Hareena Skrevet 9 timer siden #41 Del Skrevet 9 timer siden askjiir skrev (1 time siden): Fantasifoster? Den var ny. Nei, tvert i mot - et godt gammelt uttrykk i motsetning til dem i HI. https://naob.no/ordbok/fantasifoster 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 9 timer siden #42 Del Skrevet 9 timer siden Hareena skrev (1 minutt siden): Nei, tvert i mot - et godt gammelt uttrykk i motsetning til dem i HI. https://naob.no/ordbok/fantasifoster Okei, men det er ikke et fantasifoster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 8 timer siden #43 Del Skrevet 8 timer siden Trolltunge skrev (6 minutter siden): Ja helt ærlig. Til og med ham som ble ertet litt fordi han var (og er) mye mindre enn de fleste har klart seg supert. Har en sjefsstilling i en møbelkjede, er gift og har to gutter, og er bare et stort vennlig smil når jeg treffer på ham. Han henger så absolutt ikke fast i hvordan livet på ungdomsskolen var. Han ble til og med helt skalla tidligere enn de fleste, uten at det har stoppet ham i livet. Utrolig koselig å treffe ham og snakke med ham. Han stråler. Har det veldig tydelig godt i livet. Bare virtue signalling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8 timer siden #44 Del Skrevet 8 timer siden askjiir skrev (1 minutt siden): Bare virtue signalling. Stor forskjell på falsk og ekte. Ikke har han noe grunnlag for å ikke stråle ekte heller. Han gjør det jo godt både yrkesmessig og privat. Så må det kanskje sies at han ikke var en bitter surgurk på skolen heller. Skjenert og ikke en jenter kikket på, men han var absolutt hyggelig da også. Det pleier å ordne seg for gode mennesker med vennlig innstilling til livet og andre mennesker. Jeg husker det milde smilet fra skoletid også. Han sa ikke mye, men var en snill gutt. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 8 timer siden #45 Del Skrevet 8 timer siden Trolltunge skrev (Akkurat nå): Stor forskjell på falsk og ekte. Ikke har han noe grunnlag for å ikke stråle ekte heller. Han gjør det jo godt både yrkesmessig og privat. Så må det kanskje sies at han ikke var en bitter surgurk på skolen heller. Skjenert og ikke en jenter kikket på, men han var absolutt hyggelig da også. Det pleier å ordne seg for gode mennesker med vennlig innstilling til livet og andre mennesker. Jeg husker det milde smilet fra skoletid også. Han sa ikke mye, men var en snill gutt. Du bare går på autopilot med monologen din du, det var ikke han jeg snakket om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 8 timer siden #46 Del Skrevet 8 timer siden askjiir skrev (8 minutter siden): Bare virtue signalling. Virtue signalling? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8 timer siden #47 Del Skrevet 8 timer siden askjiir skrev (1 minutt siden): Du bare går på autopilot med monologen din du, det var ikke han jeg snakket om. Nei men han representerer menn som absolutt ikke var populær på ungdomsskolen, men likevel har klart seg helt fint i livet. Modnet og lagt bak seg. At du og andre velger- ja VELGER- å henge fast der får dere ta på egen kappe. Dere er heldigvis ikke i flertall. De fleste synes det å være ung er vanskelig på mange måter, som vi vokser av oss. Livet videre har selvfølgelig også utfordringer, jevnt oppover årene, men det er slik livet er, og man må takle det. Du som går på autopilot. Jeg ser en stor bredde, der dine fasiten et feil for de fleste. JEG er heller ikke som jeg var på ungdomsskolen. Langt ifra! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #48 Del Skrevet 8 timer siden askjiir skrev (31 minutter siden): Ja særlig 🙄 Altså, ingen av dere var akkurat etter meg eller liknende jenter på skolen. Jeg klarte det kuntstykket å gå ukysset gjennom hele skolen. Fordi guttene ville ha de populære, pene jentene. Det er altså slik for alle. Anonymkode: 3e632...df6 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 8 timer siden #49 Del Skrevet 8 timer siden Katten.2.0 skrev (12 minutter siden): Virtue signalling? Er det bare 60 åringer på denne siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 8 timer siden #50 Del Skrevet 8 timer siden Trolltunge skrev (12 minutter siden): Nei men han representerer menn som absolutt ikke var populær på ungdomsskolen, men likevel har klart seg helt fint i livet. Modnet og lagt bak seg. At du og andre velger- ja VELGER- å henge fast der får dere ta på egen kappe. Dere er heldigvis ikke i flertall. De fleste synes det å være ung er vanskelig på mange måter, som vi vokser av oss. Livet videre har selvfølgelig også utfordringer, jevnt oppover årene, men det er slik livet er, og man må takle det. Du som går på autopilot. Jeg ser en stor bredde, der dine fasiten et feil for de fleste. JEG er heller ikke som jeg var på ungdomsskolen. Langt ifra! Bortforklaringer 🤷♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #51 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis de selv er jomfruer og troende, så er det ingen problem at de krever at dama også skal være "urørt". Men menn som gladelig hadde hoppet på fem damer per uke hvis de fikk tilbud, burde ikke sutre over at dama har hatt noen partnere før dem. Anonymkode: 3e632...df6 Det er fullt mulig å ha andre forventninger til partneren enn seg selv. En kvinne som er dårlig til å snekre kan utmerket godt ønske seg en kjæreste som er flink til å snekre. Det er ikke noe «umoralsk» over det. Det overordnede perspektivet et at for å få deg kjæreste, og for å kunne være selektiv mhp hvem du ønsker å ha som kjæreste så må du selv ha kvaliteter som gjør at andre ønsker å ha deg som kjæreste. Det er lett å stirre seg blind på alle kvalitetene man ønsker i en kjæreste men i mange tilfeller synes det å være nokså tilfeldig at to personer møtes og ser potensiale i hverandre og ender opp som et par. Anonymkode: 64976...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8 timer siden #52 Del Skrevet 8 timer siden askjiir skrev (Akkurat nå): Bortforklaringer 🤷♂️ Forundrer meg ikke at du ser det slik. Du VIL at dine fasiter skal være riktige og også aksepteres av andre, om de så aldri så mye har mange erfaringer med at det du kverner på er feil. Årsaken? Antagelig fordi dine fasiter fratar deg ansvar for å skape deg et bedre liv. Du VIL være et offer, for da kan du bare klage og furte, og det er du god på, mens det å ta ansvar for deg selv og ditt liv og din fremtid vil kreve innsats fra deg som du ikke orker/vil/evner å gi. Så står du fast da. Det er ditt valg. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #53 Del Skrevet 8 timer siden askjiir skrev (6 minutter siden): Bortforklaringer 🤷♂️ Skjønner du ikke at den eneste du ødelegger for er deg selv når du holder på sånn som du gjør? Du ødelegger livet ditt. Anonymkode: 4c5c4...d94 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #54 Del Skrevet 8 timer siden askjiir skrev (2 timer siden): Det er ingen røyk uten ild. AnonymBruker skrev (2 timer siden): jeg er mann, godt over 30 nå da men aldri hørt disse ordene før? høres ut som slang ungdommen bruker Anonymkode: 8fe52...c25 Kjære AB. Jeg har sitert her for deg en annen mann som er over 30 år, som bruker disse ordene. Anonymkode: 4c5c4...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #55 Del Skrevet 8 timer siden -En mindre andel kvinner går utelukkende etter såkalte populære menn. -Resten går etter menn i ulike former og varianter men -MED- en viss grad av sosial kompetanse. - sosial kompetanse er selve nøkkelen her; Har du brukt hele ungdomstiden på gaming inne på promperommet og ikke brukt tiden på å bygge opp sosial kompetanse og et visst minimum av nettverk i real life får du oftere problemer med å få dame. Anonymkode: 15074...2bc 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #56 Del Skrevet 8 timer siden askjiir skrev (12 minutter siden): Er det bare 60 åringer på denne siden? Jeg er 35 år og jeg lurte også på hva i alle dager du mente med det der. Anonymkode: 4c5c4...d94 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 8 timer siden #57 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du bør nok lese deg litt opp på både statistikk og begrepsbruk. Tips, Norsk ordliste. Anonymkode: 30c99...325 Synes hun forklarte det veldig greit jeg! Du får lese hva hun skrev en gang til, så forstår du det sikkert til slut. Tror ikke du finner en enklere forklating noe annet sted.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #58 Del Skrevet 8 timer siden askjiir skrev (1 time siden): Jo det er kjekke populære menn på skolen som alle damene går etter. Det er pene og populære damer også. Det er ofte et Ken og Barbie opplegg der. Ta litt ansvar for deg selv og voks opp. Det er ingen som har lyst til å være sammen med en som sitter og syns synd på seg selv fordi at damene ikke sto utenfor døra hans på rekke og rad for over 20 år siden. Unnskyld glem det, du har jo ikke lyst til å binde deg, fordi det eneste som gjelder for deg er jo tilfeldig sex. Anonymkode: 4c5c4...d94 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 8 timer siden #59 Del Skrevet 8 timer siden askjiir skrev (16 minutter siden): Er det bare 60 åringer på denne siden? Jeg er i 30-årene. Mann. En grei del av jobben min er tett opp mot nett. Kan du ikke bruke vanlig språk? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #60 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): De som bruker ordene "chads", "beta", "hypergamy" og alt det andre mannosfæriske pisset? De sitter der og er sint på alle kvinner fordi ingen kvinner velger dem. Men de forstår ikke at 100 prosent av kvinnene snur i døra med en gang de hører ordet "chad". Er de virkelig så dumme? Anonymkode: 3e632...df6 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, det er de. Anonymkode: b1b11...660 Jeg er enig. Det er akkurat hva jeg tenker om disse mennene. Anonymkode: 4c5c4...d94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå