AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Snakket akkurat med en kollega om hva man gjør med sin samboer/ektefelle når man kommer hjem fra jobb. Jeg er nok litt heldig som har en samboer som til tider er hjemme på dagtid (turnus), men hva om begge er på jobb på dagtid? Vi pleier å spise middag, gå en tur, pusle puslespill, spille brettspill, besøke familie, se på TV eller styre med hver sine småting (typ strikking, planter osv). Kollegaen min sa han gamet når dama kom hjem, så spiser de middag foran TV-en og koser med kattene sine. For meg virket dette litt ensformig, men jeg tror jeg er heldig med en mann som er mye hjemme på dagtid og derfor ikke vet hva som er normalen? Hva er normalt å gjøre? Bare lurer på hva som er normalen hos deg og din partner?😊 Anonymkode: 5a3e7...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Vi spiser middag, går tur med hunden, skravler om dagene våre, gjør husarbeid, ser på TV. Litt ulikt, egentlig, men sjelden vi er sammen med andre eller ute av huset uten å gå tur/trene på hverdager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Sitter litt for oss selv et par timer først. Jeg gamer, hun doomscroller på telefonen. Så lager vi middag. Så ser vi kanskje et par episoder av en TV-serie, eller en film. Anonymkode: b6cc8...da9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Vi pleier først å sette oss litt i sofaen og drikke kaffe og prate litt om dagen og litt forskjellig. Så tar vi kanskje en liten lur. Lager middag sammen, eller den ene gjør det mens den andre gjør noe annet eller slapper av. Spiser sammen, så henger det vi trener, og vi pleier å ende på sofaen og se en tv- serie eller meg hver vår bok. Går tur med hunden. Anonymkode: b49db...4b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Vi gjør mye forskjellig, litt avhengig av ukedag og dagsform: trener, går på café, handler, lager og spiser middag (det er senere på kvelden, da), går tur, rydder, ser på tv, tar en blund, holder på med hobbyer, spiser ute, går på kino, gjør yoga osv. Mannen min og jeg er hverandres bestevenner, og vi gjør egentlig alt sammen 👍🏻 Anonymkode: 3722b...6e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Snakket akkurat med en kollega om hva man gjør med sin samboer/ektefelle når man kommer hjem fra jobb. Jeg er nok litt heldig som har en samboer som til tider er hjemme på dagtid (turnus), men hva om begge er på jobb på dagtid? Vi pleier å spise middag, gå en tur, pusle puslespill, spille brettspill, besøke familie, se på TV eller styre med hver sine småting (typ strikking, planter osv). Kollegaen min sa han gamet når dama kom hjem, så spiser de middag foran TV-en og koser med kattene sine. For meg virket dette litt ensformig, men jeg tror jeg er heldig med en mann som er mye hjemme på dagtid og derfor ikke vet hva som er normalen? Hva er normalt å gjøre? Bare lurer på hva som er normalen hos deg og din partner?😊 Anonymkode: 5a3e7...07e Henter barna i barnehagen, leker med de, spiser middag og er med de frem til sovner rundt 20:30. Da har vi endelig tid til feks trening så vi rullerer på hvem som drar på trening. Den andre rydder og vasker hjemme. Så rekker vi kanskje 30 min sammen foran tv før vi legger oss Anonymkode: 6c1ed...e34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Han har alltid noe å gjøre med å mekke på bil eller noe han skal gjøre, vedlikeholde på huset, hobbier, hjelpe venner ogbesøke foreldre. Jeg hjelper mye foreldre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Vi spiser middag sammen foran TVen og prater sammen om løst og fast. Koser med kattene og prater om dem (har to kattunger så er liv i heimen). En sjelden gang går vi tur eller spiller brettspill sammen. Hovedsaklig sitter vi hver for oss og gjør vår egen greie, men vi prater med hverandre innimellom likevel. Anonymkode: edb64...71b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wor Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Snakket akkurat med en kollega om hva man gjør med sin samboer/ektefelle når man kommer hjem fra jobb. Jeg er nok litt heldig som har en samboer som til tider er hjemme på dagtid (turnus), men hva om begge er på jobb på dagtid? Vi pleier å spise middag, gå en tur, pusle puslespill, spille brettspill, besøke familie, se på TV eller styre med hver sine småting (typ strikking, planter osv). Kollegaen min sa han gamet når dama kom hjem, så spiser de middag foran TV-en og koser med kattene sine. For meg virket dette litt ensformig, men jeg tror jeg er heldig med en mann som er mye hjemme på dagtid og derfor ikke vet hva som er normalen? Hva er normalt å gjøre? Bare lurer på hva som er normalen hos deg og din partner?😊 Anonymkode: 5a3e7...07e Vi har barn så gjør lite med kun ektefellen etter jobb. Får kanskje noen minutter sammen på slutten av en dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Den ene lager middag mens den andre hviler eller leker med barnet eller kommer senere fra jobb. Spiser sammen. Er litt mer med barnet og gjør henne klar for leggetid. Så legger den ene barnet mens den andre rydder litt. Etter det så er vi lite sammen, vanligvis er vi enten på hver vår skjerm, en av oss går ut, vi gjør hver vår hobby.. Ofte er vi ikke i samme rom en gang 😄 Vi er ikke så glad i å se TV-serier sammen. En sjelden gang gamer vi sammen Har vi barnevakt går vi ut og spiser. Anonymkode: 37ff8...987 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Det høres ut som dere er veldig mye sammen, mer enn normalt kanskje. Vi gjør også alt du nevner, men absolutt ikke hver dag. Vi har flere dager i uka hvor vi styrer mye med hvert vårt etter felles middag. Anonymkode: 96782...d25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det høres ut som dere er veldig mye sammen, mer enn normalt kanskje. Vi gjør også alt du nevner, men absolutt ikke hver dag. Vi har flere dager i uka hvor vi styrer mye med hvert vårt etter felles middag. Anonymkode: 96782...d25 Til forklaring: han jobber offshore og er borte 2 uker, om ikke mer, om gangen. Denne uka har jeg kommet hjem til tom leilighet siden mandag. Så at vi gjør mye sammen, ja, men så gjør vi veldig mye hver for oss. Jeg når han er på jobb og han når jeg er på jobb😊 Anonymkode: 5a3e7...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi gjør mye forskjellig, litt avhengig av ukedag og dagsform: trener, går på café, handler, lager og spiser middag (det er senere på kvelden, da), går tur, rydder, ser på tv, tar en blund, holder på med hobbyer, spiser ute, går på kino, gjør yoga osv. Mannen min og jeg er hverandres bestevenner, og vi gjør egentlig alt sammen 👍🏻 Anonymkode: 3722b...6e0 Det er litt denne følelsen jeg også har! Vi gjør så mye sammen og trives godt sammen, men vi dyrker våre egne interesser. Anonymkode: 5a3e7...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå