Thomasine Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Hei. Jeg har en dobbeltseng jeg ønsker sokkel og ikke bein til. Tenker å lage selv? Kan senga bare hvile på sokkelen/plankene, eller må man frese inn? Senga kan vel ikke skli av en sokkel? Den veier vel for mye til det? Noen som har peil på sokkel til seng - som kanskje har laget selv? Må sokkelen være like bred som senga? Dvs. 180 seng må ha sokkel på 180? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Thomasine skrev (1 minutt siden): Hei. Jeg har en dobbeltseng jeg ønsker sokkel og ikke bein til. Tenker å lage selv? Kan senga bare hvile på sokkelen/plankene, eller må man frese inn? Senga kan vel ikke skli av en sokkel? Den veier vel for mye til det? Noen som har peil på sokkel til seng - som kanskje har laget selv? Må sokkelen være like bred som senga? Dvs. 180 seng må ha sokkel på 180? Ja du må ha en sokkel som er lik lengden og bredden på senga så slipper du og få føtter/hender i mellom ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Er det pga estetiske grunner? I såfall trenger ikke sokkelen være bærende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 2 timer siden Forfatter #4 Del Skrevet 2 timer siden Maskinfører skrev (4 timer siden): Ja du må ha en sokkel som er lik lengden og bredden på senga så slipper du og få føtter/hender i mellom ☺️ 😊 Er nok litt på bærtur her…men hvordan kan føtter og hender komme i mellom? Klarer ikke se det… om ramma er f.eks 10 cm mindre alle veier (170 x 190)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 2 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 2 timer siden Meowmere skrev (4 timer siden): Er det pga estetiske grunner? I såfall trenger ikke sokkelen være bærende. Ja, jeg liker det bedre tett under senga, så slipper jeg støvsuge under der så ofte.😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå