AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Er kvinne og tror i grunnen jeg ville vært en bra catch. Ikke perfekt, men bra nok. Har brukt tinder av og på de siste 5 årene. Føler at jeg får mye mindre matcher nå (nesten ingen) enn før. Føler også at utvalget jeg får presentert ikke representerer menn i real life. Ikke rart at kvinner liker så få på tinder… Det er slående at når jeg var på et stort treff på en Videregående skole med veldig mange andre foreldre i min alder så merket jeg at mange, mange flere menn var minst normalt attraktive. Det var så tankevekkende.  På tinder kan jeg ha 400 menn i likes-listen og ingen er interessant nok. Og da er jeg ikke veldig opphengt i utseende og går aldri etter de pene/perfekte! Jeg har selv likt/sveipet til høyre en god del i den siste tiden, men nesten ingen blir match. Tror Tinders algoritmer gjør sånn at man ikke får nok av relevante treff, men det er jo ikke noe nytt. Vet at det er slik for de fleste menn og lurer på om det er slik for meg også nå etterhvert. Har tidligere opplevd at det av og til er som om man gamer og plutselig har kommet opp på en nytt nivå, at tinder åpner en ny pulje med menn som er mer interresante, men bare midlertidig. Flere som har opplevd?  Anonymkode: 2903f...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Menn og kvinner som bruker Tinder er det laveste av det lave du kan finne deg i å bli kjent med. Rett og slett utbrukt desperat boss. Anonymkode: 193f6...6f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er kvinne og tror i grunnen jeg ville vært en bra catch. Ikke perfekt, men bra nok. Har brukt tinder av og på de siste 5 årene. Føler at jeg får mye mindre matcher nå (nesten ingen) enn før. Føler også at utvalget jeg får presentert ikke representerer menn i real life. Ikke rart at kvinner liker så få på tinder… Det er slående at når jeg var på et stort treff på en Videregående skole med veldig mange andre foreldre i min alder så merket jeg at mange, mange flere menn var minst normalt attraktive. Det var så tankevekkende.  På tinder kan jeg ha 400 menn i likes-listen og ingen er interessant nok. Og da er jeg ikke veldig opphengt i utseende og går aldri etter de pene/perfekte! Jeg har selv likt/sveipet til høyre en god del i den siste tiden, men nesten ingen blir match. Tror Tinders algoritmer gjør sånn at man ikke får nok av relevante treff, men det er jo ikke noe nytt. Vet at det er slik for de fleste menn og lurer på om det er slik for meg også nå etterhvert. Har tidligere opplevd at det av og til er som om man gamer og plutselig har kommet opp på en nytt nivå, at tinder åpner en ny pulje med menn som er mer interresante, men bare midlertidig. Flere som har opplevd?  Anonymkode: 2903f...1d3 Bare lurer, for dette leser jeg stadig vekk her. Damer som synes utvalget av attraktive menn på Tinder er veldig dårlig, og samtidig velger bort de mennene de synes er pene og samtidig legger på perfekte. Hva er logikken her? For det er mange som tenker slik. Er en pen mann uattraktiv? Og hva er det som gjør disse mennene på skolen så attraktiv? Er det noe du ser som ikke har med utseende å gjøre? Anonymkode: 07d0a...2e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Menn og kvinner som bruker Tinder er det laveste av det lave du kan finne deg i å bli kjent med. Rett og slett utbrukt desperat boss. Anonymkode: 193f6...6f9 Nei. Rasshøl som bare sitter og troller og er kvalm på KG er det helt klart mest råtne du finner. Anonymkode: 4ecbf...359 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei. Rasshøl som bare sitter og troller og er kvalm på KG er det helt klart mest råtne du finner. Anonymkode: 4ecbf...359 Så enig med deg Anonymkode: 07d0a...2e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bare lurer, for dette leser jeg stadig vekk her. Damer som synes utvalget av attraktive menn på Tinder er veldig dårlig, og samtidig velger bort de mennene de synes er pene og samtidig legger på perfekte. Hva er logikken her? For det er mange som tenker slik. Er en pen mann uattraktiv? Og hva er det som gjør disse mennene på skolen så attraktiv? Er det noe du ser som ikke har med utseende å gjøre? Anonymkode: 07d0a...2e9 TS her. Jeg mener med det at jeg sveiper bort profiler med menn som virker så opptatt av utseende selv at jeg trolig ikke vil matche dem verdimessig. Menn som presenterer seg med bar overkropp, dyre biler, er yngre og veldig pene OG samtidig ikke skriver på en måte at jeg får inntrykk at de er reflekterte og har gode verdier. Det å ikke legge innsats i en profil på tinder tror jeg sier noe om mannens evne til å legge inn en innsats for andre ting i livet også, så det blir dessverre lite interessant. Anonymkode: 2903f...1d3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden TS igjen. Jeg tror dessverre at mange av dere alminnelig gode menn ikke engang blir vist til mange av oss. Jeg tror egentlig ikke at menn på tinder er sååå dårlige som man kan få inntrykk av og som jeg jo også få inntrykk av. Men jeg tror at algoritmene gjør at man ikke får sett hverande så mye... Husker newbie boosten fra starten. Det varte i en halvtime. Da virket jo utvalget mye bedre/mer realistisk. Anonymkode: 2903f...1d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS her. Jeg mener med det at jeg sveiper bort profiler med menn som virker så opptatt av utseende selv at jeg trolig ikke vil matche dem verdimessig. Menn som presenterer seg med bar overkropp, dyre biler, er yngre og veldig pene OG samtidig ikke skriver på en måte at jeg får inntrykk at de er reflekterte og har gode verdier. Det å ikke legge innsats i en profil på tinder tror jeg sier noe om mannens evne til å legge inn en innsats for andre ting i livet også, så det blir dessverre lite interessant. Anonymkode: 2903f...1d3 Jeg forstår. Tenker du over det samme i forhold til måten du presenterer deg selv på, på Tinder? Vil din profil vitne om en dame som legger innsats i andre ting enn bare utseende? Har du klart å bruke alle tegnene i bioen din? Har du bilder uten sminke? Dette er ikke et forsøk på noe angrep på deg, jeg bare lurer. Anonymkode: 07d0a...2e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg forstår. Tenker du over det samme i forhold til måten du presenterer deg selv på, på Tinder? Vil din profil vitne om en dame som legger innsats i andre ting enn bare utseende? Har du klart å bruke alle tegnene i bioen din? Har du bilder uten sminke? Dette er ikke et forsøk på noe angrep på deg, jeg bare lurer. Anonymkode: 07d0a...2e9 TS her. Ja, ingen filter på bilder, flere bilder, naturlig sminke (ikke mye), mye tekst, ingen kravliste, ute etter "et forhold"( klart det ikke er for alle da..). Anonymkode: 2903f...1d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden Tinders businessmodell går ut på å ikke få folk til å bli et par. Algoritmens mål er å holde folk single så lenge som mulig. Den viser deg derfor de du nok er minst kompitable med. Og profiler som Tinder har skjønt er rundbrennere blir pushet ut til flest mulig folk. Anonymkode: 4001a...18e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg forstår. Tenker du over det samme i forhold til måten du presenterer deg selv på, på Tinder? Vil din profil vitne om en dame som legger innsats i andre ting enn bare utseende? Har du klart å bruke alle tegnene i bioen din? Har du bilder uten sminke? Dette er ikke et forsøk på noe angrep på deg, jeg bare lurer. Anonymkode: 07d0a...2e9 Du spør som om man skulle være en tankeløs idiot. Finnes også oppegående damer på tinder. Anonymkode: d844b...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Husker newbie boosten fra starten. Det varte i en halvtime. Da virket jo utvalget mye bedre/mer realistisk. Anonymkode: 2903f...1d3 Jeg er kvinne, helt ny på Tinder, og opplever nøyaktig det samme som du beskriver! Den første kvelden ble jeg overrasket over hvor mange kjekke menn det var der, men jeg var så ny at jeg ikke turte å begynne å klikke liker :D. Nå, etter bare noen dager, kan jeg få opp hundrevis som ikke passer meg. Angående det treffet på skolen: jeg tror nok en god del av de vi bare sveiper bort på Tinder ville fremstått som "kjekkere" i virkeligheten. Både fordi de har dårlige bilder på profilen, ikke tekst/dårlig tekst osv, men også fordi de fleste gjør seg bedre live enn på bilder. Når man ser hele personen irl, så får man med seg smil, blikk, utstråling - alt det vi ikke ser på Tinder. Jeg har fått noen matcher, og èn melding. Så ble det stille igjen. Får bare ta det for det det er, men det ser ikke spesialt lovende ut i mitt tilfelle heller Anonymkode: 031ba...8ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #13 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Tinders businessmodell går ut på å ikke få folk til å bli et par. Algoritmens mål er å holde folk single så lenge som mulig. Den viser deg derfor de du nok er minst kompitable med. Og profiler som Tinder har skjønt er rundbrennere blir pushet ut til flest mulig folk. Anonymkode: 4001a...18e Jeg har aldri slitt med å få dater (og forhold når det er kjemi fra begges side) men man må luke ut maaaaange useriøse først. Og selvfølgelig alle som ikke passer meg og er totalt uinteressante. Men det ER irriterende å lete gjennom tusenvis av profiler også er kanskje 20-30 ok. Anonymkode: fe42a...74b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #14 Del Skrevet 8 timer siden Hvis ingen menn, av 400, er attraktive nok, da er du faktisk opphengt i utseende. Anonymkode: c71d6...9f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #15 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis ingen menn, av 400, er attraktive nok, da er du faktisk opphengt i utseende. Anonymkode: c71d6...9f7 TS her. Forstår at det kan virke sånn, men hvis 90 % av profile er fra andre landsdeler og det ikke er aktuelt med langdistanse, så blir det sånn. Jeg mente at så mange ikke er interessante nok inkl av denne grunnen. Anonymkode: 2903f...1d3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #16 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis ingen menn, av 400, er attraktive nok, da er du faktisk opphengt i utseende. Anonymkode: c71d6...9f7 Eller så er mennene på tinder de ingen vil ha 😅 Jeg lagde meg en mannlig profil en gang, for å se hva mennene får opp. Og menn er kjempe heldige! Kvinnene er pene, fyller ut profilene og gidder å gjøre en innsats. Satte samme alder som jeg lette hos menn. 25-45. Mens mennene har stygge tenner (pga røyking, snus og latskap ser det ut til) stygt hår, ølvom og ingen info på profilen. «Spør om du lurer på noe» … man lurer på alt. Tror også endel menn ljuger på alderen, kom i alle fall MANGE opp jeg ville gjettet var 50+. Menn holder seg ikke godt (i alle fall ikke de jeg fikk opp på tinder) Dette er veldig generaliserende og ikke absolutt alle, men langt over 90% Anonymkode: fe42a...74b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #17 Del Skrevet 8 timer siden Jeg klarer ikke helt å tro på teorier om at Tinder med vilje holder folk single. En app som ikke fungerer og gir de resultatene man ønsker burde, i en normal markedsøkonomi, bli lett utkonkurrert av andre. Jeg tror de er mye mer interessert i suksesshistorier. Mitt inntrykk er at algoritmen gir deg veldig mye fokus i starten, og så dabber det av. Dels fordi du har sveipet bort det meste og Tinder begynner å skrape nederst i bøtta.  En ting jeg synes er rart er at Tinder ikke gjør bedre forsøk på å matche på felles interesser og egenskaper. Jeg er en sporty type som er glad i friluft, ønsker ikke kjæledyr og ønsker langsiktig forhold. Hvorfor kommer da Tinder med en masse damer med katt som er ute etter noe casual? Tinder fungerer totalt sett ikke så godt, men det er foreløpig ingen som har klart å utkonkurrere dem. Tinders store fordel er at appen er veldig enkel å bruke, så alle som klarer å trykke på en kamerautløser og skrive med to fingre på tastaturet, klarer å bruke den, så Tinder utkonkurrerer alle på volum. Men ikke på kvalitet. Går du inn på mer spesialiserte apper så er volumet mye mindre, og ofte de samme som allerede er på Tinder. Anonymkode: 4ecbf...359 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #18 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg klarer ikke helt å tro på teorier om at Tinder med vilje holder folk single. En app som ikke fungerer og gir de resultatene man ønsker burde, i en normal markedsøkonomi, bli lett utkonkurrert av andre. Jeg tror de er mye mer interessert i suksesshistorier. Mitt inntrykk er at algoritmen gir deg veldig mye fokus i starten, og så dabber det av. Dels fordi du har sveipet bort det meste og Tinder begynner å skrape nederst i bøtta.  En ting jeg synes er rart er at Tinder ikke gjør bedre forsøk på å matche på felles interesser og egenskaper. Jeg er en sporty type som er glad i friluft, ønsker ikke kjæledyr og ønsker langsiktig forhold. Hvorfor kommer da Tinder med en masse damer med katt som er ute etter noe casual? Tinder fungerer totalt sett ikke så godt, men det er foreløpig ingen som har klart å utkonkurrere dem. Tinders store fordel er at appen er veldig enkel å bruke, så alle som klarer å trykke på en kamerautløser og skrive med to fingre på tastaturet, klarer å bruke den, så Tinder utkonkurrerer alle på volum. Men ikke på kvalitet. Går du inn på mer spesialiserte apper så er volumet mye mindre, og ofte de samme som allerede er på Tinder. Anonymkode: 4ecbf...359 Enig! Skulle ønske jeg fikk opp de med samme barneønske for eksempel. Irriterende å måtte luke ut alle som er uaktuelle pga det Anonymkode: fe42a...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden Tinder er ikke som Facebook, du blir ikke belønnet for å ha profil lenge eller samle venner… Jeg har gått inn og ut og slettet profilen hver gang. Typ første gangen var jeg bare nysgjerrig og nervøs. Ved å gå inn på nytt med ny profil starter du med blanke ark og ny bunke. Så er det å hente matcher og helst få med et par ut på andre plattformer som messenger eller snap. Avtale noen første dates og jobbe videre med disse uten Tinder. Fikk meg kjæreste etter runde 3 ( etter å ha vært ute og startet på nytt tredje gang). Har i mellomtiden også testet andre steder som Turvenn. Der det er mindre stress. Anonymkode: 8bdad...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er kvinne og tror i grunnen jeg ville vært en bra catch. Ikke perfekt, men bra nok. Har brukt tinder av og på de siste 5 årene. Føler at jeg får mye mindre matcher nå (nesten ingen) enn før. Føler også at utvalget jeg får presentert ikke representerer menn i real life. Ikke rart at kvinner liker så få på tinder… Det er slående at når jeg var på et stort treff på en Videregående skole med veldig mange andre foreldre i min alder så merket jeg at mange, mange flere menn var minst normalt attraktive. Det var så tankevekkende.  På tinder kan jeg ha 400 menn i likes-listen og ingen er interessant nok. Og da er jeg ikke veldig opphengt i utseende og går aldri etter de pene/perfekte! Jeg har selv likt/sveipet til høyre en god del i den siste tiden, men nesten ingen blir match. Tror Tinders algoritmer gjør sånn at man ikke får nok av relevante treff, men det er jo ikke noe nytt. Vet at det er slik for de fleste menn og lurer på om det er slik for meg også nå etterhvert. Har tidligere opplevd at det av og til er som om man gamer og plutselig har kommet opp på en nytt nivå, at tinder åpner en ny pulje med menn som er mer interresante, men bare midlertidig. Flere som har opplevd?  Anonymkode: 2903f...1d3 Facebook dating er bedre. Der de fleste er nå for tiden . Tinder er søppel Anonymkode: 97ec3...535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå