AnonymBruker Skrevet 5. mars #41 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Veldig tullete. Siden de mennene ikke ser at du sveiper dem før de sveiper deg. Altså at dere begge liker hverandre… Anonymkode: 8bdad...b42 Ja, vet jo det🙈 Men det sitter så i ryggmargen at jeg er ingenting verdt, så jeg får det ikke til likevel. Men ser jo at (nett)dating ikke vil fungere for meg uansett, så kommer nok til å bare slette brukeren igjen. Anonymkode: 668ff...c52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 5. mars #42 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg tenker ikke dysleksi hindrer deg i å skrive reflektert. Det kan jo være reflektert selv om det er skrivefeil😊 Det viktigste er å skrive en beskrivende tekst❤️ Jeg liker ikke at man må sveipe på tinder. Man må liksom bestemme seg der og da. Jeg er nok en av tydeligvis få som synes sikkert 80% av mennene kan virke interessante og aktuelle. (Trekker vekk alle som har casual da, siden jeg er interessert i et forhold) Men jeg har dårlig selvtillit, og får meg derfor ikke til å sveipe til høyre, fordi jeg føler mennene vil tenke at jeg er håpløst lite i kontakt med min egen markedsverdi, og tror jeg er høy på meg selv som sveiper de til høyre, selv om det jo er helt normale menn..😟 Så da trykker jeg stort sett x i stedet, fordi jeg ikke tør sveipe høyre..🙈 Anonymkode: 668ff...c52 Du høres absolutt ikke ut som en dame med liten selvtillit, heller det motsatte, så nå ble eg øvegidde ja. Beklager at eg kanskje ikke svarer så tydelig på all denne sveipinga, det er noe eg ikke kjenner til😳🤷♂️🙈😅. Der ble det mange emoji. For eg vet faktisk ikke hvilken som passer best😂. men dårlig selvtillit er nok veldig vanskelig. Har selvsagt ikke topp selvtilit eg heller på alle områder. Men får gjøre det beste utav hva eg har. Og prøve å vise frem dei sidene i stede for dei dårlige. Håper dette var leselig😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #43 Del Skrevet 5. mars Soft mann skrev (18 minutter siden): Du høres absolutt ikke ut som en dame med liten selvtillit, heller det motsatte, så nå ble eg øvegidde ja. Beklager at eg kanskje ikke svarer så tydelig på all denne sveipinga, det er noe eg ikke kjenner til😳🤷♂️🙈😅. Der ble det mange emoji. For eg vet faktisk ikke hvilken som passer best😂. men dårlig selvtillit er nok veldig vanskelig. Har selvsagt ikke topp selvtilit eg heller på alle områder. Men får gjøre det beste utav hva eg har. Og prøve å vise frem dei sidene i stede for dei dårlige. Håper dette var leselig😅 Leselig var det, men forsto ikke hvorfor du mener jeg høres ut som en dame med mye selvtillit, men kan tenkes du har tillagt meg meninger fra andres innlegg også? Men om du mener ut fra teksten jeg skrev, at det høres ut som jeg har selvtillit, er jo det fint da, så kan jeg kanskje klare å virke mer selvsikker skriftlig🙈 😅 (Høyresveip er å like de, og x eller venstre er å avvise) Anonymkode: 668ff...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 5. mars #44 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Leselig var det, men forsto ikke hvorfor du mener jeg høres ut som en dame med mye selvtillit, men kan tenkes du har tillagt meg meninger fra andres innlegg også? Men om du mener ut fra teksten jeg skrev, at det høres ut som jeg har selvtillit, er jo det fint da, så kan jeg kanskje klare å virke mer selvsikker skriftlig🙈 😅 (Høyresveip er å like de, og x eller venstre er å avvise) Anonymkode: 668ff...c52 (Høyresveip er å like de, og x eller venstre er å avvise) Takk for den😅 er ikke enkelt å være gammel i dette edb tiden å smarte telefoner😅 i første innlegget så virker du som en selvsikker person. På flere måter. Der du mener algoritmene er blitt tukla med, blant annet. Tinder er vel noe en betaler for? I så fal er det ikke så gunstig for tinder å miste abonnenter for fort. Så da rimer jo de med tukling i algoritmer bra. Men eg syntes du presentere deg skriftlig på en selvsikker måte ja. Du virker som en person med høg utdanning, å brei kunnskap. Er eg helt på jordet her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #45 Del Skrevet 5. mars TS HER... Tror du der oppe (soft mann) blander sammen ulike personer her. Hun som har svart deg hele tiden er ikke den samme som meg som er trådstarter. Jeg skriver alltid TS i starten. Men forstår at det er forvirrende!! Vet jeg skulle svart deg direkte, men er redd for at det bare blir mer forvirrende. Men vi er altså to ulike kvinner 😅 Anonymkode: 2903f...1d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #46 Del Skrevet 5. mars Soft mann skrev (5 minutter siden): (Høyresveip er å like de, og x eller venstre er å avvise) Takk for den😅 er ikke enkelt å være gammel i dette edb tiden å smarte telefoner😅 i første innlegget så virker du som en selvsikker person. På flere måter. Der du mener algoritmene er blitt tukla med, blant annet. Tinder er vel noe en betaler for? I så fal er det ikke så gunstig for tinder å miste abonnenter for fort. Så da rimer jo de med tukling i algoritmer bra. Men eg syntes du presentere deg skriftlig på en selvsikker måte ja. Du virker som en person med høg utdanning, å brei kunnskap. Er eg helt på jordet her? Da forklarer det litt ja, for det var som TS skriver, ikke meg som skrev det.😊 Men ja, jeg har høy utdannelse og kan ordlegge meg bra. Og jeg har god selvtillit på andre områder, men selvtillit lik null når det kommer til min verdi "på markedet", og når det kommer til menn. Dessverre. Anonymkode: 668ff...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 5. mars #47 Del Skrevet 5. mars (endret) AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Da forklarer det litt ja, for det var som TS skriver, ikke meg som skrev det.😊 Men ja, jeg har høy utdannelse og kan ordlegge meg bra. Og jeg har god selvtillit på andre områder, men selvtillit lik null når det kommer til min verdi "på markedet", og når det kommer til menn. Dessverre. Anonymkode: 668ff...c52 Hva er de som gjør at du ikke har selvtillit når du treffer men da. Vi er veldig enkle individer. Liker å skryte om det ene og det andre😂 dette for at dei fleste mennene ikke har selvtillit🙈 Endret 5. mars av Soft mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #48 Del Skrevet 5. mars Soft mann skrev (4 timer siden): Hva er de som gjør at du ikke har selvtillit når du treffer men da. Vi er veldig enkle individer. Liker å skryte om det ene og det andre😂 dette for at dei fleste mennene ikke har selvtillit🙈 Det er nok sammensatt det, kommet ut av et langt forhold der jeg ble fortalt både direkte og indirekte at jeg ikke var interessant nok, i tillegg til at jeg er sjenert som person. Og selv etter terapi klarer jeg ikke å "komme over" det, det låser seg liksom, og jeg føler ikke jeg duger som kjæreste. Men jeg kan være en god venn, og så får jeg være fornøyd med det. Menn tør jeg ikke ta kontakt med. (Har ingen problemer med å smalltalke med menn, og har mannlige venner. Men er det en jeg kunne blitt interessert i, er det ikke mulig for meg. ) Anonymkode: 668ff...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 6. mars #49 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er nok sammensatt det, kommet ut av et langt forhold der jeg ble fortalt både direkte og indirekte at jeg ikke var interessant nok, i tillegg til at jeg er sjenert som person. Og selv etter terapi klarer jeg ikke å "komme over" det, det låser seg liksom, og jeg føler ikke jeg duger som kjæreste. Men jeg kan være en god venn, og så får jeg være fornøyd med det. Menn tør jeg ikke ta kontakt med. (Har ingen problemer med å smalltalke med menn, og har mannlige venner. Men er det en jeg kunne blitt interessert i, er det ikke mulig for meg. ) Anonymkode: 668ff...c52 Vi må ikke være sjenert, det er enkelt å si for meg siden eg verken er flau eller sjenert. For flesteparten av nenn er du nok svært interessant. Og for mange så er du perfekt. Du vil og være den perfekte kjærest. Du må slutte å snakke deg ned. Slå deg litt løs smil å le. her skal du få en liten forkortet versjon av lite flau å sjenert. Eg brente meg her en dag, på penis. Det var selvsagt veldig vondt. Eg hellte kaffegrut og kokende vann på den. Eg måtte på legevakten med den😅 det datt så masse hud av. Vi flirte og lo når vi skulle bandasjere denne røde danskepølsen slik at eg kunne tisse med uten å ta av bandasje. Men det var nok ikke flaut for henne heller da vi lo og fortalte historier til hverandre mens vi fixet den😂. At du er flau og sjenert er jo og veldig søtt da og tiltrekkende. Men du må helst ikke være det i date tre og utover 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #50 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Først tenkte jeg at du overdrev, så kom jeg på denne. Grafen sier det du sier, at dere mener at 90% av menn er tannløse menn med ølvom. 0% er Most attracktive. Null! Du kan høre kattene mjaue i bakgrunnen. Jeg mener at rasjonelle kvinner kunne bedømt menn som menn bedømmer kvinner, nemlig over en normalkurve. Skulle vært spennede å visst hvordan kvinner bedømmer seg selv. Kanskje dataen finnes. ChatGT sier følgende : In studies, women tend to rate 80% of men as "below average" while believing they themselves are at least "above average." Kvinner på datingsider virker ikke til å ha et realistisk syn på verken menn eller seg selv virker det som. -, Anonymkode: 06cb7...90d Men tar denne grafen hensyn til hva kvinner og menn legger i "attraktiv"? Kvinner trenger ofte mer enn bilde og tekst for å avgjøre om dette er en person de vil tilbringe tid med, og profilen må derfor være ganske overbevisende for at mannen skal bli ansett som attraktiv. Vi ser ikke kun på utseendet, men helheten. Da sier det seg jo selv at svært få blir ansett som "most attractive". Jeg må innrømme jeg sveiper de aller, aller fleste til venstre. Dersom de er "for kjekke" (jeg vet jeg ikke er den peneste dama der ute), ikke har tekst, og ikke høyde (jeg er høy) så sveipes de til venstre. Og så luker jeg i tillegg ut de som er alvorlig overvektige, ønsker barn, osv. Menn vurderer mer ut ifra utseendet, og da er det ikke rart at de finner flere kvinner mer attraktive. Jeg vil også påstå at kvinner er flinkere til å ta bilder enn menn, dersom man nå skulle vurdere kun ut ifra utseendet. Det er mange bilder tatt i forbifarten på en festival med solbriller på, selfie i sofaen med telefonen på magen så man ser opp i nesebor og dobbelthake, osv. Når jeg har sett på Tinder-profilen til en kompis ser det nesten ut til at kvinners bilder er tatt i fotostudio, for å sette det på spissen 😅 Ikke at det er bra, for man vil jo se hvordan en person faktisk ser ut uten masse dilldall. Men anbefaler menn å legge litt innsats i hvordan han fremstår i profilen. Anonymkode: 8f135...67f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå