Charlene87 Skrevet 10 timer siden #141 Del Skrevet 10 timer siden askjiir skrev (6 timer siden): Så hvorfor himler du ikke med øynene når hun gjør det? 👇 Hadde du likt hvis en dame som kunne vært bestemoren din som prøvde seg på deg? Og i tillegg er sextrakkasserende i tillegg? For det er mange menn ! Så ja, man blir faktisk dårlig av det. ! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåsippa Skrevet 10 timer siden #142 Del Skrevet 10 timer siden Jeg og samboer diskuterte denne tråden i går. Hans kommentar: "Jeg skjønner ikke tankegangen med at de som ikke får pult ser ut til å mene at samfunnet skylder dem noe!" Det er bare å ta seg en tur på IKEA en lørdag; det er ikke mange par som ser ut som filmstjerner. Noen ser til og med litt sjuskete ut, men de har nå funnet sin make. Det hele koker ned til holdningen hos den enkelte. INGEN vil ha en bitterfitte som snakker ned det motsatte kjønn! Å være bitter er som å spise gift og håpe at noen andre dauer av det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #143 Del Skrevet 9 timer siden Charlene87 skrev (1 time siden): Fint at du innrømmer at du ikke er så flott du heller. Skjønner at alle damer blir kvalm av deg! Veldig så du går i forsvar da 😆. Spørs om ikke du føler deg angrepet her, og har kanskje ligget litt vel mye rundt sånn innerst inne … sånn som ingen vet om vet du 🤭 Anonymkode: 30c99...325 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #144 Del Skrevet 8 timer siden Trolltunge skrev (8 timer siden): Mot menn? Hat? Oppgitthet over NOEN menn- et absolutt mindretall menn heldigvis- som bare furter, klager, skylder alt vanskelig i livet på andre (helst kvinner) og er ufine er vel riktigere. Det er et godt poeng. Hvis man ser på den tråden om hvor mange prosent menn som er "gode nok", og de fleste svarer at det ikke handler om det, men at man kanskje kan falle for ca 1%. Men hvis man hadde snudd på det og spurt hvor mange menn i det virkelige liv som oppfører seg som kg-incels, så ville jeg ikke en gang svart 1%. Jeg har faktisk aldri møtt en mann i det virkelige liv som oppfører seg sånn eller viser sånne holdninger. Det kan selvsagt være at de er flinkere til å oppføre seg i virkeligheten enn når de taster, men mitt inntrykk er at det finnes svært få sånne menn der ute. De fleste oppfører seg faktisk ganske normalt. Anonymkode: ad5a9...5f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 7 timer siden #145 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Veldig så du går i forsvar da 😆. Spørs om ikke du føler deg angrepet her, og har kanskje ligget litt vel mye rundt sånn innerst inne … sånn som ingen vet om vet du 🤭 Anonymkode: 30c99...325 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Veldig så du går i forsvar da 😆. Spørs om ikke du føler deg angrepet her, og har kanskje ligget litt vel mye rundt sånn innerst inne … sånn som ingen vet om vet du 🤭 Anonymkode: 30c99...325 Og hvorfor angriper du meg, med å si at jeg ligger rundt? Er det snilt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #146 Del Skrevet 7 timer siden Charlene87 skrev (2 minutter siden): Og hvorfor angriper du meg, med å si at jeg ligger rundt? Er det snilt? Ikke tar deg nær av det. De er bare smågutter som ikke får seg noe, så da slutshamer de over en lav sko.... Anonymkode: 88ec4...67c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 7 timer siden #147 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke tar deg nær av det. De er bare smågutter som ikke får seg noe, så da slutshamer de over en lav sko.... Anonymkode: 88ec4...67c Tusen takk 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #148 Del Skrevet 7 timer siden Charlene87 skrev (8 minutter siden): Tusen takk 🥰 Bare hyggelig 🥰 Anonymkode: 88ec4...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #149 Del Skrevet 6 timer siden Charlene87 skrev (50 minutter siden): Og hvorfor angriper du meg, med å si at jeg ligger rundt? Er det snilt? AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ikke tar deg nær av det. De er bare smågutter som ikke får seg noe, så da slutshamer de over en lav sko.... Anonymkode: 88ec4...67c Det er en av morsomhetene med menn som ikke får seg noe, at de beskylder damene for å ligge rundt eller enda verre. Det må jo være det bitreste av alt for en incel om han ikke en gang får napp hos noen som (de tror) ligger rundt. Anonymkode: ad5a9...5f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #150 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er en av morsomhetene med menn som ikke får seg noe, at de beskylder damene for å ligge rundt eller enda verre. Det må jo være det bitreste av alt for en incel om han ikke en gang får napp hos noen som (de tror) ligger rundt. Anonymkode: ad5a9...5f0 Det er en forsvarsmekanisme bare. Så da er det ikke noe å ta seg nær av tenker jeg. Her preller det av som vann på gåsa. Om det er gunstig eller går i hans favør...Det er en annen sak. Har faktisk opplevd å bli slutshama av menn som liker meg. De er bare så såre at de evner ikke å tøyle seg selv. Anonymkode: 88ec4...67c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #151 Del Skrevet 5 timer siden Blåsippa skrev (4 timer siden): Jeg og samboer diskuterte denne tråden i går. Hans kommentar: "Jeg skjønner ikke tankegangen med at de som ikke får pult ser ut til å mene at samfunnet skylder dem noe!" Det er bare å ta seg en tur på IKEA en lørdag; det er ikke mange par som ser ut som filmstjerner. Noen ser til og med litt sjuskete ut, men de har nå funnet sin make. Det hele koker ned til holdningen hos den enkelte. INGEN vil ha en bitterfitte som snakker ned det motsatte kjønn! Å være bitter er som å spise gift og håpe at noen andre dauer av det. Du får si til samboeren din at dette er en problemstilling som kun gjelder de som er tidlig i 20 årene og kanskje leter etter sin første kjæreste. For alle andre er det irrelevant. Hvis du i dag ser på statistikken over hvordan mennesker møtes og blir et par, så har datingapper gått fra noen få prosent til nærmere å være helt dominerende. Datingapper er veldig overfladiske, der jenter i stor grad velger ut fra kropp og høyde, fordi de ikke vet noe mer. Akkurat dette vil over tid bli veldig problematisk. Der er lett å se, hvis du vil se det for det tvinger unge gutter til enten droppe hele greia, eller pumpe jern hver dag. Anonymkode: 4847d...0aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #152 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (På 28.2.2025 den 12.59): Nåja, det er nå ikke slik at flere en ti sexpartnere er normalt da vettu men du må gjerne tro det. Ikke bli så sjokkert når du finner ut at du ikke er forholdsmateriale lengre da. https://www.sv.uio.no/psi/forskning/prosjekter/seksualvaneundersokelsen/antall-partnere/ Anonymkode: 30c99...325 Ærlig talt. Hvor lav kognitiv fungering er det mulig å ha og samtidig klare å skrive egentlig. Anonymkode: 3a637...20c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #153 Del Skrevet 5 timer siden Blåsippa skrev (4 timer siden): Jeg og samboer diskuterte denne tråden i går. Hans kommentar: "Jeg skjønner ikke tankegangen med at de som ikke får pult ser ut til å mene at samfunnet skylder dem noe!" Og samfunnet skylder dem selvfølgelig ikke noe. Upulte gutter har ene og alene ansvaret for hvordan de ter seg og hvor presentable de er. Upulte gutter må utelukkende takke seg selv. Anonymkode: 3a637...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #154 Del Skrevet 5 timer siden Charlene87 skrev (1 time siden): Tusen takk 🥰 Jeg er veldig enig med at det ikke er noe å ta seg nær av Han som begynte med å gå til angrep på deg, er et menneske som har sittet her inne og blant annet latterliggjort kvinner for at de blir voldtatt. Anonymkode: 4c5c4...d94 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 5 timer siden #155 Del Skrevet 5 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er et godt poeng. Hvis man ser på den tråden om hvor mange prosent menn som er "gode nok", og de fleste svarer at det ikke handler om det, men at man kanskje kan falle for ca 1%. Men hvis man hadde snudd på det og spurt hvor mange menn i det virkelige liv som oppfører seg som kg-incels, så ville jeg ikke en gang svart 1%. Jeg har faktisk aldri møtt en mann i det virkelige liv som oppfører seg sånn eller viser sånne holdninger. Det kan selvsagt være at de er flinkere til å oppføre seg i virkeligheten enn når de taster, men mitt inntrykk er at det finnes svært få sånne menn der ute. De fleste oppfører seg faktisk ganske normalt. Anonymkode: ad5a9...5f0 Selvfølgelig oppfører deg seg ute i det virkelige liv, du vet ikke hva de egentlig mener. Endret 5 timer siden av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 5 timer siden #156 Del Skrevet 5 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er veldig enig med at det ikke er noe å ta seg nær av Han som begynte med å gå til angrep på deg, er et menneske som har sittet her inne og blant annet latterliggjort kvinner for at de blir voldtatt. Anonymkode: 4c5c4...d94 Det har jeg aldri gjort. Endret 3 timer siden av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #157 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er en forsvarsmekanisme bare. Så da er det ikke noe å ta seg nær av tenker jeg. Her preller det av som vann på gåsa. Om det er gunstig eller går i hans favør...Det er en annen sak. Har faktisk opplevd å bli slutshama av menn som liker meg. De er bare så såre at de evner ikke å tøyle seg selv. Anonymkode: 88ec4...67c Ganske patetiske menn som må "forsvare seg" på denne måten bare fordi de blir avvist. Jeg har flere venninner som har blitt kalt hore fordi de avviste en mann. Den logikken er ganske spesiell. Anonymkode: ad5a9...5f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 5 timer siden #158 Del Skrevet 5 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ganske patetiske menn som må "forsvare seg" på denne måten bare fordi de blir avvist. Jeg har flere venninner som har blitt kalt hore fordi de avviste en mann. Den logikken er ganske spesiell. Anonymkode: ad5a9...5f0 Slutt med avsporingen. Det var en fyr her inne som "slut shamet", ikke meg, så ikke ta hele tråden i den retningen. Endret 5 timer siden av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #159 Del Skrevet 4 timer siden askjiir skrev (1 time siden): Slutt med avsporingen. Det var en fyr her inne som "slut shamet", ikke meg, så ikke ta hele tråden i den retningen. Dette er ikke avsporing. Det er høyst relevant, for det er nettopp "slutshaming" som gjør at mange menn graver sin egen grav dessverre. Så det er et veldig viktig poeng. At ikke de ser det selv fatter jeg faktisk ikke. De må se og få hue ut av ræva si! Anonymkode: 88ec4...67c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #160 Del Skrevet 4 timer siden Det er ingen som begynner på det stadiet (tror det er veldig får som bruker de ordene i Norge, men enkelte har den innstillingen) det er etter årevis med avvisninger samtidig som de er plassert i vennesonen. Naturlig seleksjon i områder med flere menne enn kvinner kan man ikke gjøre så mye med, foruten å åpne grensene for kun kvinner. Anonymkode: 589cf...285 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå