AnonymBruker Skrevet 3. mars #221 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Årsaken - i alle fall èn av årsakene - til at du får så få likes/lite medhold, er jo at det eneste du gjør, er å fastholde dine incel-liknende standpunkter og er fullstendig uimottakelig for innspill som ikke stemmer med din virkelighetsoppfatning. Anonymkode: 72957...ed8 Diskusjon er ikke demokrati eller kollektivisme. Brukeren behøver ikke å kompromisse med flertallet for å gi mening (å kompromisse for å få likes fra mange synes temmelig ryggradsløst). Men han må argumentere godt for sin sak - spesielt når mange er uenige i utgangspunktet. Anonymkode: 64976...ac5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 3. mars #222 Del Skrevet 3. mars askjiir skrev (19 timer siden): Det er et diskusjonsforum der majoriteten er kvinner, selvfølgelig vil ikke kommentarene mine være populære. Bare se hvor få likes mine kommentarer får sammenlignet med andre, ikke at jeg forventer å få mange likes her, poenget er at derfor blir det: det motsatte av dydsposering. Du får tomler av de du vil ha tomler av, vil jeg tro. Dessuten: hvis du først skal anklage noen for dydsposering, bør du også begrunne hvorfor meningen til personen som ytrer den ikke er genuin. Hvis noen faktisk MENER noe som er "medhårs" med majoriteten, er det ikke dydsposering - det får du bare hvis du sier noe annet enn det man faktisk mener. Jeg mener 100% av det jeg skriver, for eksempel. Ellers hadde jeg ikke giddet å sitte i alle disse trådene og opponere mot anti-kvinnelige holdninger. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #223 Del Skrevet 3. mars knooters skrev (1 time siden): Jeg mener 100% av det jeg skriver, for eksempel. Ellers hadde jeg ikke giddet å sitte i alle disse trådene og opponere mot anti-kvinnelige holdninger. På samme måte så argumenterer jeg mot det jeg tenker på som feminister og wokeres misforståtte godhet og føleri løsrevet fra virkelighet og vitenskap, enten de er menn eller kvinner. Anonymkode: 64976...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 3. mars #224 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): På samme måte så argumenterer jeg mot det jeg tenker på som feminister og wokeres misforståtte godhet og føleri løsrevet fra virkelighet og vitenskap, enten de er menn eller kvinner. Anonymkode: 64976...ac5 Det er sånn sett fint for oss som ikke har noen misforstått godhet eller snakker løsrevet fra vitenskap og virkelighet, også når vi er både "woke" og feminister. Kritikken din gjelder ikke oss (i praksis gjelder den ingen) 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #225 Del Skrevet 3. mars Maleficenta skrev (8 timer siden): Det er tydeligvis en superheldig fyr som får masse ligg. 😂 Han trodde jeg het Jon, etter å ha lest litt for mye her inne 😄 Anonymkode: ad5a9...5f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #226 Del Skrevet 3. mars knooters skrev (1 time siden): Det er sånn sett fint for oss som ikke har noen misforstått godhet eller snakker løsrevet fra vitenskap og virkelighet, også når vi er både "woke" og feminister. Kritikken din gjelder ikke oss (i praksis gjelder den ingen) Jeg tenker at det er mer forkvaklet feminisme og går her enn anti-kvinnelige holdninger så jeg tar den vurderingen din med knusende ro. Men flott at du er så stolt av deg selv da. Anonymkode: 64976...ac5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #227 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker at det er mer forkvaklet feminisme og går her enn anti-kvinnelige holdninger så jeg tar den vurderingen din med knusende ro. Men flott at du er så stolt av deg selv da. Anonymkode: 64976...ac5 Kvinner foretrekker selvfølgelig menn som klarer å være solidariske med kvinner fremfor anti-feministiske blodsugere som tror alt de ikke liker er ideologi og som skryter av å være rasjonelle og vitenskapelig orientert, noe de aldri er. Anti-woke er selvforherligende hykleri, med analyse av andre de burde vende mot seg selv. Ingen kvinner orker å date en sånn type. Anonymkode: 2f7ff...fd9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #228 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner foretrekker selvfølgelig menn som klarer å være solidariske med kvinner fremfor anti-feministiske blodsugere som tror alt de ikke liker er ideologi og som skryter av å være rasjonelle og vitenskapelig orientert, noe de aldri er. Anti-woke er selvforherligende hykleri, med analyse av andre de burde vende mot seg selv. Ingen kvinner orker å date en sånn type. Anonymkode: 2f7ff...fd9 Jeg kan berolige deg med at det finnes kvinner som ikke har kjøpt det uintelligente, menneskefiendlige rælet som du forurenser sinnet ditt med. En av dem har skjenket meg mine barn. Jeg ønsker deg lykke til i din søken etter lykke. Anonymkode: 64976...ac5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 5. mars #229 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (På 3.3.2025 den 22.11): Jeg kan berolige deg med at det finnes kvinner som ikke har kjøpt det uintelligente, menneskefiendlige rælet som du forurenser sinnet ditt med. En av dem har skjenket meg mine barn. Jeg ønsker deg lykke til i din søken etter lykke. Anonymkode: 64976...ac5 In your dreams! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #230 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (På 3.3.2025 den 22.11): Jeg kan berolige deg med at det finnes kvinner som ikke har kjøpt det uintelligente, menneskefiendlige rælet som du forurenser sinnet ditt med. En av dem har skjenket meg mine barn. Jeg ønsker deg lykke til i din søken etter lykke. Anonymkode: 64976...ac5 Lolblah. Sinnet mitt er både glad og temperamentsfullt. Skal du gå ut med drit selv så får du forvente å få drit, selv fra livlige folk. Du er en hermer. Det som kommer ut av munnen din er kopiert anti-woke. Slutt å abonner på formelvokabular og lag ditt eget. Du kan ikke bare kjøpe meninger. Anonymkode: 2f7ff...fd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #231 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Lolblah. Sinnet mitt er både glad og temperamentsfullt. Skal du gå ut med drit selv så får du forvente å få drit, selv fra livlige folk. Du er en hermer. Det som kommer ut av munnen din er kopiert anti-woke. Slutt å abonner på formelvokabular og lag ditt eget. Du kan ikke bare kjøpe meninger. Anonymkode: 2f7ff...fd9 Jo mer jeg leser av deg jo mer går det opp for meg at ideologien din er moralsk korrupt. Å være feminist betyr ikke at man er belest, har ordet i sin makt eller er i stand til å føre en voksen diskusjon. Noen er bare små hatefulle nettkrigere som på samme patetiske måte som incels tror at det å komme med surt oppgulp fra egen tue skal «vinne internett». Anonymkode: 64976...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #232 Del Skrevet 6. mars knooters skrev (9 timer siden): In your dreams! In my dreams at noen kvinner er uenige med posteren? In my dreams at mine barns mor er en kvinne? Eller in my dreams at jeg ønsker posteren lykke til i livet? Det er litt uklart for meg om du husket å lese posten min før du genererte et svar. Anonymkode: 64976...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå