AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Jeg har ikke vært sykemeldt pga psykiske lidelser, jeg har vært veldig syk med innleggelser og mye medisiner. I dag skal jeg prøve meg litt i jobb, og jeg har så angst. Høy puls, hjertebank, skjelver osv. Prøvd å puste meg gjennom denne firkanten som skal hjelpe, men får det ikke til. Har kommet meg på jobb, merker at jeg klarer ikke å sosialisere meg med kollegaer osv. Jeg aner ikke hvorfor det er slik for jeg har egentlig gledet meg litt, kollegaer har holdt kontakt hele veien, og første jeg får når jeg kommer inn døra er velkommen tilbake veldig fint å se deg. Har du opplevd slik etter å ha vært lenge borte? Noen råd om hvordan jeg skal få roet ned denne kroppen? Anonymkode: 166db...e69 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alaenera Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden (endret) Tenker det er er helt normalt å være urolig før man går tilbake til jobb igjen. Mange styrkeklemmer til deg, og håper det går fint! Endret 10 timer siden av Alaenera Skrivefeil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Dette er veldig normalt. Det skjedde med meg etter bare halvannen måned som sykemeldt, hvorav jeg var 100 pros. sykmeldt bare en hel måned. Det er litt som å dra på trening etter å ikke ha trent på lenge, både sosialt, rutinemessig og oppgave/jobbmessig. Du må bare ta en dag av gangen og ikke engste deg over dette. Det blir bedre og så går det over. Anonymkode: 81400...1ce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Veldig normalt 😊 Nervesystemet er veldig aktivert, både fordi man gleder seg og gruer seg. Har hatt det sånn et par ganger selv etter lengre fravær fra jobb, men det kom seg greit etter noen dager 😊 Anonymkode: 73650...2c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Jeg pleier å si til meg selv at nå blir det vanskelig, men snart blir det bedre. Så gjentar jeg det bare for meg selv hver gang jeg kjenner på det i løpet av dagen Anonymkode: 81d31...8e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden hvordan gikk det? Anonymkode: 42bb0...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå