Gå til innhold

Forstår ikke disse single mennene at de graver sin egen grav?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

De som bruker ordene "chads", "beta", "hypergamy" og alt det andre mannosfæriske pisset? De sitter der og er sint på alle kvinner fordi ingen kvinner velger dem. Men de forstår ikke at 100 prosent av kvinnene snur i døra med en gang de hører ordet "chad". Er de virkelig så dumme?

Anonymkode: 3e632...df6

• Liker 10
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Legg til alle de usikre taperne som ikke tåler at dama har hatt sex med flere enn 10 stk. Også er de sjokkert over at ingen vil ha de 

Anonymkode: be202...5f4

• Liker 9
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ikke dette mest tenåringsgutter og incels på r/norske? De lærer forhåpentligvis når de blir eldre.

Anonymkode: 0b274...1c4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Legg til alle de usikre taperne som ikke tåler at dama har hatt sex med flere enn 10 stk. Også er de sjokkert over at ingen vil ha de 

Hvis de selv er jomfruer og troende, så er det ingen problem at de krever at dama også skal være "urørt". Men menn som gladelig hadde hoppet på fem damer per uke hvis de fikk tilbud, burde ikke sutre over at dama har hatt noen partnere før dem.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er ikke dette mest tenåringsgutter og incels på r/norske? De lærer forhåpentligvis når de blir eldre.

Anonymkode: 0b274...1c4

NEI! Det er faktisk folk med jobb, folk i 30-årene, folk med barn (!) som skriver dette - både i Norge og andre land. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det dere snakker om er ikke menn, men umodne og usikre gutter som mener samfunnet er skyld i deres ulykke. Det er dessverre en del av de, men ikke tro at vi alle er sånn. Jeg fikk enorm respekt for kvinner etter jeg så mine to barn bli født. Helt utrolig hva dere får til. 

Anonymkode: ec7db...3dd

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Å mene at single menn er slik, er like dumt som de få mennene som mener dette. Begge er et tegn på at man er kronisk online. 

Anonymkode: b49a6...80a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har aldri hørt en voksen mann bruke de ordene utenfor de små lommene på nettet (forum, reddit osv) Og de kan jeg jo ikke vite om er menn eller ikke.

Anonymkode: b635e...5d1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De som bruker ordene "chads", "beta", "hypergamy" og alt det andre mannosfæriske pisset? De sitter der og er sint på alle kvinner fordi ingen kvinner velger dem. Men de forstår ikke at 100 prosent av kvinnene snur i døra med en gang de hører ordet "chad". Er de virkelig så dumme?

Det er ingen røyk uten ild.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nåja, det er nå ikke slik at flere en ti sexpartnere er normalt da vettu ;)  men du må gjerne tro det. Ikke bli så sjokkert når du finner ut at du ikke er forholdsmateriale lengre da. 

https://www.sv.uio.no/psi/forskning/prosjekter/seksualvaneundersokelsen/antall-partnere/

Anonymkode: 30c99...325

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nåja, det er nå ikke slik at flere en ti sexpartnere er normalt da vettu ;)  men du må gjerne tro det. Ikke bli så sjokkert når du finner ut at du ikke er forholdsmateriale lengre da. 

https://www.sv.uio.no/psi/forskning/prosjekter/seksualvaneundersokelsen/antall-partnere/

GJENNOMSNITT og NORMALT er to forskjellige ting. Jeg er en kvinne med en høyde på 166 cm. GJENNOMSNITTLIG høyde på norske damer er 167 cm. Bare fordi jeg er 1 cm lavere enn gjennomsnittet, betyr det ikke at det er UNORMALT for norske kvinner å være 166 cm høye. Det er heller ikke unormalt å være 162 cm. På samme måte er det normalt å være 175. Når vi snakker om 150 og 185, da begynner vi å snakke om unormalt, eller sjeldent. 

Det er også ganske idiotisk å si at noen er "forholdsmateriale" eller ikke for ALLE. Alle har forskjellige preferanser. Jeg kjenner flere som har vært skikkelig "hæla i taket" i ungdomstiden, men som har vært gift i 20 år. De er altså ikke forholdsmateriale, men de er gift? Er ekteskap ikke et forhold?

• Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (4 minutter siden):

Det er ingen røyk uten ild.

Og der har vi enda en, ja.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg er mann, godt over 30 nå da men aldri hørt disse ordene før? høres ut som slang ungdommen bruker

Anonymkode: 8fe52...c25

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

GJENNOMSNITT og NORMALT er to forskjellige ting. Jeg er en kvinne med en høyde på 166 cm. GJENNOMSNITTLIG høyde på norske damer er 167 cm. Bare fordi jeg er 1 cm lavere enn gjennomsnittet, betyr det ikke at det er UNORMALT for norske kvinner å være 166 cm høye. Det er heller ikke unormalt å være 162 cm. På samme måte er det normalt å være 175. Når vi snakker om 150 og 185, da begynner vi å snakke om unormalt, eller sjeldent. 

Det er også ganske idiotisk å si at noen er "forholdsmateriale" eller ikke for ALLE. Alle har forskjellige preferanser. Jeg kjenner flere som har vært skikkelig "hæla i taket" i ungdomstiden, men som har vært gift i 20 år. De er altså ikke forholdsmateriale, men de er gift? Er ekteskap ikke et forhold?

Du bør nok lese deg litt opp på både statistikk og begrepsbruk. Tips, Norsk ordliste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du bør nok lese deg litt opp på både statistikk og begrepsbruk. Tips, Norsk ordliste.

Nei, det er nok du som må lese deg opp. Gjennomsnittlig og normalt er to forskjellige ting. Igjen, mener du at det er unormalt for en norsk kvinne å være 166 cm? 

https://www.matematikk.org/artikkel.html?tid=154287&within_tid=154228

https://snl.no/normal_-_matematikk

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvem er Chad?

Anonymkode: 2ed5c...1a7

De kjekke populære mennene som alle damene går etter.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (Akkurat nå):

De kjekke populære mennene som alle damene går etter.

Altså, et fantasifoster.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Altså, et fantasifoster.

Fantasifoster? Den var ny.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, det er de. 

Anonymkode: b1b11...660

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...