AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Her er jeg anonym, da det kan hende det er kjente her 🫢 men vi har barn som skal gifte seg og som foreldre så blir det jo noen tanker ☺️ hvor mye forventer, eller håper, eller ønsker dere som planlegger bryllup hjelp til under planlegging av bryllup? (Eller hva savnet dere som allerede har giftet seg) økonomisk hjelp? Praktisk hjelp? Brudeparet er i slutten av 20 årene, bor sammen allerede Vi ønsker å bidra både økonomisk og praktisk Men vil gjerne ha noen tanker fra dere 🥰 Anonymkode: 91111...468 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Jeg tenker at det er så mange forskellige behov og ønsker, at her vil det smarteste være å sette seg ned sammen med brudeparet og snakke om hva de trenger og ønsker av hjelp. Anonymkode: 8a22f...609 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #3 Del Skrevet 56 minutter siden Det er helt individuellt. Jeg og mannen hverken forventa eller fikk noen form for hjelp eller gave av foreldrene våre. Begge har bare en gjenlevende forelder hver som begge er eldre og ikke så bemidlet og vi er selv over 35 begge to så det ville vært rart å forvente noe synes jeg. Jeg skulle ønske min mor viste litt interesse, kanskje hadde lyst å bli med på noen ting som å se på kjoler eller blomster men holder det ikke mot henne at hun ikke orker bry seg med slikt. Anonymkode: 45efc...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden #4 Del Skrevet 52 minutter siden Vi takket nei til foreldrehjelp i form av penger. Vi ville stå fritt til å ha det bryllupet vi selv ville uten velmenende innblanding. Vi sparte lenge før vi giftet oss. Anonymkode: 77f49...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #5 Del Skrevet 51 minutter siden Dere må tilby dere og snakke med de. Noen vil ordne alt selv. Noen foretrekker kun praktisk hjelp, andre økonomisk. Anonymkode: 9f804...fd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 48 minutter siden #6 Del Skrevet 48 minutter siden Jeg og mine søsken fikk 50.000 hver dag vi giftet oss (noen år siden) og så hjelp til det vi ba om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #7 Del Skrevet 47 minutter siden Hannabanna skrev (Akkurat nå): Jeg og mine søsken fikk 50.000 hver dag vi giftet oss (noen år siden) og så hjelp til det vi ba om. Oi, det var mye. Så mye kunne vi bare glemt å gi til barna våre. Tipper de fleste foreldre ikke bidrar med så mye penger til barnas bryllup. Anonymkode: 12746...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden #8 Del Skrevet 45 minutter siden Nå er ikke jeg og samboer gift, men skal vi gifte oss, skal det være med egne penger. Vil ikke føle at vi melker dem for penger. Anonymkode: 12746...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 45 minutter siden #9 Del Skrevet 45 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oi, det var mye. Så mye kunne vi bare glemt å gi til barna våre. Tipper de fleste foreldre ikke bidrar med så mye penger til barnas bryllup. Anonymkode: 12746...46b Kunne droppet å skrive hvor mye. Men mente at vi alle fikk like mye og den hjelpen vi spurte etter uten at de blandet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 43 minutter siden #10 Del Skrevet 43 minutter siden Vi betaler selv, men er jo voksne. Vi mottar selvsagt gjerne praktisk hjelp til bryllupet. Vi har ikke bestemt noe om vi skal hjelpe barna med bryllup, men det må definitivt være likt i søskenflokken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #11 Del Skrevet 34 minutter siden Hjelpen fra min far: 0 Hjelpen fra min mor 5000kr til kjolen og hun dampet den for meg kvelden før bryllupet. Anonymkode: 0cb9d...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden #12 Del Skrevet 20 minutter siden Mine foreldre spanderte bryllupsreise på oss. Anonymkode: d5657...a01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå