AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #121 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Selvfølgelig er det normalt, det er så vidt over snittet. Men jeg med mine 4 ganger så mange, sliter fortsatt ikke med å være «forholdsmateriale» Kan du si det samme? Anonymkode: be202...5f4 Ja riktig, og du «er forholdsmateriale» igjen og igjen … og igjen og igjen … 🤣 Anonymkode: 30c99...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8 timer siden #122 Del Skrevet 8 timer siden askjiir skrev (1 time siden): Du snakker om de fæle mennene, men du har tidligere vist at du ikke akkurat er en engel heller En engel trenger man ikke å være, bare normalt hyggelig, normalt omgjengelig, normalt empatisk og normalt anstendig. Feil og mangler i forhold til absolutt perfekt bestandig er helt innafor. Å være en engel bestandig tror jeg faktisk ikke er noe fortrinn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 7 timer siden #123 Del Skrevet 7 timer siden Trolltunge skrev (26 minutter siden): En engel trenger man ikke å være, bare normalt hyggelig, normalt omgjengelig, normalt empatisk og normalt anstendig. Feil og mangler i forhold til absolutt perfekt bestandig er helt innafor. Å være en engel bestandig tror jeg faktisk ikke er noe fortrinn. Hun sier at hun får lyst til å kaste opp når uattraktive menn viser interesse. Ikke at de oppfører seg dårlig, bare at de viser interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 7 timer siden #124 Del Skrevet 7 timer siden askjiir skrev (1 minutt siden): Hun sier at hun får lyst til å kaste opp når uattraktive menn viser interesse. Ikke at de oppfører seg dårlig, bare at de viser interesse. Har jeg kun dine ord for, og du påstår så mye som ikke er sant. Har forøvrig jeg også følt på, så kan jo være sant. Spesielt da jeg var svært ung og de mennene var like gamle til eldre enn min far. Det var direkte ekkelt må jeg vedkjenne. Hva menn mener er innafor og hva kvinner føler rundt det trenger ikke å være samstemt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 7 timer siden #125 Del Skrevet 7 timer siden Trolltunge skrev (3 minutter siden): Har jeg kun dine ord for, og du påstår så mye som ikke er sant. Har forøvrig jeg også følt på, så kan jo være sant. Spesielt da jeg var svært ung og de mennene var like gamle til eldre enn min far. Det var direkte ekkelt må jeg vedkjenne. Hva menn mener er innafor og hva kvinner føler rundt det trenger ikke å være samstemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 7 timer siden #126 Del Skrevet 7 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hvorfor tenker du at det ikke er relevant med upopulære jenter som har identiske opplevelser som upopulære gutter? Anonymkode: 19dc0...384 Det er veldig relevant. Slike damer kan jeg relatere til og de har jeg sympati for. Endret 7 timer siden av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 7 timer siden #127 Del Skrevet 7 timer siden askjiir skrev (2 minutter siden): Tja, dette sier da absolutt ingenting om hvilke erfaringer hun har hatt som medfører at hun ble fysisk dårlig, men det er vel ikke særlig vesentlig for deg heller. Vi kvinner er jo flate som papir og flyter så deilig gjennom livet. 🤪 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 7 timer siden #128 Del Skrevet 7 timer siden askjiir skrev (3 minutter siden): Det er veldig relevant. Slike damer kan jeg relatere til og de har jeg sympati for. Meg også da. Det er absolutt mest vanlig å ikke ha vært veldig populær på ungdomsskolen vil jeg si. Det var noen få det. Resten av oss var det ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 7 timer siden #129 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Det heter dydsposering på norsk. Anonymkode: 19dc0...384 Da skal jeg si dydsposering i stedet for virtue signalling på norske forum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StanTheMan Skrevet 7 timer siden #130 Del Skrevet 7 timer siden Hvorfor dette voldsomme hatet mot menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 7 timer siden #131 Del Skrevet 7 timer siden StanTheMan skrev (Akkurat nå): Hvorfor dette voldsomme hatet mot menn? Mot menn? Hat? Oppgitthet over NOEN menn- et absolutt mindretall menn heldigvis- som bare furter, klager, skylder alt vanskelig i livet på andre (helst kvinner) og er ufine er vel riktigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 7 timer siden #132 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Trolltunge skrev (15 minutter siden): Tja, dette sier da absolutt ingenting om hvilke erfaringer hun har hatt som medfører at hun ble fysisk dårlig, men det er vel ikke særlig vesentlig for deg heller. Vi kvinner er jo flate som papir og flyter så deilig gjennom livet. 🤪 Hvordan hadde du reagert hvis en mann svarte med spy emoji hvis han ble spurt om hvordan han reagerer hvis en "stygg" dame viser interesse? Endret 7 timer siden av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 7 timer siden #133 Del Skrevet 7 timer siden askjiir skrev (Akkurat nå): Hvordan hadde du reagert hvis en mann svarte med en spy emoji hvis de ble spurt om hvordan de reagerer hvis en "stygg" dame viser interesse? Himlet med øynene antar jeg. Jeg vet dessuten hvor slemme menn kan være mot kvinner de ikke anser som attraktive, så jeg hadde ikke blitt særlig overrasket. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 7 timer siden #134 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Trolltunge skrev (3 minutter siden): Himlet med øynene antar jeg. Jeg vet dessuten hvor slemme menn kan være mot kvinner de ikke anser som attraktive, så jeg hadde ikke blitt særlig overrasket. Så hvorfor himler du ikke med øynene når hun gjør det? 👇 Endret 7 timer siden av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 7 timer siden #135 Del Skrevet 7 timer siden askjiir skrev (Akkurat nå): Så hvorfor himler du ikke med øynene når hun gjør det? Hvem sier at jeg ikke gjorde det? Ærlig talt trakk jeg litt på smilebåndet, fordi du legger så mye i en kort bemerkning og noen emoji en kvinne svarte på et spørsmål, uten at du vet hva som medførte det innlegget. Jeg gjetter på en konkret opplevelse, eller flere, som ikke var hyggelige. Å være ung kvinne er ikke bare fryd og gammen. Jeg har ikke lyst på reprise. Jeg har også himlet med øynene og trukket på smilebåndet, litt etter humør, av mye stygt menn har skrevet om kvinner her inne. Innimellom direkte til meg. Utgått på dato, feit og gammel slingrefitte. Jeg har vært her noen år, så jeg er herdet. 😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 6 timer siden #136 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Trolltunge skrev (6 minutter siden): Hvem sier at jeg ikke gjorde det? Bra, selv om du prøver å legge mye av skylden på mennene. Det finnes faktisk kjipe folk hos begge kjønn. Endret 6 timer siden av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frivis Skrevet 6 timer siden #137 Del Skrevet 6 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): De som bruker ordene "chads", "beta", "hypergamy" og alt det andre mannosfæriske pisset? De sitter der og er sint på alle kvinner fordi ingen kvinner velger dem. Men de forstår ikke at 100 prosent av kvinnene snur i døra med en gang de hører ordet "chad". Er de virkelig så dumme? Anonymkode: 3e632...df6 Ja det er dessverre mange desperate og (unnskyld meg) åndsvake folk i samfunnet vårt. Både kvinner og menn. Det er også derfor jeg aldri har hatt interesse for noe intim kontakt eller forhold på snart 20 år. For om jeg hadde hatt interesse for dette, så hadde det vært for ei smart kvinne, med egen intigritet, egne meninger og med ben i nesa, og det er ikke lett å finne i dag. I dag er de fleste copycats, noe som for meg er uaktuelt. Endret 6 timer siden av frivis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 6 timer siden #138 Del Skrevet 6 timer siden askjiir skrev (8 minutter siden): Bra, selv om du prøver å deflektere over på mennene. Det finnes faktisk kjipe folk hos begge kjønn. Ja det er vi absolutt enig angående. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #139 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): De som bruker ordene "chads", "beta", "hypergamy" og alt det andre mannosfæriske pisset? De sitter der og er sint på alle kvinner fordi ingen kvinner velger dem. Men de forstår ikke at 100 prosent av kvinnene snur i døra med en gang de hører ordet "chad". Er de virkelig så dumme? Anonymkode: 3e632...df6 Ja Anonymkode: 82422...605 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 39 minutter siden #140 Del Skrevet 39 minutter siden (endret) askjiir skrev (9 timer siden): Du snakker om de fæle mennene, men du har tidligere vist at du ikke akkurat er en engel heller Fint at du innrømmer at du ikke er så flott du heller. Skjønner at alle damer blir kvalm av deg! Endret 29 minutter siden av Charlene87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå