til å "settle down" med mennene de ikke brydde seg om tidligere. Dette er en unyansert, generalisert og stereotypisk måte å se det på, men fra mennene sitt perspektiv kan det være forståelig at de tenker sånn, det er ingen røyk uten ild heller.

Endret av askjiir
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (7 minutter siden):

Hva tror du mennene skal tro. "Nåå er de plutselig ikke interessert i chads lenger.." Hva blir den naturlige antagelsen? Damene hadde sex med chadsene, fant ut at de var drittsekker og nå er de klar til å "settle down" med mennene de ikke brydde seg om tidligere. Dette er en unyansert, generalisert og stereotypisk antagelse, men fra mennene sitt perspektiv kan det være forståelig at de tenker sånn, det er heller ingen røyk uten ild.

Jeg forventer faktisk at gutter og menn også vokser til og modnes, og ikke henger fast på ungdomsskoletrinnet. 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolltunge skrev (Akkurat nå):

Jeg forventer faktisk at gutter og menn også vokser til og modnes, og ikke henger fast på ungdomsskoletrinnet. 

Skal man bare glemme fortiden? Litt vanskelig å ignorere hva som skjedde. Det er forståelig at chad teorien er såpass utbredt som den er.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
norw skrev (4 minutter siden):

Tror det er få som setter grensen så lavt som 10. Om 20-30 blir for mange, så er det mer forståelig. 10 er egentlig ganske få, hvis man har passert 30 år og ikke har vært i forhold i årevis mtp at det er mulig å ligge med et par ålreite menn i måneden, om man ønsker det.

En populær mann stiller både spørsmål ved at hun ikke har vært i forhold på årevis OG at hun valgte å fylle tiden sin med et par ålreite menn i måneden. Så 2 menn pr. måned, i årevis (?) x 4 år.  2 x12x4 = 96 menn. 

Greit at hun ønsker det, men jeg nevner en populær mann fordi han har valgmuligheter. Menn velger bort damer som har ligget med 100 menn. Tro meg, også de som knapt har muligheter. 

Anonymkode: e463b...135

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (22 minutter siden):

Skal man bare glemme fortiden? Litt vanskelig å ignorere hva som skjedde. Det er forståelig at chad teorien er såpass utbredt som den er.

Nei det er det ikke, og ja vi må alle klare å legge bak oss dumme ting. Ellers står vi fast i det. 

Har vært utrolig kjekt å møte igjen nerdene og de nesten usynlige gutta på skolen. Se hvilke flotte, selvsikre og bra menn de utviklet seg til. Oppleve at de hadde reist seg i seg selv. Kikket ikke lenger i bakken og rødmet om man snakker med dem, men deltok i samtalen som om de aldri hadde gjort annet. Kone og barn har de også fått.

I min klasse gikk det dessverre galt med tre personer. Sportsidioten som ikke lykkes med sine mål og begynte å drikke. Han tøffe fra en veldig røff familie, som lik storesøster rotet seg bort i narkotika. Så en av jentene. Hun som var utrolig skoleflink og smart, men allerede på ungdomsskolen knakk sammen om hun ikke fikk toppkarakter på noe. Hun har liksom bare forsvunnet, og ingen vet noe som helst om henne, annet enn at hun på vgs ble enda mer besatt på karakterer, og så bare "forsvant ".

De to gutta det gikk galt med gikk det ikke galt med fordi jenter ikke likte dem. Nerdene og de usikre har modnet og klart seg veldig godt. Hvilket naturligvis innebærer at de har lagt bak seg at jentene ikke løp etter dem på ungdomsskolen. 

De fleste kvinner har også erfaringer vi har måtte legge bak oss for å komme videre i livet. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
norw skrev (42 minutter siden):

https://www.sv.uio.no/psi/forskning/prosjekter/seksualvaneundersokelsen/antall-partnere/

Anonymkode: 30c99...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (1 minutt siden):

Har vært utrolig kjekt å møte igjen nerdene og de nesten usynlige gutta på skolen. Se hvilke flotte, selvsikre og bra menn de utviklet seg til.

Ja særlig 🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (1 time siden):

Da er du ikke mye på sosiale medier.

Det har du faktisk helt rett i :)

Anonymkode: 8fe52...c25

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (Akkurat nå):

Ja særlig 🙄

Ja helt ærlig.  Til og med ham som ble ertet litt fordi han var (og er) mye mindre enn de fleste har klart seg supert. Har en sjefsstilling i en møbelkjede, er gift og har to gutter, og er bare et stort vennlig smil når jeg treffer på ham. Han henger så absolutt ikke fast i hvordan livet på ungdomsskolen var. Han ble til og med helt skalla tidligere enn de fleste, uten at det har stoppet ham i livet. Utrolig koselig å treffe ham og snakke med ham. Han stråler. Har det veldig tydelig godt i livet. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...