AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Er det noen som vet om noe skatteetaten syns er en god nok grunn for å justere restskatt? Jeg må muligens betale et stort beløp pga uheldige omstendigheter med sykdom i familien etc etc. jeg har ikke råd til å dekke dette beløpet uten å selge huset mitt. Jeg er helt fortvilet og takknemlig for alle råd og hjelp! Anonymkode: 9900b...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
endo Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Må muligens? Dette får du vite rundt nærmere april. Dessuten bruk skatteetaten og f.eks fradragsveilederen der. Med mindre du ønsker oppgi masse personlige opplysninger her, slik at folk kan regne ut for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Restskatten får vi beskjed om i slutten av mars når skattemeldingene kommer, og den forfaller ikke før ut i august, så da kan man rekke å spare opp en del. Skatteetaten er veldig strenge med utsettelser og nedsettelser, men det er mulig å søke om en løsning om man virkelig kommer i trøbbel. Det står om det her Betalingsavtale for skatte- og avgiftskrav - Skatteetaten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå