AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Hei! Er blitt nysgjerrig på hva som egentlig er vanlig å ha i huslån når man bor i Oslo og eier alene. Jeg diskuterer dette en del med en venn som synes lån er bortkastede penger og at målet er å være gjeldfri (og heller bo smått og usentralt). Og så lurer vi på hva som er et normalt huslån for folk som bor i byen. Skjønner det varierer, altså. Men det er veldig sjelden venner og kjente snakker om hva de har i lån, de kan ha 5 mill i lån for alt jeg vet. Så tenkte jeg kunne spørre her. Selv har jeg ca 2 mill i lån, etter å ha vært i boligmarkedet ca 20 år. Lever greit med det og vurderer å øke lånet litt hvis jeg trenger å gjøre større oppgraderinger etter hvert. Anonymkode: 52e89...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Har leilighet i Oslo, ikke hus. Bor alene. Har igjen 900 000 på boliglånet. Går fint. Anonymkode: e983b...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Hadde jeg ikke kjøpt hytte hadde jeg hatt igjen ca. 400 000, men har nå 1,8 mill. på et rammelån på 2,7. Dvs. at hytta er innbakt i boliglånet, verdt ca. 2 mill. Har en leilighet verdt ca. 4,8. Vært i boligmarkedet i 20 år. Anonymkode: 08cc9...983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Eier leilighet alene i Oslo. Verdi kanskje 3,4 mill, lån på 1,9. Har eid bolig i 7 år, den jeg har nå i 5. Anonymkode: 3414e...5f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Leilighet på 110kvm, boliglån som akkurat dippa under 2 mill denne mnd. kjøpte i 2020. Anonymkode: 7a446...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå