Gå til innhold

Forstår ikke disse single mennene at de graver sin egen grav?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mange av kommentarene jeg har lest her inne, bygger på at kvinner ikke vil oppgi antallet sitt, så da er dette et paradoks. 

Anonymkode: 88ec4...67c

Jeg har ikke oppgitt antall siden min nr 3 ikke taklet å få konkretisert et antall, og da begynte å se for seg to pikker og hva de gjorde med meg. At de hadde "vært der". Skjønte da at konkret antall ikke var lurt å oppgi, og dessuten at man bør sky menn som er opptatt av slikt. Så jeg droppet fort menn som begynte å spørre, selv om jeg aldri oppnådde særlig høyt tall, siden jeg var pysete angående slikt. 

Jeg er ikke sjalu av meg og har ikke problemer med at mannen min var med mange. At han er trofast er hva som teller. Jeg har det ikke i meg å tilgi utroskap. Hadde ikke engang forsøkt. Det vet han, og respekterer. Han er glad i meg, så...

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har levd i 40 år, og aldri i hele mitt liv har jeg hørt noen kompiser bruke disse ordene, så hvor vanlig er det egentlig å gå rundt å kalle folk for chad? Møter en kvinne voldsomt mange av de TS beskriver, så bør en kanskje se seg litt i speilet 

Anonymkode: b95f5...34d

Det er et uttrykk unge folk bruker mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåsippa skrev (21 timer siden):

Jeg og samboer diskuterte denne tråden i går. Hans kommentar: "Jeg skjønner ikke tankegangen med at de som ikke får pult ser ut til å mene at samfunnet skylder dem noe!"

Det er bare å ta seg en tur på IKEA en lørdag; det er ikke mange par som ser ut som filmstjerner. Noen ser til og med litt sjuskete ut, men de har nå funnet sin make.

Det hele koker ned til holdningen hos den enkelte. INGEN vil ha en bitterfitte som snakker ned det motsatte kjønn! Å være bitter er som å spise gift og håpe at noen andre dauer av det. 

Jada, de har funnet sin make, på en eller annen måte. Møbler skal de transportere også og kler seg sikkert deretter.

Nå er det slik at ikke alle menn har like stort damedrag, noen har faktisk ikke noe. Dette kan vare over år og noen søker å finne ut årsaker til dette. I denne beskrivelsen inngår bruk av de ordene som er nevnt i tråden. 

De ser vel også på ting som innvandring, kjønnsfordeling på studier og karakterer og mulige årsaker til dette. 

Så kan en da si at jeg har ikke sjans på damer her er årsakene skal jeg bli bitter å gi opp eller bare gi opp.

Så kan en da velge å satse på å få til et liv som den beste versonen av seg selv økonomisk, kulturelt, helsemessig og sosialt.  Ikke for å få dame, men et best mulig liv. Eller velge å skli gjennom og si at det er ikke så farlig, det blir ikke noe på meg likevel.

Noen velger det første andre det siste.

Og noen burde kanskje satt seg i en sofa på IKEA med ridepisken klar....

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Her er det mange ting som man kan snakke om, men la oss da begynne på først er at mange menn opplever avvisninger av kvinner som de vil ha. De skal gjerne være yngre, pene, ha god utdanning og ikke ha barn. De på samme alder, litt mer pene, som har barn er ikke gode nok. Det er helt greit å ha krav til hva du vil ha, men å begynne og lage sånn incel-retorikk med ditten og datten fordi at hun pene dame som er 20 år yngre ikke vil ligge med deg. For som han ene her, som blant annet har latterliggjort kvinner som har blitt voldtatt, så er det kun tilfeldigvis sex som gjelder og ikke forhold. Dagens menn skal ikke binde seg, men de skal ligge rundt, med flest mulig. Så da blir det vel avvisning på avvisning på avvisning da fordi at du ikke får hore rundt som mann som han ene populære fyren på ungdomsskolen? Vi hadde to populære på vår skole. Møtte begge to igjen for to år siden, etter ikke å ha sett dem på 20 år. Han ene hadde tatt utdannelse, i et langvarig forhold, fått barn og hadde det fint. Han andre satt i en liten kjellerleilighet, var singel og var RASENDE over vanskelig damer var. Han forventet at de skulle slå salto i hans nærvær, for han hadde jo vært populær. Han savnet glanstiden. Han hadde ikke fått seg utdannelse, ikke fått seg jobb. Han ville møtte meg igjen, og forventet at skulle være utro fordi - igjen - han var jo populær for 20 år siden. 

For det andre så er jeg så lei av den evige kaklingen fra menn om at det er bare menn som det er sånn på, stakkars menn, stakkars menn, bare stakkars menn. Det er mange som opplever datingmarkedet som vanskelig og vondt. Er du litt mindre attraktiv kvinne så blir du lett oversett av alle menn. Men da er det gjerne "ja, men hun er for kravstor, må senke kravene, må senke forventningene." mens med menn er det "ja, han må få ha krav, må finne seg noen han liker, det er kvinners skyld". 

Sånne tråder som dette får meg bare til å himle av menn, og heldigvis så er sønnen min såpass ordentlig og oppegående at jeg trenger ikke bekymre meg. 

Anonymkode: 4c5c4...d94

Har sønnen damedrag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Interessant. Da er det vel en grense for alt slik jeg tolker det. Lurer på hva den grensa for kvinner egentlig er? 

Som jeg skrev. Jeg hadde ikke brydd meg så lenge han var trofast. 

Hadde du brydd deg og han hadde kjøpt en prostituert (si at han gjorde det mens det var lovlig, beskyttet seg og har testet seg)?

Anonymkode: 64976...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ikke bare det. I det hele tatt, menn du merker har kjønn som et interesseområde og som er opptatt av at menn og kvinner er så ulike, ha det bra. Man vet allerede alt av hva som skal komme ut av kjeften deres. Takke meg til en vanlig dude som ikke er rikssynser med en sunn hobby og som ikke har kulturkrig på hjernen.

Anonymkode: 2f7ff...fd9

Burde vi menn unngå kvinner som starter eller svarer i disse trådene synes du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.2.2025 den 11.32):

De som bruker ordene "chads", "beta", "hypergamy" og alt det andre mannosfæriske pisset? De sitter der og er sint på alle kvinner fordi ingen kvinner velger dem. Men de forstår ikke at 100 prosent av kvinnene snur i døra med en gang de hører ordet "chad". Er de virkelig så dumme?

Anonymkode: 3e632...df6

Hva betyr dette ? Snakk norsk !

Anonymkode: 9f1e0...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hadde du brydd deg og han hadde kjøpt en prostituert (si at han gjorde det mens det var lovlig, beskyttet seg og har testet seg)?

Prostitusjon er menneskehandel så det er et annet tema. Hadde ikke likt det nei, men alle gjør vi ting vi ikke er stolte av tenker jeg. Jeg bryr meg om den han er idag, og de holdningene han har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Prostitusjon er menneskehandel så det er et annet tema.

Dette er feil. Dvs prostitusjon _kan_ være menneskehandel, men det kan all produksjon og tjenester være. Prostitusjon kan også være to mennesker som frivillig bytter sex mot penger.

Grunnen til at jeg spør er for å etablere om mannens sexhistorie betyr noe for deg.

Sitat

Hadde ikke likt det nei, men alle gjør vi ting vi ikke er stolte av tenker jeg. Jeg bryr meg om den han er idag, og de holdningene han har.

Konsekvent av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette er feil. Dvs prostitusjon _kan_ være menneskehandel, men det kan all produksjon og tjenester være. Prostitusjon kan også være to mennesker som frivillig bytter sex mot penger.

Grunnen til at jeg spør er for å etablere om mannens sexhistorie betyr noe for deg.

Konsekvent av deg.

Det er viktig for meg at han har et reflektert og avklart forhold til sin egen seksualitet. Det er det aller viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Så lenge trådens _tema_ er mennesker som bruker Engelsk internett-lingo så virker det litt malplassert å kritisere TS for å bruke Engelsk internett-lingo.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.3.2025 den 9.49):

Veldig så du går i forsvar da 😆. Spørs om ikke du føler deg angrepet her, og har kanskje ligget litt vel mye rundt sånn innerst inne … sånn som ingen vet om vet du 🤭

Anonymkode: 30c99...325

Man må være særs bitter når det verste man kan tenke seg er en 'løs" kvinne som pokker ikke vil ligge med en selv 🙄😂

Anonymkode: 24e0a...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (På 28.2.2025 den 17.40):

Wikipedia: "Virtue signalling is the act of expressing opinions or stances that align with popular moral values, often through social media, with the intent of demonstrating one's good character. The term virtue signalling is frequently used pejoratively to suggest that the person is more concerned with appearing virtuous than with actually supporting the cause or belief in question"

Det ironiske er jo at i de sfærer du vanker, er det faktisk du selv som ender opp som en virtue signaller - fordi dine meninger er populære hos dem du ønsker å være en del av.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

knooters skrev (5 minutter siden):

Det ironiske er jo at i de sfærer du vanker, er det faktisk du selv som ender opp som en virtue signaller - fordi dine meninger er populære hos dem du ønsker å være en del av.

Det er ikke det dydsposering betyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sorry bestemor, men dette er alminnelig lingo blant unge menn I dag. Du får heller oppdatere deg selv litt.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Her er det mange ting som man kan snakke om, men la oss da begynne på først er at mange menn opplever avvisninger av kvinner som de vil ha. De skal gjerne være yngre, pene, ha god utdanning og ikke ha barn. De på samme alder, litt mer pene, som har barn er ikke gode nok. Det er helt greit å ha krav til hva du vil ha, men å begynne og lage sånn incel-retorikk med ditten og datten fordi at hun pene dame som er 20 år yngre ikke vil ligge med deg. For som han ene her, som blant annet har latterliggjort kvinner som har blitt voldtatt, så er det kun tilfeldigvis sex som gjelder og ikke forhold. Dagens menn skal ikke binde seg, men de skal ligge rundt, med flest mulig. Så da blir det vel avvisning på avvisning på avvisning da fordi at du ikke får hore rundt som mann som han ene populære fyren på ungdomsskolen? Vi hadde to populære på vår skole. Møtte begge to igjen for to år siden, etter ikke å ha sett dem på 20 år. Han ene hadde tatt utdannelse, i et langvarig forhold, fått barn og hadde det fint. Han andre satt i en liten kjellerleilighet, var singel og var RASENDE over vanskelig damer var. Han forventet at de skulle slå salto i hans nærvær, for han hadde jo vært populær. Han savnet glanstiden. Han hadde ikke fått seg utdannelse, ikke fått seg jobb. Han ville møtte meg igjen, og forventet at skulle være utro fordi - igjen - han var jo populær for 20 år siden. 

For det andre så er jeg så lei av den evige kaklingen fra menn om at det er bare menn som det er sånn på, stakkars menn, stakkars menn, bare stakkars menn. Det er mange som opplever datingmarkedet som vanskelig og vondt. Er du litt mindre attraktiv kvinne så blir du lett oversett av alle menn. Men da er det gjerne "ja, men hun er for kravstor, må senke kravene, må senke forventningene." mens med menn er det "ja, han må få ha krav, må finne seg noen han liker, det er kvinners skyld". 

Sånne tråder som dette får meg bare til å himle av menn, og heldigvis så er sønnen min såpass ordentlig og oppegående at jeg trenger ikke bekymre meg. 

Anonymkode: 4c5c4...d94

Du viser et vesentlig poeng her, og det er at mennene som sikter høyt og blir avvist ikke har noen selvbevissthet om at de faktisk leter etter nåla i høystakken og må tåle en del avvisninger på veien. Men, de avviser i praksis damer uten å vite om det selv - damene som ikke er "pene nok" eksisterer ikke som kvinner i deres verden.

Forøvrig har du versjon 2.0 av dette fenomenet, hvor en del  mannlige "forskere" og liknende ikke bare skal synse om menn, men i tillegg skal fortelle kvinnene at de sliter og hva de gjør feil, som en slags bakvei inn mot å unngå singelproblematikken enkelte menn står i. Men å fortelle mennene som velges bort hvordan de kan løse sine problemer selv og anerkjenne at de har fucket opp, det vil de ikke. Det er skummelt, fordi det er enklere å drive med "virtue signalling" overfor sine bros og fortelle dem at de ikke har gjort noe galt og at deres problemer skyldes feminisme/kvinner/samfunnet/<insert any excuse>.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Mange av kommentarene jeg har lest her inne, bygger på at kvinner ikke vil oppgi antallet sitt, så da er dette et paradoks. 

Ikke veldig. Det at man svarer "nei" her, betyr ikke at man bryr seg så mye at man ville undersøkt partnerens liggehistorikk. Jeg ville ikke ønsket å date en kvinne som var øksemorder, men jeg ville heller ikke brukt en eneste kalori på å undersøke om en tenkt date var drapsdømt, heller. At the end of the day - who cares?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (15 minutter siden):

Det er ikke det dydsposering betyr. 

It is. Det handler om å snakke medhårs med noen, muligens uten at man mener det selv. Men, vi har vel ingen grunn til å anta at f.eks. Trolltunge ikke mener innholdet i sine innlegg - som du har kalt dydsposering?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knooters skrev (11 minutter siden):

It is. Det handler om å snakke medhårs med noen, muligens uten at man mener det selv. Men, vi har vel ingen grunn til å anta at f.eks. Trolltunge ikke mener innholdet i sine innlegg - som du har kalt dydsposering?

Å si de tingene jeg gjør på kvinneguiden av alle steder er det motsatte av dydsposering. Her handler det ikke om å si de populære og "korrekte" tingene for å bli likt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.2.2025 den 11.32):

De som bruker ordene "chads", "beta", "hypergamy" og alt det andre mannosfæriske pisset? De sitter der og er sint på alle kvinner fordi ingen kvinner velger dem. Men de forstår ikke at 100 prosent av kvinnene snur i døra med en gang de hører ordet "chad". Er de virkelig så dumme?

Anonymkode: 3e632...df6

Hva betyr alt dette?

- Singel Mann

Anonymkode: 0e398...478

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...