AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Lurer på om hva jeg skal tro. Den er ikke tom for batteri, for når jeg satte inn batteri jeg viste var tomme, så viste den ingenting. Da jeg tok to nye og to brukte så viste den symbol på lavt batteri. Så ved fire nye så skulle den ha vist rett tenker jeg. I dag tidlig veide jeg 71,9 også gjorde jeg dagens rutiner, og veide meg igjen. Da viste den først 70,0 også 71,8. Også veide jeg på nytt og da viser den kun 70,0. Jeg satt vekten på mange forskjellige plasser på badet (pga hardt gulv) og den viste 70,0. Da jeg tok den ut på parkett gulvet viste den 69,4. Tilbake på badet viser den 70,0. Men det kan jo ikke stemme. At en times stress med å gå på do, ordne meg, ordne barna, levere og hit og dit før jeg er hjemme igjen + et dobesøk nr 2 avgjør så mye? Historien er det at jeg begynte med fasting og lavkarbo for et par uker siden. I starten av denne uka hadde jeg mensen og har opplevd veldig hard mage siste dagene. Så jeg fikk ikke gjort noe med den før nå i dag. Kan det være at det er først nå når mensen slapp i går, at jeg i løpet av natten/dagen i dag slapp mye vann og faktisk er gått ned 2 kg vann vekt som egentlig skulle gjort utslag i løpet av forrige uke? Forrige uke gikk jeg ned kun 0,5kg. Vet av tidligere vekt nedganger at vannvekten første uken har vært på ca 1,5 kg. Føler meg veldig mye lettere og slankere allerede, så noe har skjedd. (Det vises ikke nei, men jeg føler det). vekten er bare noen år gammel, så har ikke lyst å invistere i ny enda. Det er så frustrerende når ting man skal stole på, ikke fungerer. Er det feil med den tro? Hva skal jeg tro om vekten? Anonymkode: bd36b...3c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Gjorde et forsøk nå, jeg drakk mye vann og så gikk på vekten. Da viser den enda 0,2 opp, altså 70,2. Ts Anonymkode: bd36b...3c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Min viser forskjellig etter hvor den står på badet. Har med helning å gjøre tenker jeg. Så jeg setter den på samme sted hver gang jeg veier meg for å i alle fall følge med på om jeg går opp eller ned. Jeg har en billig vekt fra levity og den fungerer utmerket. Anonymkode: 0a2f8...c0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min viser forskjellig etter hvor den står på badet. Har med helning å gjøre tenker jeg. Så jeg setter den på samme sted hver gang jeg veier meg for å i alle fall følge med på om jeg går opp eller ned. Jeg har en billig vekt fra levity og den fungerer utmerket. Anonymkode: 0a2f8...c0c Dette har jeg vært bevisst i mange år, så «plassen» til vekta er den jeg hovedsakelig bruker. Var derfor jeg presiserte at jeg nå også prøvde ut andre forskjellige plasser på badet, men også utenfor badet. mellom hver gang jeg måler slår vekten seg av, så det er liksom «ny» måling hver eneste gang også. Forstår bare ikke dette. ts Anonymkode: bd36b...3c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Du skjønner ikke at du er lettere etter at du har vært på do? Anonymkode: 234a6...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du skjønner ikke at du er lettere etter at du har vært på do? Anonymkode: 234a6...f25 Det bare virket så sykt mye. Vanskelig å tro på. Mistenker heller vekta for feil 😛 Anonymkode: bd36b...3c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Sånn punktmåling har ingenting for seg. Du må jo ta et skritt tilbake, veie sjeldnere - men på samme premisser, og se hvordan grafen går. Anonymkode: 178df...a77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sånn punktmåling har ingenting for seg. Du må jo ta et skritt tilbake, veie sjeldnere - men på samme premisser, og se hvordan grafen går. Anonymkode: 178df...a77 Jeg veier som regel mandag og fredag. Ts Anonymkode: bd36b...3c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden Du trenger ikke innta mat eller drikke for å sjekke om vekta viser riktig. Du kan fylle opp ei flaske med vann og holde den mens du veier deg. Fyll opp en 1,5l flaske med vann og sjekk om du går opp 1,5 kg hvis du holder den mens du veier deg. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg veier som regel mandag og fredag. Ts Anonymkode: bd36b...3c3 Du veier deg jo flere ganger til dagen. Ett glass med vann på 2 dl vil åpenbart utgjøre 0,2 kg på vekta. Samme med et dobesøk, måltid osb. Begynn å veie deg maks èn gang i uka til samme tidspunkt, helst om morgenen etter dobesøk og før måltid. Da vil du få det mest korrekte målet. Anonymkode: ffc52...15f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden Meowmere skrev (3 minutter siden): Du trenger ikke innta mat eller drikke for å sjekke om vekta viser riktig. Du kan fylle opp ei flaske med vann og holde den mens du veier deg. Fyll opp en 1,5l flaske med vann og sjekk om du går opp 1,5 kg hvis du holder den mens du veier deg. Takk for tipset! Anonymkode: bd36b...3c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lurer på om hva jeg skal tro. Den er ikke tom for batteri, for når jeg satte inn batteri jeg viste var tomme, så viste den ingenting. Da jeg tok to nye og to brukte så viste den symbol på lavt batteri. Så ved fire nye så skulle den ha vist rett tenker jeg. I dag tidlig veide jeg 71,9 også gjorde jeg dagens rutiner, og veide meg igjen. Da viste den først 70,0 også 71,8. Også veide jeg på nytt og da viser den kun 70,0. Jeg satt vekten på mange forskjellige plasser på badet (pga hardt gulv) og den viste 70,0. Da jeg tok den ut på parkett gulvet viste den 69,4. Tilbake på badet viser den 70,0. Men det kan jo ikke stemme. At en times stress med å gå på do, ordne meg, ordne barna, levere og hit og dit før jeg er hjemme igjen + et dobesøk nr 2 avgjør så mye? Historien er det at jeg begynte med fasting og lavkarbo for et par uker siden. I starten av denne uka hadde jeg mensen og har opplevd veldig hard mage siste dagene. Så jeg fikk ikke gjort noe med den før nå i dag. Kan det være at det er først nå når mensen slapp i går, at jeg i løpet av natten/dagen i dag slapp mye vann og faktisk er gått ned 2 kg vann vekt som egentlig skulle gjort utslag i løpet av forrige uke? Forrige uke gikk jeg ned kun 0,5kg. Vet av tidligere vekt nedganger at vannvekten første uken har vært på ca 1,5 kg. Føler meg veldig mye lettere og slankere allerede, så noe har skjedd. (Det vises ikke nei, men jeg føler det). vekten er bare noen år gammel, så har ikke lyst å invistere i ny enda. Det er så frustrerende når ting man skal stole på, ikke fungerer. Er det feil med den tro? Hva skal jeg tro om vekten? Anonymkode: bd36b...3c3 Å gå på do er nok til at vekta går ned. Det veier litt det som kommer ut også Anonymkode: b0fc4...8f7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #13 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du veier deg jo flere ganger til dagen. Ett glass med vann på 2 dl vil åpenbart utgjøre 0,2 kg på vekta. Samme med et dobesøk, måltid osb. Begynn å veie deg maks èn gang i uka til samme tidspunkt, helst om morgenen etter dobesøk og før måltid. Da vil du få det mest korrekte målet. Anonymkode: ffc52...15f Akkurat i dag ja! Jeg veide meg da jeg sto opp. Også gjorde jeg en time med gjøremål. Ventet på at magen skulle fungere, noe den ikke har gjort på flere dager. Og da den gjorde det, veide jeg meg igjen. Men kunne ikke forstå at jeg hadde gått ned så mye. Ts Anonymkode: bd36b...3c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå